czwartek, 6 kwietnia 2017

Wielkanoc - propozycje dekoracji z naturą w tle...

Uwierzycie , że za tydzień Święta ?
Nie wiem jak, nie wiem skąd i jakim cudem niebieskim zostało tak mało czasu.

Może to kwestia tego słońca , co to się pojawiło
(i równie szybko zniknęło) i w głowach zrobiło mentalną wiosnę ?
W każdym razie mój mózg przeżywa mentalną wiosnę,
odgruzowuję mieszkanie po zimie, mam za sobą remont sypialni,
odmalowany pokój córki, większe i mniejsze porządki
oraz kilka popełnionych Wielkanocnych aranżacji .
Zebrałam je w zgrabny pakiecik żeby je Wam pokazać :-)

Nie będę ściemniać, że lubię żonklile , żółte tulipany
czy plastikowe zajce - nie lubię .
Za to lubię na Wielkanoc mieć coś zielonego, naturalnego ,
do tego przepiórcze i kurzęce wydmuszki
i w zasadzie to co wymieniłam plus piękne naczynia
w zupełności mi wystarczą żeby udekorować dom.



Wianuszki zaplotłam z gałązek brzozy .
Wystarczy uformować je w wianek i przymocować drucikiem
czy obwiązać sznurkiem
Do środka włożyłam wydmuszki z jajek.
.



Bardzo ładnie takie wianki prezentują się
jako główna dekoracja stołu







Mini wianuszek z gałązek , dekoracyjne jajo
i kubek latte - tylko tyle potrzeba do stworzenia oryginalnej dekoracji



Bukszpan i kubek latte.
Można go też umieścić w każdym innym naczyniu
(filiżanka , miseczka)







Bardzo wdzięcznym elementem do dekoracji
są różnego rodzaju talerze do serwowania .
Ze względu na ich sporą powierzchnię i wydłużony kształt
można na nich tworzyć niezliczone dekoracje






Kwiaty same w sobie są elementem ozdobnym





Na zdjęciach :

szklaneczka z niebieskim rantem Greengate,
kubek latte Greengate ,
miseczka z uchwytami z serduszek Bastion Collections
biały talerz Bastion Collections
spodki "Made with love" Bastion Collections
talerz do serwowania Rice,
patera kremowa Ib Laursen - Sweethomesklep.pl

KOCHANI W WWW.SWEETHOMESKLEP.PL TRWA WŁAŚNIE PROMOCJA AŻ -30% NA CAŁĄ MARKĘ GREENGATE!!!! KORZYSTAJCIE Z RABATU , BO TO NIESAMOWITA OKAZJA !

szary dzbanek do herbaty Krasilnikoff
talerz obiadowy szary w grochy Krasilnikoff
serwetka błękitna w grochy Krasilnikoff - Krasilnikoff Danish Design

ciasteczko lukrowane zajączek - Cukiernia Sarzyński



12 komentarzy:

  1. Cudowne w swej prostocie dekoracje stworzyłaś:-))) Uwielbiam Twój styl i Twoje zdjęcia:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko , nawet nie wiesz jak mi ciepło na sercu się zrobiło...dziękuję Ci bardzo :-*

      Usuń
  2. Sliczności! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, bardzo się cieszę :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że Ci się spodobały :-) Buziaki

      Usuń
  4. Cudowne aranżacje! Mnie też ostatnio pociąga prostota i minimalizm w dekoracjach, więc to co pokazałaś bardzo mi się podoba. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :-) bardzo się cieszę , że trafiłam z propozycjami na dekoracje :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. C U D O W N I E ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale skąd Ty wiesz, że to ja? ;)
      ♥ ♥ ♥

      Usuń
    2. Po POWIĘKSZONYM zachwycie i alt+3 :-)

      Usuń