poniedziałek, 5 września 2016

kuchnia i chrom story...

kuchenna lampa kupiona ponad dwa lata temu miała być na chwilę,
doraźnie , do momentu aż znajdę tę wymarzoną, idealną, jedyną.

Szukałam w wielu miejscach, stacjonarnie i online i nic mnie nie zachwyciło...
Lampa bowiem miała być ponadczasowa, prosta , ale z tzw. "pazurem".
Z jednej strony nie rzucająca się zbytnio w oczy, z drugiej - taka, która "zrobi" wnętrze.

Jak wspomniałam poszukiwania tej jedynej trwały ponad dwa lata, w trakcie poszukiwań nasza stara lampa z ecrue zrobiła się prawie żółta , smagana oparami gotowania , kurzem, zaczynała szpecić kuchnię.

Koniec końców lampa została kupiona, jednak zanim zawisła trochę to trwało, ale warto było na nią czekać, jest piękna.

Poniżej zdjęcie kuchni "przed"



Wraz z pojawieniem się nowej lampy, zmienił się trochę styl kuchni,
brakowało mi czegoś co będzie równie pięknie błyszczało jak nowa lampa.
Znalazłam idealny wieszaczek na kuchenne ręczniki klik 
(jak macie ochotę na niego to zapytajcie o termin dostawy w sklepie )
przytargałam błyszczącą donicę Lene Bjerre klik i już zrobiło się tak jak sobie wymyśliłam...









Oliwka z poniższych zdjęć jest zachwycająca, to też Lene Bjerre ,
nareszcie nie martwię się o to czy przeżyje ;-)
Jest sztuczna, ale , uwierzcie mi , nikt się nie połapie ;-)
Jestem przeszczęśliwa, że ją mam .

Jeżeli marzy Wam się taka zielona dziewczyna to zamawiajcie w
są trzy wielkości , ja mam tą 73 cm o taką klik







No i jak ? fajnie ? ;-)

19 komentarzy:

  1. No pięknie, jak zawsze :-)
    Pomysł z drzewkiem świetny, ale cena powala... ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Drzewko jest tak piękne, że nie żałuję ani jednej wydanej złotówki na nie, mimo, że kosztuje dużo no ale jest tak realistycznie wykonane, że wiadomo za co się płaci. Dla mnie jednak komfort nie martwienia się tak jak martwiłam się o żywe drzewko jest bezcenny ;-)Ściskam

      Usuń
  2. Super Kamilo:-))) Lampa jest cudowna i świetnie zdobi Twoją kuchnię:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jaka piękna lampa, jakie piękne chromu, jak ja lubię takie klimaty, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba :-) Dziękuję !

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta lampa! Dodała pazura całej kuchni, idealnie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorciu ! Właśnie o tego pazura mi chodziło :-)

      Usuń
  6. Co tam lampa.... Cała Twoja kuchnia jest piękna!! <3 Niezmiennie lubię na nią patrzeć :)

    Drzewko genialne!! Ale ja teraz odkładam na swój urodzinowy prezent - zegarek ;)

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Madziulku :-) Och, jak mi milo...
      No to trzymam kciuki za wymarzony zegarek , cudnie !

      Usuń
  7. Lampa wspaniała, co tu kryć. A ta srebrzysta aranżacja! Palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamila ja niezmiennie jestem zakochana w Twojej kuchni, Twoich wnętrzach i za każdym razem wzdycham i podziwiam za konsekwencje w urządzaniu, doborze detali. Masz no dziewczyno nosa do aranżacji i błagam...wydawaj tą książkę!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ale cudnie Betuś takie słowa czytać :-* Haha z książką czekam na propozycje od wydawnictwa ;-)

      Usuń
  9. Kuchnia marzenie: ) I w szarości i w Indygo wygląda równie pięknie i przytulnie: ) Podziwiam cierpliwości w poszukiwaniu lampy, chociaż w sumie ja też nie kupiłabym czegoś czego nie byłabym pewna: )
    Pozdrawiam
    Sylwia J. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewko przecudne,mam żywe;) A gdzie mogę kupić osłonkę z numerem? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń