sobota, 7 października 2017

Krasilnikoff i...ja

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z blogiem, a był
to 2014 rok, nawet przez myśl mi nie przeszło, że kiedyś,
dla jednej z wiodących duńskich marek będę robić zdjęcia...

Bo o tym dziś właśnie chcę Wam napisać.

Kiedy marka Krasilnikoff pierwszy raz
zwróciła się do mnie z propozycją współpracy
byłam pewna, że się pomylili :-)

Trudno było mi ogarnąć myślami to co 
wtedy czułam.

Taka Kamila z Polski, kompletna amatorka,
z aparatem któremu stuknęło już 10 lat.

Bez profesjonalnych narzędzi, sprzętu, za to
z pasją, jakimś własnym poczuciem estetyki
i głową pełną pomysłów.

Taka Kamila, 
która zaczynała wicie gniazda grubo po 30-tce,
z naczyniami z duralexu i marzyła o
pięknej porcelanie i dodatkach do domu,
które nie były wtedy w jej zasięgu.

To chyba zwieńczenie mojej wirtualnej "kariery".
Sukces, który może być inspiracją również dla 
ciebie !

Warto marzyć, warto się rozwijać,
warto być cierpliwym, konsekwentnym 
i pracowitym.

Poniżej okładka
zimowego katalogu marki Krasilnikoff
do którego miałam przyjemność zrobić zdjęcia.
Kliknijcie na podany link, a przeniesie on
Was do katalogu.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)













12 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia to bajka:-)))) To najładniejszy zimowy katalog Krasilnikoff:-))
    Gratuluję serdecznie!!!!
    P.S.
    Mam tylko nadzieję, ze ich produkty będę dostępne w naszych sklepach bo kilka rzeczy już wypatrzyłam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitka dziękuję Ci Kochana ! A co sobie upatrzyłas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Uwielbiam Krasilnikoff, a Twoje zdjęcia to BAJKA. Niezwykle klimatyczne. Po raz pierwszy na Twoich ujęciach przekonałam się do Świąt w odcieniu czerwieni, jak to pięknie wszystko zagrało! Jeśli wszystko co robisz, robisz z pasją, to musi się zakończyć czymś wspaniałym, wierzę w to :-) Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca ! Wiesz co ? nawet ja sama przekonałam się do czerwieni po tych zdjęciach :-) i pewnie kiedyś wprowadzę na święta bo w tym roku idę w granat i złoto . Ale ogólnie czerwień jest pięknym kolorem, takim ciepłym a jednocześnie energetycznym . Jak się nie przesadzi z jej nadmiarem to zawsze wyjdzie pięknie . Buziaki

      Usuń
  4. Gratuluję Kamilko :) przepiękne zdjęcia :) i mam wrażenie, iż marka Krasilnikoff byłą do tej pory nie doceniana ;) po Twoich zdjęciach to zmieni się na pewno
    pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz bardzo, bardzo gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, dziękuję raz jeszcze :-* Może nie jest doceniana w Polsce bo w innych krajach np Niemczech jest lubiana od dawna. Raczej Krasilnikoff u nas kojarzy się z kolorowymi kubeczkami z sentencjami i to jest smutne bo marka ma bardzo szeroki wachlarz propozycji w innych - bardziej stonowanych kolorach, ma przepiękne tekstylia które uzupełniają naczynia i dodatki jak kosze druciane czy lampiony . No i trzeba też zaznaczyć że większość naczyń to porcelana i to w bardzo dobrych cenach. Używam ich porcelanowych kubków z uszkiem i talerzy bardzo długo i na codzień - świetna jakość ! Buziaki wielkie !

      Usuń
  5. GRATULACJE!! Twoje zdjęcia są bardzo dobre :)
    Napracowałaś się - taki album to moc pracy.... Ale efekt są super. I fajnie, że powstały w domu, a nie w studio. To bardzo duży plus. Już sobie wypatrzyłam kilka kubeczków - tylko nie wiem czy je dostanę w PL :)

    Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz gratuluję! Zasłużyłaś na takie wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Tak, bardzo dużo to kosztuje pracy, jak zresztą wszystko w zyciu prawda ? To co wydaje się być "tylko" pięknym ujeciem generuje masę powiązanych rzeczy których nie widać. Dziękuję bardzo raz jeszcze :-)

      Usuń
  6. katalog cudny tak samo jak ceramika. A jak wiadomo że to nasza rodaczka robiła do tego katalogu zdjecia tym bardziej serce sie raduje i oglada sie go z wieksza przyjemnoscia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się raduje bardziej jak czytam tak ciepłe słowa :-) Dziękuję !!! :-*

    OdpowiedzUsuń