poniedziałek, 16 maja 2016

Hamptons ?

tytułowy Hamptons wkroczył na polskie salony już jakiś czas temu,
coraz więcej dodatków, inspiracji w tym stylu, coraz więcej jego elementów można odnaleźć w naszych domach.

U mnie, jak zwykle nic nie jest oczywiste, łatwe do skatalogowania,
czerpię z wielu stylów, z Hamptons również.

Jeżeli chcecie się nasycić powyższym tematem, zajrzyjcie na bloga Agi HamptonsAndMore 
tam autorka Wam opowie co z czym się je ;-)
Pokaże Wam wiele ciekawych inspiracji, zarazi pasją do hamptonowskich wnętrz.

Dzięki Agnieszce i wyzwaniu, które ogłosiła na swoim blogu, miałam okazję zaaranżować sypialnię właśnie w stylu o którym dzisiaj piszę.
Nie wiem jak bardzo udało mi się wpisać w tą stylistykę, ale bardzo mi się kolory indigo w sypialni spodobały, zostają na dłużej ;-)

Popatrzcie co udało mi się stworzyć i oceńcie czy mi wyszło.








27 komentarzy:

  1. Chciałabym się tam położyć!! Boskie wnętrze, takie przytulne i jasne! A ten niebieski odcień bajeczka!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :-) dziękuję, tyle komplementow że się zaczerwieniłam :-) Pozdrowienia

      Usuń
  2. Jak zwykle test zdałaś na 6:-) Piękny klimacik stworzyłaś w swojej sypialni:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hamptons ? zdecydowanie:-)
    teraz sie tłumacz co skąd;-) wszystko cudne
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz ? haha za dużo by tłumaczyć , jak o jakiś konkret chodzi to pisz. Buziak

      Usuń
  4. Udało się i to bardzo!!! Jasno, elegancko, zwiewnie, stylowo i z gustem!!!! Coś pominęłam? Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie brakuje , wszystkiego aż nadto :-) dzięki Aniutek

      Usuń
  5. A dla mnie bez różnicy jak się to nazywa. Grunt, że podoba się szalenie!! A już te kwiaty GG polubiłam na maksa!! Urzekły mnie te błękity!!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Amanda jest śliczna , te poduchy to że ściereczek Amanda Indigo :-) Ściskam Madziu

      Usuń
    2. A ile takich poszewkę trzeba na jedną poduche? Takiego jaska. Bo te ściereczki chyba dość duże są. ...

      Usuń
    3. Madziu na malutkiego jaska wystarczy jedna ściereczka , ale takiego malutkiego , natomiast na większą poduchę , to biorę dodatkowo biały materiał na tył , czyli z przodu jest ściereczka a tył biały (tkanina z Ikea)

      Usuń
  6. Pięknie, i ja musze jakiś sklecić pościk o tym Hampton, buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ala :-) Koniecznie pokaż swoją sypialnie , wyszło pięknie!

      Usuń
  7. Oh yeah!! Oczywiście, że Hampton!! Wspaniale Ty moja królowo Niebieska :))) wiesz, że tak Cię mianowałam?? :)
    Dla mnie jesteś "miszczu"!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiem i od teraz to się już nie czerwienie a niebieskuje :-) Buziaki kochana moja

      Usuń
  8. Cudowna aranżacja. Uwielbiam Hampton. Chciałabym tym uwielbieniem Męża jeszcze zarazić, ale ciężko mi idzie :) Może jak mu pokażę Twoje wnętrza to się uda :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) to trzymam kciuki za męża , mojemu się bardzo te niebieskosci w sypialni spodobały, ogólnie niebieski chyba faceci lubią ? Ściskam Cię Kasiu

      Usuń
  9. Wyszło, wyszło i to rewelacyjnie. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i bardzo się cieszę że się podoba :-) Pozdrowienia

      Usuń
  10. No, styl Hamptons - wyszło Ci idealnie. :) I do tego mój ulubiony wazonik - w takiej sypialni z chęcią bym poszła spać. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę , bo ja mam ciągle wątpliwości z tym hamptons , chyba jednak u mnie za mało luksusowo :-) Dzięki Magda , pozdrowienia :-)

      Usuń
  11. Kochanie, są różne odmiany Hamptons, a Twoja sypialnia spokojnie może wpisać się w ten klimat :) I luksusowo jest i owszem, i ta pościel tak idealnie wyprasowana i ułożone podusie- żyleta;) Paseczki, Indigo, ach..No jest przepięknie, klimatycznie, najlepiej, jak to tylko Ty potrafisz!!! Do tego te cudownie profesjonalne zdjęcia! Kocham!!! I Ciebie i Twój Hamptons :) PS.: I nic się nie pochwaliłaś Łobuziaku, że tu o Hamptons piszesz ;P Buzial Skarbie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, zapomniałam... i te czarno- białe retro fotografie bardzo w stylu Hamptons ;) cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba mój komentarz wycięło w kosmos. Nic to. I tak jest piknie. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło wyszło, pięknie jak zawsze! Mnie Hampton bardzo się podoba, połączenie elegancji i nadmorskiego luzu...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, pięknie :) Hamptons jak nic :)))

    OdpowiedzUsuń