wtorek, 3 maja 2016

przemeblowania i nowa dziewczyna w naszej rodzinie...

w pokoju w paski jak zwykle sporo się dzieje, mimo,
że to najmniejszy pokój w naszym mieszkaniu :-)

Sekretarzyk, musiał w końcu zająć honorowe miejsce w tym pokoju,
mebel dla mnie wyjątkowy,
przetrzepałam cały internet a potem pół trójmiasta żeby go kupić.

 Cała zmiana zajęła mi pół godziny
(przesunięcie mebli, zawieszenie ram, ustawienie elementów dekoracyjnych).
Pokoik nabrał lekkości , może się kojarzyć z nadmorskimi klimatami,
świeżością i słońcem
(a tego wpada tu aż za dużo).

W kąciku postawiłam naszą tytułową dziewczynę,
 zieloną dziewczynę, rzec można, bo chodzi o drzewko oliwkowe.
Trochę mi smutno jak o niej piszę, bo przywieźliśmy ją z ikea zainfekowaną przędziorkiem - roztoczem, z którym podobno ciężko wygrać, ale nie będziemy się poddawać, walczymy...

Jeżeli będziecie kiedyś wybierać drzewko oliwkowe, zwróćcie proszę uwagę na to jak ono wygląda, przędziorki pozostawiają na roślinie coś w rodzaju białej pajęczyny,
listki przez tego pasożyta zostają dosłownie wyssane z życia, stają się czarne, suche...jak obejmie całą roślinę to doprowadza do jej całkowitego obumarcia :-(





szal Bianca Warm Grey Greengate - cudny, miekki niczym kocyk , wyjątkowy, w pięknych szarościach klik




kolekcja Sally Indigo Greengate to ciągle mój No 1 na lato - paseczki, niebieskości to jest "to"
kubeczek Latte Sally Indigo - klik
porcelanowa łyżeczka Sally Indigo - klik



talerzyk/podstawka Greengate Abelone Pale Blue - klik
serwetki papierowe Greengate No781 Warm Grey - klik


       elegancka ramka Lene Bjerre - klik




świece Lene Bjerre, elegancja w czystej postaci - klik







40 komentarzy:

  1. Pokój bardzo jasny i klimatyczny, dla mnie dosyć kobiecy , elegancki a równocześnie praktyczny. LB uwielbiam , nic mi tutaj nie brakuje!!!!pięknie dopasowałaś ramy do całości! Za oliwkę trzymam kciuki, dodam ,że też z tym walczę ( pamiętasz z Ig piękny bluszcz? została tylko łodyga) przyniosłam prawdopodobnie z kwiaciarni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniutku :-)
      Jejku, pamiętam bluszcz :-( naprawdę już po nim ? :-( Kurcze, takie biedne te roślinki , a ja w ogóle nie mam ręki do nich, jak juz się skusilam na to piękne drzewko to musiało być chore...buziaki

      Usuń
    2. To jest w końcu drzewo i da sobie radę, najważniejsze że już działasz , bluszcz to słaba roślina ale też jeszcze się nie poddałam. Ogrodnik mi powiedział że trzeba też wyrzucić ziemie z doniczki , zdezynfekować donicę i wypłukać korzenie i oczywiście spryskiwanie. Daj znać o rezultatach! Buziaki

      Usuń
  2. Sekretarzyk jest piękny! Powstał piękny letni kącik:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała ile ja się go naszukalam :-) dzięki Ala

      Usuń
  3. Ależ biel! Aż bije po oczach słoneczko :) Fajnie mieć takie słoneczne mieszkanie - pod warunkiem, że się ma zasłony - wiem coś o tym :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, tak , zasłony to rzecz obowiązkowa, chociaż w przypadku tego pokoju to chyba tylko rolety pancerne dały by radę ;-) Ściskam tez

      Usuń
  4. Bardzo jasno,przejrzyście i świeżo;) chciałoby się tam posiedziec,Bosko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulina :-) zapraszam wirtualnie , przycupnij sobie ;-) pozdrowienia

