poniedziałek, 20 czerwca 2016

świat z marzeń i kolorów utkany...



kiedy tak na nią patrzę , wpatrzoną z zachwytem w kwiatka na polu,
z czułością układającą do snu swoje króliczki i misie, kiedy dwudziesty raz w ciągu dnia mówi : "kocham cię do nieskończonści"
to myślę sobie, że ofiarować jej świat to za mało...
że zasługuje na więcej...najwięcej...i że to "najwięcej" za to jaka jest to też za mało...

Skończyła 6 lat...to dużo i mało- dla niej to dużo, dla mnie to mało.
Ciągle pełna dziecięcej radości, takiej szczerej do granic, nie wymuszonej, czystej.

Jej świat jest ciągle pełen kolorów, kocha różowy, fioletowy i błękitny,
lubi tiulowe, balowe sukienki, maluje sobie paznokcie na wszystkie możliwe kolory tęczy.
Cieszę się z jej kolorystycznej tolerancji, ja już jestem jej pozbawiona ;-)

Mogę sobie chcieć udekorować jej urodziny na szaro biało, tak żeby pasowały mi do wnętrza,
ale nie chce, bo to jej urodziny, jej kolorowy świat, jej upodobania i marzenia.
Dlatego było kolorowo, wesoło, powstał świat z marzeń i kolorów utkany...








Zamiast szklanych naczyń czy papierowych gadżetów użyłam tych melaminowych od Rice dk, kolory bajecznie pastelowe, melamina najwyższej jakości
(wystarczy powiedzieć, że moi rodzice myśleli , że to ceramiczne naczynia :-) uwierzyli, że to melamina dopiero w momencie jak wzięli je do ręki, ceramika nie byłaby tak lekka ;-) )
Faktycznie naczynka tej marki wyglądają jak ceramiczne,
są idealnie wyprofilowane, "miękko" odlane.













Dyspenser do napojów Rice dk - to był HIT przyjęcia!
jest ogromny, pomieści 8 litrów!
bajecznie kolorowy, idealny na urodziny czy ogrodowe, letnie biesiadowanie .





Rice dk to nie tylko kolorowy świat dla dzieci, idealnie sprawdzą się też w dorosłej kuchni,
każdy kto kocha kolory i nietuzinkowe wzornictwo będzie tymi produktami zachwycony.

W ofercie znajdziecie talerzyki, miski, półmiski, kubeczki, łyżeczki, tacki, tekstylia, elementy dekoracyjne i wiele więcej.

Poniżej przepiękne łychy z silikonowymi końcówkami na kształt serc.
Są baaardzo duże, mogą służyć do mieszania ciast czy do nakładania sałatki.
Kolory cudnie pastelowe



Rice dk to nie tylko malamina, poniższa filizanka to ceramika, jest bardzo pojemna a przy tym leciutka jak piórko.
Kolory intensywne, soczyste, mam też taką w białym kolorze



Jeżeli grają Wam w duszy kolory, stawiacie na najwyższą, najlepszą jakość, lubicie otaczać się wyjątkowymi przedmiotami to Rice dk jest dla Was.

Rice dk znajdziecie w sklepie

livebeautifully.pl

Trwa tam w tej chwili PROMOCJA

więc możecie zrobić zakupy z super RABATEM

- 15 %

na hasło : wakacje16


kod ważny od 16.06 do 03.07
*nie dotyczy rzeczy już przecenionych



dyspenser / pojemnik z kranikiem "Usta" Rice - klik
talerz Rice blue - klik
miska Rice róż - klik
łyżka do sałaty Rice (ta w popcornie) łabędź - klik
łyżka Rice serce róż - klik
łyżka Rice serce blue - klik
komplet sztućców jednorazowych Rice róż - klik
talerz prostokątny Rice róż - klik
kubek Rice blue - klik
kubek Rice róż pastel - klik
kubek Rice biały - klik
ozdobny ptaszek Rice - klik
miska plastikowa Rice (kolor neon koral) - klik
filiżanka/kubek ceramika Rice chabrowy - klik
filiżanka/kubek Rice biały - klik


28 komentarzy:

