czwartek, 13 lipca 2017

najsłodsza dziecięca baza i łóżeczko jak ze snów...

Pamiętacie domki budowane pod stołem ? a budowle z krzeseł i koca ?
Chyba każdy z nas marzył w dzieciństwie o swojej małej bazie,
domku gdzie można było się schować razem z naszymi fantazjami.

Marzeniem mojej córeczki od dawna był domek.
Przebrneliśmy przez różne jego rodzaje  - od papierowych budowli,
które szybko się niszczyły po budowle z poduch, krzeseł i koca.

Myśleliśmy nawet o zakupie domku drewnianego,
takiego ogrodowego, ale zamiast ogrodu mamy balkon :-)


Myśli o domku dla córki zeszły na bok na jakiś czas, do momentu,
w którym zobaczyłam coś, co łączy zabawę z...łóżkiem.

Łóżko/domek - brzmi fajnie prawda ?

Nasze przyjechało z cudnego sklepu :



Zamówiłam je w kolorze naturalnym
i w takiej wersji pokażę je Wam najpierw.

Łóżeczko przyjeżdża w wersji do montażu,
i powiem Wam, że nie sądziłam, że złożenie łóżeczka 
będzie takie proste i że poradzę sobie z tym sama.

Do montażu dołączone są wszystkie niezbędne rzeczy
- kołki drewniane, śruby, klej itp.

Muszę też wspomnieć o idealnym wyszlifowaniu elementów łóżka,
nie ma mowy o drzazgach czy porowatej powierzchni.

Domek spełnia dwie funkcje, a może nawet i trzy,
albo tyle na ile pozwoli dziecięca wyobraźnia.

W ciągu dnia można go przykryć pledem,
wtedy stanie się domkiem/bazą do zabaw.

W nocy, na ramie łóżka można zawiesić lampki,
przykryć połowę domku i zrobić coś w rodzaju baldachimu.

W każdej wersji wygląda magicznie.

Nie muszę chyba wspominać o tym jak zakochana
w tym łóżeczku jest moja córeczka ? :-)


Ostatecznie łóżeczko pomalowałam na biało,
ale zobaczcie najpierw wersje surową 

















A tak wygląda po pomalowaniu, nabrało wakacyjnego wyglądu















Kochani, jeżeli macie ochotę na takie cudo i chcecie spełnić 
marzenia o domku/bazie swoich milusińskich to zapraszam do 







6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Twojej małej księżniczce też by się spodobało ;-) Buziaki

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe rozwiązanie i daje wiele możliwości do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A jaka frajda zasypiac i budzić się w takim łóżeczku :-)

      Usuń
  3. Prześliczne i ile możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyczne,piękne i ile daje radości :-)

      Usuń