      Usuń
  5. Śliczny pokoik Kamilko! Ależ Ty masz jasne mieszkanie!
    Ja też skusiłam się na tę oliwkę w IKEi - urocza jest:-) Trzymam kciuki za walkę z przędziorkami. Na mojej na razie nie zauważyłam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :-) Całe szczęście że nie zauważyłaś, na moją aż żal patrzeć , ale nie poddajemy się . Buziaki

      Usuń
  6. Jak zwykle pięknie, jasno i przejrzyście :):)) Śliczny pokoik stworzyłaś Kamilko!!!posiedzę chwileczkę i podumam w tych pięknych klimatach:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Uleczko kochana, dla Ciebie zawsze jest u mnie miejsce :-)

      Usuń
  7. Mówisz, że masz nowego domownika;) Walcz kochana:) Zmiany jak zawsze na plus:)) i jak to Kasieńka zauważyła masz takie jasne mieszkanko, że tylko zostaje pozazdrościć:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no mam, trzymaj kciuki żeby oliwka z nami została :-) Tak, u nas dużo światła jak jest pogoda , wstaje się z kogutami jak cie jasność taka budzi :-)

      Usuń
  8. Zdjęcia piękne, więc nie ma co się rozpisywać ;-)
    Natomiast wiem coś o przędziorkach. Też przywlokłam z Ikei bluszcza z przędziorkami, niestety szybko przeniosło się to na inne bluszcze, nic nie pomogło, pryskałam wodą z mydlinami, usuwałam szpatułką, zawijałam na 3 dni w worek, bo przędziorki nie lubią wilgoci... Wszystkie zmarniały (a było ich sporo). Ja już w Ikei żadnego kwiatka nie kupię.
    Trzymam kciuki za Twoją roślinkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana .
      Wiem ,że te przedziorki to paskudztwo nieprzecietne , ale ja mam przeciwko nich coś ostrzejszego niż woda , dostałam od przyjaciółki preparat do spryskiwania, mocna chemia i mam wielką nadzieję że to coś da , tak mi szkoda tego drzewka. A tak a propos ikea, Twoich i moich doświadczeń to tak sobie myślę że trzeba było reklamować...dzięki kochan a za kciuki

      Usuń
  9. Cudownie i jasno. Tego mi brakuje w moim domu. Tego światła. Piękny ten sekretarzyk i świetnie się komponuje z pasami i wszystkimi eleganckimi drobiazgami. Trzymam kciuki za drzewko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :-) Wszystkie kciuki bardzo potrzebne, mam nadzieję że dzięki nim drzewko odożyje :-)

      Usuń
  10. Kamiś, moja oliwka też bardzo biednie wygląda :(sypie się strasznie i straciła już ponad połowę liści:( Przędziorka co prawda nie wykryłam, ale może jest utajony, bo od początki zraszam jej liście...nie wiem sama, czuję, że nie przetrwa :/ A "mój" błękitny pokój...no cóż...pięknie go wyszykowałaś na mój przyjazd :) Kocham taką jasność! W domku też mam jasność wszędzie;)Sekretarzyk piękny, wart grzechu;) z resztą...Ty wiesz :):*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, może jednak przetrwa ? Moja zgubiła też sporo liści , ale łysa jeszcze nie jest :-) Twój pokój wyszykowany a Ciebie ciągle nie ma haha
      Też kocham jasne wnętrza , chociaż w tym pokoju akurat jest tak jasno że w okularach najlepiej tam wchodzić :-) Wiem :-)

      Usuń
    2. Nie ma, nie ma, bo adresu nie znam ;);P:*

      Usuń
    3. Haha no i w samo sedno :-)

      Usuń
  11. trzymam kciuki za dziewczynkę. Piękny pokój. Sekretarzyk cudo! A i nawet szal GG dostrzegam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj Edi, przyda się każda dodatkowa para rąk. Szal - tak go "przypadkiem" rzuciłam :-) jak on się tam znalazł to nie wiem ;-)

