wtorek, 4 kwietnia 2017

Sypialnia w nowym wydaniu...

 Kto śledzi mojego bloga zapewne pamięta jak wyglądała moja sypialnia.
Piszę w czasie przeszłym , bo nadeszły zmiany
- zmiany, które należały się mojej sypialni
jak głodnemu miska ;-)

Dlaczego ?
a no dlatego, że było to najmniej kolorystycznie
spójne pomieszczeniew naszym domu
(ściany blado - różowe i beżowa tapeta za łóżkiem).

Zmiana koloru ścian byłaby mniej kłopotliwa
i raczej byłaby to kwestia błyskawicznej odmiany,
ale ja chciałam czegoś więcej, czegoś innego,
wyjątkowego.

Nie raz zachwycałam się białymi deskami we wnętrzach,
i nie mam na myśli klasycznej boazerii,
a deski położone horyzontalnie.
I to był mój cel!

Klimat miał się kojarzyć z morzem
(bo nad nim bądź co bądź mieszkamy)
świeżością i przejrzystością.

Kolejną bardzo ważną dla mnie kwestią był zagłówek,
który miał znajdować się w centrum sypialni .
Miał być szary , prosty, piękny.
I tu muszę wspomnieć o marce bez której efekt
mojej wymarzonej sypialni nie byłby tym o co mi chodziło :


Kochani, będę piać, bo Ci ludzie na to zasługują :-)
począwszy od cen ich zagłówków , pomysłu , fachowości , jakości ,
dbałości o szczegóły , estetykę a skończywszy na
najwyższym poziomie obsługi.

Zanim zatwierdziłam tkaninę zagłówka, Pani Kamila
przysłała mi próbkę tejże , żebym mogła ocenić
grubość, kolor, splot .

Kiedy dotarła próbka, tak pięknie i estetycznie "podana"
na dużej wizytówce z logo i przewiązaną kokardką,
wiedziałam już, że mam do czynienia
z firmą wysokich lotów.
Zobaczcie...



Moja tkanina to Kolekcja BASIC
jej nr :

plecionka (100% PP), PC0001
gładki, jasnoszary







Kolejnym etapem było już zamówienie zagłówka na stronie - stronie
bardzo czytelnej , po której w sposób intuicyjny
przechodzimy krok po kroku do celu :-)

Na każdym etapie jest mnóstwo porad i podpowiedzi,
a także wizualizacja wybranego zagłówka .
Ponieważ zagłówki mają postać złączonych ze sobą modułów ,
możliwość komponowania takich zagłówków jest bardzo, bardzo szeroka.
Możemy np. każy moduł zrobić w innym kolorze
(bo wybór tkanin , wzorów, kolorów jest ogromny).

Takie zagłówki to nie tylko sypialnia, ale pokój dziecięcy ,
jadalnia czy salon, wszędzie tam gdzie potrzebujemy
miękkiego oparcia takie moduły się sprawdzą.

Montaż takiego zagłówka pokażę Wam poniżej ,
my poradziliśmy sobie z nim w 20 min :-)




Do każdego zamówienia dostarczone są śruby dzięki którym moduły
łączone są w całość, blaszki mocujące zagłówek do ściany ,
pomocny tekturowy znacznik otworów,bardzo czytelna instrukcja 
oraz podziękowanie za zakup od samej właścicielki marki :-)

Całość robi niesamowite wrażenie!





Zwróćcie uwagę jak pięknie wykończony jest tył modułu !
Nity mocujące tkaninę są zakryte tasiemką, a na każdym module jest
wszyte tekstylne logo marki....cudo



każdy moduł jest ponumerowany :-)





i to jest ta niesamowita dbałość o detale o której wspomniałam
- każdy nit jest logowany :-)




złączony zagłówek jest mocowany jedynie na dwóch takich blaszkach
(cały zagłówek można na nich przesuwać prawo/lewo więc nie ma problemu
z wypośrodkowaniem jak np. zechcemy trochę przesunąć łóżko)




i gotowe :-)





Całym sercem polecam Wam



♥♥♥



 A cała sypialnia prezentuje się tak :







Z efektu jesteśmy bardzo zadowoleni,
mam nadzieję, że rówież spotka się z Waszym uznaniem. 

Zostało mi tylko dodać kinkiet z prawej strony i jasno szare zasłony
żeby całkowicie zakończyć przemianę...

