wtorek, 7 lutego 2017

Pastelowo - kolorowy sklepik...

Uwielbiam ludzi z pasją. Pasją , którą potrafią zarażać.
Taką osobą jest Kasia - właścicielka sklepu stacjonarnego oraz online,
która spełniła swoje marzenie zrodzone z pasji właśnie.





Moja współpraca z Kasią
zaowocowała nie raz pięknymi sesjami z produktami z jej sklepu ,np. tutaj .

Dzisiaj , kolejny raz mam przyjemność pokazać Wam efekty naszej współpracy,
tym razem w roli głównej Najnowsza Kolekcja Wiosna/Lato 2017 marki



Greengate  




Miseczka która wygląda jak porcelana ale nią nie jest ?
w swojej ofercie Greengate proponuje naczynia z melaminy .
Ta piękna miseczka w granatowe kwiatki to właśnie melamina.
Idealna na musli , twarożek czy owoce.

W SweetHomeSklep
do kompletu są kubeczki oraz talerzyki z tego tworzywa.






Kubek do Latte z serii Vita - połączenie szarości z błękitem 
CUDO!








Greengate to również tekstylia , wśród nich świetne serwetki do koszyczka z pieczywem.
Sprawdzają się rewelacyjne i niejednokrotnie stanowią ozdobę samą w sobie na stole.
U mnie serwetka okrągła w śliczne drobne kwiatuszki.


Te filiżanki z serii Alice Everyday Greengate to HIT
wśród wielbicieli delikatnych pasteli.
Filiżanka ze spodkiem u mnie w kolorze jaśniutkiego błękitu.

Pod filiżanką szary notes Greengate .
Wewnątrz okładki kieszonka (np. na wizytówki, pocztówki)

Wkład jest wymienny, więc jak się zapisze
nie ma problemu z wymianą na nowy :-)



Misa na sałatę to coś pięknego !
Gruba porcelana , przepiękne zdobienie i błękitny rancik.
Do tego ogromny rozmiar.

Wspaniale prezentuje się na stole , myślę , że
na Wielkanoc czy letnie biesiadowanie będzie idealna.

Można ją wykorzystać nie tylko jako
naczynie na sałatę, ale również jako misę na owoce,
różnego rodzaju sałatki , czy nawet ciepłe danie z którego
biesiadnicy będą mogli sobie sami potrawę nakładać.




♥♥♥



Oprócz moich zdjęć, mam dla Was również zdjęcia od Kasi.
Zdjęcia jej magicznego , pastelowo - kolorowego sklepiku

Jeżeli macie to cudne miejsce w swojej okolicy lub niedalekim zasięgu,
to w imieniu Kasi zapraszam Was do odwiedzin :

Sweet Home
ul. Sienna 56/1
Radom

Zobaczcie jak tam pięknie...



Greengate










Krima&Isa




Krasilnikoff




Greengate




Ib Laursen





Bastion Collections







Sklepik skupia topowe skandynawskie i holenderskie marki w jednym miejscu,
a wkrótce asortyment powiększy się o NOWOŚCI i kolejne Nowe Marki :-)


Tych, którzy mają za daleko zapraszam do sklepu online :



9 komentarzy:

  1. zawsze omijałam te serwetki do koszyczka z pieczywem dużym łukiem skupiając się na ściereczkach :) widzę, że to był błąd :) Pięknie wyglądają :) i jak zwykle świetne zdjęcia Kamilko
    pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana , cóż mogę powiedzieć , oprócz tego , że rzeczywiście to był błąd ;-) Bardzo dziękuję za docenienie moje pracy , to niesamowicie miłe :-* Buziaki słonko

      Usuń
    2. wracam do Twoich zdjęć często, bardzo często :) no uwielbiam je :)
      melduję, że dywanik z gwiazdką sprawuje się świetnie :) :)
      uwielbiamy go :):)
      Kamilko, a jeśli możesz, to bardzo proszę napisz jaki masz koszyczek na pieczywo :) czy to IB LAURSEN, czy no name :) no i rozmiar ;)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    3. Oh jej , jak mi cieplutko na sercu , dziękuję :-)
      A dywanik - bardzo się cieszę , że znalazł taki fajny domek i jeszcze fajniejszą właścicielkę .Koszyczek na pieczywo , ten tutaj ze zdjęć to rzeczywiście Ib Laursen - skąd wiedziałaś ? :-) występuje w dwóch rozmiarach, ja mam oba , a ten na zdjęciach to ten większy. Buziaki Aniu

      Usuń
    4. intuicja ;) po prostu drogą dedukcji :) kolor, bielenie wikliny wygląda na IBL ;) czasem też spotykam tego typu koszyki no name, ale jakość kiepska... ten wygląda fajnie :) Kamilko, a jaka to dokładnie średnica?? 26,5cm ?? czy więcej/mniej??? bo jak pisałam wcześniej ten sposób podawania pieczywka wpadł mi w oko :) do tej pory używałam/używam takiego koszyczka z materiału, wiązanego,ale już mi się znudził ;) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    5. No tak , ta Ibowa wiklina jest bardzo charakterystyczna, uwielbiam ten "sprany" słońcem efekt . Tak , dokładnie , ten większy ma 26,5 cm średnicy a serwetki pasują do niego i kwadratowe i okrągłe (tu u mnie na zdjęciach serwetka okrągła ). Bardzo pięknie wygląda taki koszyczek z serwetką na stole . Ja mam fioła na punkcie dopasowania kolorystycznego serwetek do naczyń :-) musi pasować i już :-) Buziaki Aniu

      Usuń
  2. Te skorupki są przepiękne:)
    Mogłabym mieć takie w każdym kolorze i wzorze....
    Intryguje mnie Twoje krzesło, a właściwie jego kolor. Czy może sama je malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , urocze , piękne , ponadczasowe :-) Tak , krzesło malowałam , a właściwie powinnam napisać malowalismy , bo byli w to zaangażowani mój mąż i córeczka :-) To krzesło z ikea , pierwotnie było w kolorze białym , ale wyląduje niedługo w pokoju mojej córki u której robimy remont i musiał być w jakimś żywym kolorze , a że nie dostaliśmy pudrowego różu to padło na jasny niebieski :-)

      Usuń
  3. Uwielbiam Green Gate.... te wszystkie miseczki, kubeczki, o tekstyliach nie wspomnę:) Mam parę sciereczek, ale one są tak piękne ze szkoda ich używać: ) Szkoda że to wszystko jest tak drogie... i oczywiście przegapilam wyprzedaż... pewnie już nic nie zostało:( Pozdrawiam
    Sylwia J. :)

    OdpowiedzUsuń