wtorek, 29 listopada 2016

błyskotki srebrnotki...

Nie mogę się uwolnić od srebra,
tak ogólnie i od dłuższego już czasu.
Ma ono w sobie coś szlachetnego
(poza tym, że jest metalem szlachetnym ;-))
coś co dodaje wnętrzu elegancji.

W starożytności srebro z łaciny nazywano "luna"
czyli księżyc, może dlatego ma tak magnetyczne właściwości
i przyciąga niczym tarcza księżyca ;-)

W każdym razie mnie przyciąga bardzo
 i jako metal i jako kolor na naczyniach czy dodatkach.

Co jakiś czas skuszę się na jakieś "sreberko"
które w codziennym użytkowaniu sprawia,
że chwila z kawą czy herbatą staje się prawdziwą celebarcją.

I tak mam już od jakiegoś czasu w swoim otoczeniu
namiastkę księżycowego blasku,
przepiękne filiżanki i naczynka marki
Greengate .

Jedna z nich stała się ulubioną mojego męża :-)






filiżanki na solidną porcję kawy czy herbaty :-)
idealne też jako prezent pod choinkę dla kogoś,
kto ceni sobie piękne rzeczy



zestaw trzech naczynek z serii Silver Rim Greengate
 sprawdzą się jako naczynka na dipy, powidła,
cukier czy słodkości do kawy






Powyżej zdjęcie w świątecznym klimacie , nie tylko dlatego,
że sreberka pięknie się do tego nadają, ale również dlatego,
że 1 grudnia zaczniemy na blogu My White Loft
świąteczną odliczankę :-)

Każdego dnia, przez pierwsze 12 dni grudnia
będziemy tutaj i na Instagramie
"otwierać" kalendarzowe okienko ze świątecznym zdjęciem ,
a dnia 13 grudnia okienko otworzy się dla Was
(na Instagramie) :-)
ale cicho sza, nie psujmy niespodzianki...



Seria Silver Rim do kupienia w

Pogodne wnętrza

                                                   ♥ filiżanka Greengate klik (zostały ostatnie 4 sztuki!)
                                                   ♥ miarki Greengate klik

5 komentarzy:

  1. Śliczne, ja jednak pozostaję przy złocie ;-) Srebro kojarzy mi się z lekkością, klimatem skandynawskim, zimą, może nawet z glamour... a złoto bardziej z vintage, rustykalnym, czyli bliższymi mi stylami. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię srebro, do złota i miedzi jakoś nie mogę się przemóc:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam ze złotem ale jakoś nie do końca mi leży, zdecydowanie bardziej wolę srebro :))
    Uściski Kamiluś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ceramika, piękna kompozycja💗Właśnie piszę list do mikołaja;) może na urodzinki mi kupi ( czytaj nadawca i adresat : Aneczka)! Ściskam mocno Kamilko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrne dodatki to i moja choroba....
    ...dlatego wgapiam się teraz w te skorupy na zdjęciach i już zaczynam wzdychać! ;)

    OdpowiedzUsuń