  1. Kamilko, wiem o czym piszesz...tym naszym maluczkim nieba chcemy uchylić...kochamy miłością bezwarunkową i mamy wrażenie, że to wciąż za mało...gdy pomyślę, jak szybko rosną, że niedługo już nie będą chciały się tak przytulać, że "ważniejsze" będą koleżanki i koledzy...aż żal...moja starsza za chwilę skończy 7 lat!!! Jak to zleciało!!! pierwsza klasa odebrała jej beztroskie dzieciństwo i nie mogę się pogodzić ze "stratą" tego roku ;( jest już zupełnie inną dziewczynką...Cudownie zorganizowałaś przyjęcie swojej Królewny...musiała być zachwycona!!! Rzeczywiście, jak z marzeń utkane :) przepiękna ta melanina !! Cudowną pracę wykonałaś !!! Tulę serdecznie Skarbie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,wiadomo , że we wszystkim musi być równowaga , ale fakt , chciałoby się gwiazdkę z nieba ofiarować tym naszym dzieciom, jeszcze przyjdzie czas na "uroki" życia czy dorosłe obowiązki. Czyli Twoja córka poszła jako 6 latka do szkoły ? w tym roku my mamy wybór i postanowiliśmy , że nasza zostanie w zerówce. Jest dużo "za" w rozpoczęciu nauki w 1ej klasie , ale w ogólnym bilansie tych "przeciw" zebrało się więcej , głównie po rozmowie z rodzicami , których dzieci zaczęły naukę w pierwszej klasie jako 6 latki, młodsze rodzeństwo tych dzieci już z racji możliwości wyboru zostaje w zerówce. Poza tym z mężem postanowiliśmy, ze w domu coreczka bedzie z nami przerabiać elementarz 1 klasy...na zasadzie zaznajomienia się tematem ,równolegle z zerówką będziemy sobie we własnym rytmie przerabiać elementarz , ale zupełnie na luzie, bez spinania się . Dziękuję kochanie za docenienie mojego wkładu w imprezę :-) Buziaczki i przytulaski

      Usuń
    2. Tak Kochana, poszła jako 6 latka i choć świetnie sobie radzi i jest wzorową uczennicą, to mentalnie i psychicznie średnio...w głowie jej raczej zabawa niż obowiązki, a z rówieśnikami radzi sobie kiepsko i jest raczej wycofana, choć to pewnie taki "typ" ;)gdybym miała wybór zostawiłabym ją w zerówce...synek pójdzie, jak będzie miał 7. naukę nadrobi, a straconego beztroskiego roku już nie:( wiesz, ja jestem przesadnie ześwirowana na swoje dzieci i chciałabym, aby jak najdłużej były przy mnie (może to źle)...dlatego zrezygnowałam z pracy zawodowej, a mały dopiero teraz, jako 5 latek idzie do przedszkola i nie wiem jak sobie z tym poradzę :( Uważam, że dwa lata w przedszkolu w zupełności wystarczą...z tym elementarzem bez spinki- poradzi sobie z pewnością (nawet,jak nie będziecie w domu pracować ), mądrość ma po mamusi:* buziaczki dla Słodkiej Królewny:* Dobranoc:*

      Usuń
  2. Jestes mistrzynia tego typu zdjec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie to wszystko przygotowałaś Kamilus;wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach.Wszystko jesteśmy w stanie zrobić dla naszych pociech ,aby je uszczęśliwić ! Twoja coreczka z pewnoscia byla przeszczesliwa!Teraz ja dzięki Lence mam okazje powrócić do dziecięcych ,ksiezniczkowych przyjęć -bo chłopacy tak szybko dorośli ,ze najlepsze party urodzinowe to dla nich teraz gokarty z kolegami ,kino i pizza;-) Ach co my byśmy bez tych dzieci robiły ?pozdrawiam i jeszcze raz samych radosnych chwil dla coreczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justysiu kochana :-) Tak, widać na kazdym zdjeciu ile dziewczęcej radości daje Ci Lenka, piękne z Was dziewczyny.Fajnie tak po łobuziakach taką delikatną dziewczyneczkę mieć, faceci mają swoją sztamę a Wy swoją ;-) Dziękuję za życzenia , córeczka została wycałowana od wszystkich kochanych wirtualnych Cioteczek :-)