20 komentarzy:

  1. Piękny efekt :) i miło słyszeć o tak wartej polecenia firmie:) wspaniałe, że w Polsce są tak pomysłowi ludzie prowadzący w tak solidny sposób swoje firmy:) szkoda tylko, że często się tych polskich (różnego rodzaju) produktów nie docenia. Aale to chyba się powoli zmienia na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Masz rację , to się zmienia na lepsze , świadomość konsumencka jest coraz większa , rynek obfituje w konkurencję , więc fajnie jak na tle - jednak jeszcze obecnej - bylejakości występują takie perełki jak Made for Bed . Jak przyszło moje zamówienie , to uwierz mi, czułam się dopieszczona w każdym calu ;-) tutaj zwyczajnie czuć troskę o klienta , wspaniałe to jest . Zresztą wystarczy spojrzeć na profesjonalną stronę żeby wiedzieć , że klient jest tam najważniejszy. Serdecznie Ciebie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Hello,
    Changing bedroom has a wonderful result. Colors are chosen tastefully. It is of major importance to be able to do some things with your hands, even partially.
    Warm hugs,
    Mia Coman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi there Mia :-) Thank you soooo much . Yes , you are right ,it gives us more satisfaction.We did a lot more with our hands than just a headboard.Painting and wall paneling is also our job (me , myselfe and i ;-) and my husbands) so the result makes us really proud and happy. Thank you for the hugs , i'm sending some of that too at your direction ;-) Have a good night . Kamila

      Usuń
  3. Fantastyczne rozwiązanie, fantastyczna strona! Aż myślę, gdzie by taki zagłówek mógł u nas zaistnieć :). Polecę siostrze - będzie urządzać 5 sypialni :))) (no jeszcze nie tak szybko, ale plan jest :) ). Twoja sypialnia wyszła przepięknie, deski - moja miłość :) - wiadomo, a zagłówek, tkaniny, dodatki zrobiły też ogromną robotę. Cieszę się Kochanie razem z Tobą. Zgadnij kto? :) ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym zdaniu wiedziałam , że to moja osobista jednojajówka :-) Jak to plan jest ? Zmiana lokum ? Deski robią dużo w tej sypialni i gdyby nie one , też byłoby ładnie , ale to jest takie coś ekstra i dla mnie efekt wow . Buziakuję najmocniej jak umiem :-)

      Usuń
    2. :))) ♥
      Nio, ziemia już kupiona, będzie się budował piękny dom :).
      Jest coś takiego strasznie "cozy" w deskach. Ale śmiać mi się chciało jak ktoś mi powiedział, że robi remont i zacznie od pozbycia się tego paskudnego boardingu :D. A potem zobaczył taką jego wersję i powiedział "ale no jak to?". Myślę, że po prostu wszystko zależy z czym te deski nasze kochane się zmiksuje. Z zagłówkiem i resztą - przecudnie ♥

      Usuń
    3. O kurcze , to A.rewolucjonizuje życie , trzymam kciuki za powodzenie i nerwy , bo taka budowa to jednak dużo ich zżera. Haha nieźle. Jak patrzę na taką boazerie w oldschoolowym stylu , naturalną to zawsze myślę : pomaluje sie na biało i będzie dobrze :-) Buziaki kochanie

      Usuń
  4. Taką dbałość o szczegóły się ceni :-) Znam markę, jako maniaczka wszelkich wnętrzarskich programów już się z nią spotkałam ;-) Jest pięknie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ceni :-) Cudownie , będę musiała wypatrywac w tv żeby móc wykrzyczec : ja też mam ich zagłówek ;-) Dziękuję kochana i buziaki przesyłam

      Usuń
  5. Cudownie wyszło, jestem pod ogromnym wrażeniem. Deski i mnie się marzą ale miejsca na nie brak :( Może kiedyś...Wspaniałych, upojnych nocy Kamiluś w tej super, ekstra sypialni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki moja kochana Betuś :-* To jak to kiedyś nadejdzie to daj znać , podam Ci wszystkie myki i triki na mocowanie dech :-) Buziaki słonko

      Usuń
  6. Zagłówek rzeczywiście wygląda bardzo solidnie. Cała sypialnia też się pięknie prezentuje. Bardzo jasno i relaksująco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również przesyłam pozdrowienia :-)

      Usuń
  7. Widzę, że nie tylko u nas metamorfoza sypialni :D
    Pieknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się rzeczywiscie zgrałyśmy :-) Wiosna sprzyja zmianom . Dziękuję Marcelinko :-)

      Usuń