środa, 28 czerwca 2017

stolik, krzesło i kilka ich odsłon...

Lubię jak coś jest uni.
Od zawsze namiętnie i z premedytacją wykorzystywałam tę cechę.
Zdarzało mi się nie raz z kubka zrobić wazon czy z doniczki cooler do wina :-) 

Lubię też jak meble są uni, jak pasują w różne miejsca,
jak za ich pomocą zmienia się charakter wnętrza,
coś co na pierwszy rzut oka pasuje tylko do jednego stylu
nabiera uniwersalności i pasuje wszędzie.

Tak też było ze stolikiem i krzesłem ze sklepu www.meblownia.pl

Z pozoru surowe scandi, z pozoru stolik salonowy,
a pasuje i w salonie i w sypialni i w pokoju dziecięcym.

"Gdzie nie postawię tam pasuje" - i to jest właśnie to
co w przedmiotach użytkowych lubię  najbardziej.
Nie ważne przeznaczenie czy styl.

Meblownia.pl znajdziecie m.in. bogatą ofertę mebli
(bardzo dobra jakość za przystępną cenę!) 
Spójrzcie na krzesła inspirowane kultowym Tolix  KLIK



Sama takie posiadam i jestem z nich bardzo zadowolona,
począwszy od wygody a skończywszy na tym jak wyglądają
(wbrew pozorom ocieplają wnętrze).






***


Rzeczony STOLIK TRINA i KRZESŁO MANUEL w różnych odsłonach :


1. tu w salonie 


***




2. w sypialni 



***



***





3. pokoju dziecięcym




4. krzesło cudnie prezentuje się nie tylko przy stole jadalnianym czy w salonie,
świetnie sprawdzi się w domowej pracowni czy biurze





W ofercie Meblowni znajdziecie również uchwyty i gałki meblowe,
ja wybrałam przepiękne kryształowe, o te : KLIK


kupowałam mnóstwo przeróżnych gałek w sieci,
ale pierwszy raz przyszły tak pięknie opakowane
(jak pierścionek w pudełku ;-))
Dzięki temu ma się pewność, że dotrą w stanie nienaruszonym.









Kwintesencja elegancji i totalna odmiana mebla







Bardzo polecam zakupy w tym sklepie, przemiła obsługa
oraz błyskawiczna wysyłka to jedne z wielu zalet tego miejsca.



krzesło tapicerowane Manuel - klik
stolik Trina - klik (UWAGA teraz w PROMOCJI)
kryształowe gałki meblowe - klik





8 komentarzy:

  1. podziwiam Cię za konsekwencje kolorystyczną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha rzeczywiście :-) a to sumie dziwne bo ja kocham kolory i mam ich w domu sporo a tak czy siak zawsze wychodzi biało - szaro :-)

      Usuń
  2. Wcale się nie dziwę tych zakupów - same cudności.
    Ja sama ostatnio pokazywałam gałki - uwielbiam takie gadżety - i zupełnie jestem sroką i jak coś się mieni i świeci to od razu biegnę zobaczyć co to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ja też tak mam :-) byleby się błyszczało :-) Pozdrowienia

      Usuń
  3. Piękny jest ten stolik, ale mają już chyba tylko w wersji z szarym blatem. A ten błękit bardziej mi się podoba :)Śliczne aranżacje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ten szary to właśnie "ten" kolor :-) W opisie jest szary ale to stolik bardziej kolor szaro - błękitny tak jak widać na zdjęciu u mnie :-)

      Usuń
    2. O kurczę :) Chyba się skuszę, bo ładny :)

      Usuń
    3. Bardzo ładny naprawdę, solidnie wykonany, bardzo prosty w montażu (trzeba nóżki samodzielnie przykrecic) i super uniwersalny. Ja ten stolik uwielbiam :-)

      Usuń