      Usuń
  4. Bardzo pasuje Twojej córuni korona, którą ma na zdjęciu :) To naprawdę mała, delikatna i prześliczna księżniczka. Piękne dziewczątko <3
    Zdjęcia jak zawsze super :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Agness że masz rację? ona jest taką małą księżniczką :-) dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa. Ściskam :-)

      Usuń
  5. Kamilko, wiem o czym mówisz i co czujesz ja mam dwie córcie i od dwudziestu lat staram się jak moge żeby były szczęśliwe i spełnione, pięknie i perfekcyjnie kochana przygotowalas przyjęcie dla Twojej małej księżniczki i napewno byla szczęśliwa i bardzo wdzięczna swojej mamusi za ten piękny dzień, całuję Was obie bardzo mocno i cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,bardzo dziękuję za te słowa , życzliwość ma ogromną moc :-) Każda spełniona mama marzy o szczęściu dla swoich dzieci . Priorytetem dla mnie jest szczęście mojego dziecka. Ona jest bardzo wdzięczna , potrafi pięknie i szczerze się cieszyć, to mi wystarczy za wszystko :-) Dziękuję kochana , przekażę buziaki :-)

      Usuń
  6. Kamilko, wiem o czym mówisz i co czujesz ja mam dwie córcie i od dwudziestu lat staram się jak moge żeby były szczęśliwe i spełnione, pięknie i perfekcyjnie kochana przygotowalas przyjęcie dla Twojej małej księżniczki i napewno byla szczęśliwa i bardzo wdzięczna swojej mamusi za ten piękny dzień, całuję Was obie bardzo mocno i cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja niedawno też była taka mała, słuchała uważnie, lubiła się przytulać a teraz to już nastolatka, mająca swoje zdanie, własne wartości. Ciesz się tym dzieciństwem córki, bo ono tak szybko przemija! Pięknie wszystko przygotowałaś ale nie spodziewałam się niczego innego :)))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś cieszę się każdą chwilą , myślę , że nie ważne w jakim wieku jest dziecko ,wiadomo, że w pewnym momencie dzidziusie zamieniają się w kilkulatki, potem w nastolatki a te z kolei w dorosłych, ale dziecko to będzie zawsze...ot życie po prostu :-)
      Buziaczki słoneczko i dziękuję :-*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dorotko , miłe to bardzo co piszesz :-)

      Usuń
  9. Ja już dawno mam Rice - głównie łyżeczki - jestem pod urokiem ich kolorów i trwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rice znam od lat , ale nie czułam nigdy potrzeby posiadania tych rzeczy , do czasu jak je zobaczyłam na żywo , są piękne , widać dobrą jakość i już

      Usuń
    2. No właśnie - jednak jak się coś zobaczy na żywo to całkiem inne odczucia. :) np. nie zwróciłam uwagi na nowe mleczniki/dzbanuszki GG, ale jak zobaczyłam na żywo, dotknęłam - zmieniłam zdanie :) Okazało się, że są super!!
      Uściski wielkie :)

      Usuń
    3. Czasami jak się tak mocno skupie ;-) to potrafię dostrzec urodę rzeczy która dla innych wygląda nieciekawie , ale na żywo to na żywo , wiadomo że tak najfajniej. Ty jesteś szczesciarą bo masz sklepik z GG w bliskim zasięgu :-)

      Usuń
  10. Cudne fotki i bardzo Ci zazdroszczę, bo ja jakoś zawsze mam problem, by ofocić imprezę urodzinową chłopców-wszyscy tacy zniecierpliwieni:/ A dziś mieliśmy właśnie zakończenie przedszkola naszego 6latka oj jak to zleciało:/
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie , pamiętam imprezę Twojego Synka w klimatach marynistycznych , było cudownie ! Oj tak, czas leci jak szalony :-( Buziak

      Usuń
  11. Hello my dear! You have a pretty blog! I loved!
    Lovely greetings from Brazil! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG :-) Hi my sweet Ines , did't expect you here :-) so happy you came to visit . Kisses my dear :-*

      Usuń
  12. Pięknie zaaranżowałaś urodzinowe party, jest dziewczęco i słodko a przy tym z gracją!!!!

    OdpowiedzUsuń