      Usuń
    2. wierzę w takie przypadki ;-)

      Usuń
  12. Piękny sekretarzyk i te kolorki-jest tak jasno,delikatnie i klimatycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi sie taki sekretarzyk marzył wiesz ? i po wielu poszukiwaniach na niego trafiłam, i to w dodatku w cenie promocyjnej :-)
      Dziękuję za ciepłe słowa

      Usuń
  13. Nie wiem dlaczego nie komentowałam, karcę się za to :))))) Taka ja niegrzeczna ;P
    Kamilko nie wiem czy to już Ci pisałam ale dla mnie jesteś mistrzynią w udomowianiu i dekoracji przestrzeni! Bardzo lubię Twoje zdjęcia, bo zawsze mogę nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...udomowianiu...?? jakoś to tak dziwnie brzmi,prawda??:/

      Usuń
    2. No właśnie , po łapkach za to ;-) haha "udomowianiu" brzmi bardzo fajnie i ja dokładnie wiem o co Ci chodzi Betuś i bardzo, ale to bardzo się cieszę , że tak myślisz :-*

      Usuń
  14. Zbierałam juz szczękę po opublikowaniu zdjęcia na IG teraz zbieram ją z podłogi drugi raz:))) dobrze że mam dobrego i wyrozumiałego dentystę :) Nie wiem jak wy to z Kaszmirkiem robicie, że potraficie wyczarować takie wnętrze przy minimalnej liczbie dodatków :) Bosko jest :) Sekretarzyk- bomba- nie dziwię się że koniecznie chciałaś go mieć :) Pokadziłabym ci jeszcze, bo uwielbiam twoj styl i jasność twojego mieszkania ale zostawię siebie trochę achów na następny raz :))) Powiem tylko że szkoda mi oliwki- ciekawe czy wygrasz tę walkę z robakami. Trzymam kciuki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Ania , dobry i wyrozumiały dentysta i bardzo bogaty :-) dwa razy montował Ci szczękę ;-) No wiesz, mogę mówić tylko za siebie jeżeli chodzi o czarowanie wnętrza przy pomocy niewielu dodatków, ja po prostu nie lubię przeładowania , dotyczy to praktycznie wszystkiego , też ciuchów i biżuterii. Kochana , ja też mam nadzieję , że drzewko z tego wyjdzie , jest takie piękne , szkoda by go było . Buziaki

      Usuń
  15. Lubię takie kobiece, subtelne wnętrza : ) Bardzo trudno osiągnąć efekt transparentnej lekkości, jednocześnie nie pozbawiając pomieszczenia charakteru. Pasiasta tapeta i sekretarzyk właściwie robią całą aranżację, ale dodatki też zwracają uwagę. Całość kojarzy mi się z miejską wersją Hampton, taką elegancka nonszalancją ;) Co do stanu oliwki, ubolewam, że rośliny sprzedawane w marketach (choć zdarza się to również w profesjonalnych kwiaciarniach)są tak zaniedbane. Trzymam kciuki, żeby drzewko wygrało z tą zarazą, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe skojarzenia , "elegancka nonszalancja" - muszę zapamiętać :-) Tak jest! pasy i sekretarzyk robią całą aranżacje , zależało mi na tym żeby sekretarzyk był głównym atutem tego pokoju. Też bardzo mi żal tego drzewka i dziękuję za kciuki , bardzo się przydadzą . Serdeczności przesyłam :-)

      Usuń
  16. Gdzie można kupić tak piękny sekretarzyk?:)Pozdrawiam Uśmiechnięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila , to podam dokładne namiary :-)

      Usuń
  17. Hi, skąd jest ta piękna wysoka donica na drzewko.Czy można ją gdzieś zdobyć?!! Przepięknie ")

    OdpowiedzUsuń