wtorek, 24 maja 2016

inaczej...

"potrzeba matką wynalazku" -  mawia się,
ale nie chodzi mi o jakieś wiekopomne odkrycie a o fakt,
że sprawiłam sobie doniczkę nie mająć ani jednej żywej rośliny
ani - co ważniejsze -ręki do tychże ;-)

Donica zacnych rozmiarów, o urodzie wyjątkowej,
no nic tylko postawić ją w jakimś honorowym miejscu i pozwolić jej na cały "fame"
(na który zasługuje).

Zdarza mi się bardzo często znajdować inne przeznaczenie dla różnych przedmiotów,
inne od tego do których zostały stworzone,
z doniczką było podobnie.

Coolery do wina często służą jako doniczki, w drugą stronę też powinno być dobrze :-)

Lubicie takie rozwiązania ? inne niż te oczywiste ? ja bardzo...



donica to Lene Bjerre , przepiękna, błyszcząca srebrem , na podstawce z nóżkami,
sama donica oraz nóżki mają piankowe zabezpieczenie przed otarciem , najwyższa klasa !
Donicę znajdziecie tutaj klik została OSTATNIA SZTUKA



Stephanie Warm Grey Greengate
to seria naczyń z bardzo delikatnym, kwiatowym wzorem, w jasnych szarościach.
Leciutka, elegancka, ale jednocześnie swojska.




śliczny lampionik to też Lene Bjerre,
mimo, że sprawia wrażenie czysto szarego ma zielonkawy odcień.
Pamiętajcie o tym, jeżeli się na niego skusicie.



Jeżeli macie ochotę na zakupy z rabatem to zajrzyjcie do

w dziale PROMOCJE znajdziecie wiele produktów z obniżonymi cenami
a również od dziś 24.05 do 1.06 wpisując hasło "MAJ" macie -10 % zniżki na resztę asortymentu


donica Lene Bjerre - klik
lampion Lene Bjerre - klik
kubek Latte Stephanie Warm Grey Greengate - klik
talerz deserowy Stephanie Warm Grey Greengate - klik



18 komentarzy:

  1. oj kochana bardzo bardzo wykwintnie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Karolinko :-) Dzięki kochana i buziaki przesyłam

      Usuń
  2. Kochanie ... nie tylko przepięknie (fenomenalnie, fantastycznie, obłędnie, cudownie) fotografujesz rzeczy, ale też - od dawna miałam Ci to powiedzieć - potrafisz doborem przymiotników wydobyć z rzeczy jej istotę :). Pewnie potrafiłabyś to zrobić również z zapachami ...
    Nie wiem jako co opublikuje się ten komentarz, bo z jakiegoś powodu nie mogę się od miesiąca zalogować na swoje konto, ale jakbyś jakimś cudem :) nie rozpoznała, że to ja - to ja :). Hahahahah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to dopiero znalazłaś przymiotniki :-) Kochanie, nie miałam wątpliwości kto pisze od pierwszego zdania ;-) Jeju, a co to się porobiło z tym dostępem do konta ?
      Chodź na maila, coś Ci powiem ;-)

      Usuń
    2. Och! ♥ Pojęcie nie mam fioletowego (tj. potrafię to zbadać i naprawić, ale jakoś brakowało mi motywacji - blog zamknięty) i widzę, że pod poprzednimi postami moje komentarze w ogóle nie dotarły!!!! A zatem - muszę jednak powalczyć i odzyskać ten dostęp.
      Ja :)

      Usuń
    3. Jestem na @, jakby co :) ewentualnie w szufladce siedzę :))).

      Usuń
    4. hahaha to wyłaź z szufladki bo ja na maila wysłałam ;-)
      Szkoda bloga , ale bardziej byłoby mi szkoda Ciebie , gdybyś musiała się spinać z postami, może kiedyś przyjdzie czas na prowadzenie bloga, taki lightowy, z przyjemności a nie obowiązku, bardzo trzymam za to kciuki :-*

      Usuń
  3. Cudne to wszystko Kamilko, a Twoje spojrzenie na RZECZY sprawia, że nabierają one innego wymiaru...oddają całe uczucie, którym i Ty je darzysz...to widać...bardzo...to zahacza o sztukę, ale to już Ci pisałam;) co ja mówię...to jest sztuka, w najlepszym wydaniu:) Buzial Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś , czytać takie rzeczy to nawet nie jest przyjemność a cudowne doznanie...dziękuję Ci bardzo za to co napisałaś :-*

      Usuń
  4. Cudne to wszystko Kamilko, a Twoje spojrzenie na RZECZY sprawia, że nabierają one innego wymiaru...oddają całe uczucie, którym i Ty je darzysz...to widać...bardzo...to zahacza o sztukę, ale to już Ci pisałam;) co ja mówię...to jest sztuka, w najlepszym wydaniu:) Buzial Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak siedzę od pięciu minut, patrzę na ekran i zastanawiam się..."co ja mam jej napisać?" Bo co można sensownego napisać komuś, komu notorycznie się słodzi,pisze, że pięknie, cudownie, to brzmi jak zdarta płyta ale Kamila, uwierz, że nie wiem co mam napisać, poza...pięknie, idealnie, cudownie, zachwycająco, kapitalnie, fenomenalnie, doskonale, fantastycznie,perfekcyjnie, wybitnie,mistrzowsko, niezrównanie, oszałamiająco,olśniewająco...i mogłabym tak w nieskończoność :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś , Ty jesteś taka kochana śmieszka , ale dzisiaj to mnie wzruszyłaś :-( Ja też nie wiem co napisać poza : DZIĘKUJĘ :-*

      Usuń
  6. LB to marka która łączy w swym stylu wiele cech- elegancję lecz nie przesadną, prostotę w najlepszym wydaniu, miesza style to co ja lubię w tej marce i pozwala bawić się dekorowaniem. Ty Kamilko, w tym poście zrobiłaś to na 10! Brava!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z elegancją i prostotą w najlepszym wydaniu. Chociaż powiem Ci , że styl Lene Bjerre jest raczej surowo skandynawski , kosze, plecionki, beton , drewno...U nas ta marka kojarzy się bardziej z błyskiem , elegancją , glamurem ;-) ale ja akurat w takim wydaniu lubię tą markę najbardziej . Buziaki kochana

      Usuń
  7. Przecudownie:) Jak ja uwielbiam Green Gate. Jak dla mnie nie ma lepszej marki, te wzory i kolorystyka. Pozdrawiam cieplutko i uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń