poniedziałek, 7 marca 2016

oczywistość jest nudna ;-)

często określenie "baw się" jest w odniesieniu do mody - "baw się modą"
Ja - ze względu na swoje zaineresowania odnoszę to okreslenie również do wnętrz
 oraz przedmiotów z nimi związanych.

Nic nie jest dla mnie oczywiste, 
"bawić się" oznacza szaleć, być kreatywną, używać czegoś wbrew przeznaczeniu.

Już od jakiegoś czasu możemy podziwiać jak ta kreatywność przekłada się 
na przedmioty użytkowe :  kwiatki w kubkach, czy formach na ciasto
 albo świeczniki z kieliszków do wina.
Fantazja nie ma granic !

Dzisiaj nie zaskoczę Was świeczkami w jajecznikach (chociaż pomysł zabawny i warty wykorzystania) 
ale byc może zdziwi Was, że podkładki pod mysz komputerową nie spełnią swojej roli 
a posłużą jako podkładki pod talerz czy kubek :-) 




podkładka Krima&Isa jest tak śliczna, że śmiało można ją eksponować na stole, 
ta poniżej jest w delikatne biało-niebieskie paseczki, obok błękitna w białe gwiazdki










Jutro Dzień Kobiet i z tej okazji katehome.pl przygotowało dla Was darmową dostawę dla zamówień powyżej 100 zł płatnych przelewem




podkładka Krima&Isa błękitna w paski - klik
podkładka Krima&Isa w gwiazdki - klik
zapałki - klik
serwetki No 1 Indigi Greengate - klik



26 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł!! Widziałam te podkładki i zapałki i myślałam nad nimi, bo robiłam niedawno zakupy w wiadomym sklepie ;) Niebieski rządzi!! Pięknie wszystko zgrałaś :) Może i ja się szkuszę na podkładki pod myszo-talerze ;)

    A co to za świeczka? Bo wygląda na taką z PartyLite?
    Uściski moja droga :)) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się spiesz do wiadomego sklepu , bo ta w gwiazdki jest ostatnia a w paski tylko 4 szt...
      Swieczka to nie "ta" Moje kupione w kwiaciarni i są bezzapachowe, niestety :-(

      Usuń
  2. Pomysł super! Ja z zasłony zrobię pokrowiec na zagłówek łóżka albo obrus, ale na taki pomysł pewnie bym nie wpadła :-). Zdjęcia przepiękne - Twoja wizytówka. A najbardziej mnie dziś wzruszyły te białe łebki od zapałek :-) - uwielbiam taką dbałość o każdy szczególik :-). Aha i ta kawka - nabrałam ochoty, lecę parzyć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a poduszka z komina ? :-)
      Tak, mnie też rozczulają takie szczegóły , niby nic , a jednak sprawia, że jakoś miłej używa się takich przedmiotów, zresztą jeżeli chodzi o zapałki i ich piękne opakowanie to mam fisia. Te są zdecydowanie piękne i mogą same w sobie stanowić ozdobę.
      Ja właśnie spijam pierwszą w filiżance Audrey ;-)

      Usuń
    2. Hm, no też fakt. Ja to chyba siebie w ogóle nie doceniam :-).
      Zapałeczki - mniam i chyba nawet takie kupiłam, wiesz, że nie zrobiłam (czas!) wizuala tego, co kupiłam, na co czekam i zaraz sporo zapomnę :D. Będę się przy otwieraniu paczki czuła jak dziewczynka pod choinką :).
      I jak filiżanka? Do dłoni? Do ust? PAsuje? Dobrze leży? :)

      Usuń
    3. Nie przejmuj się , ja Cię docenię :-) Nie chyba, a napewno kupiłaś :-)
      Filiżanka cudna i wizualnie i do dłoni i do ust, od poniedziałku każdą kawę z niej pijam :-)

      Usuń
    4. Och ♥
      Dziękuję za informację :)))
      No to cudownie! Też muszę mieć jakaś taką ukochaną (poza kubkiem termicznym) na wiosna/lato, bo najczęściej używam Lace, no strasznie ją lubię, cudownie się ją trzyma w dłoniach... ale no na wiosnę-lato to już przydała by się inna stylistyka... myślę ... myślę, że kubeczek sally z uszkiem załatwi sprawę ♥ ♥ ♥

      Usuń
  3. W zeszłym tygodniu kupiłam tą podkładkę w gwiazdki ....jest cudna .. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? cudnie, że jesteś zadowolona, Krima&Isa to świetna jakość . Pozdrowienia :-)

      Usuń
  4. Cudnie Kamilko! Zdjęcia jak zwykle mnie "powaliły" :) tak przejrzyste! A niebieskości przepiękne :) Oczywiście dbasz o każdy szczegół!!!! Bardzo ciekawe zastosowanie podkładek:) Szczerze? Nigdy bym na to nie wpadła:) Wiele się już od Ciebie nauczyłam , przede wszystkim tej niezwykłej estetyki , którą widać na każdym Twoim zdjęciu :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, pszczółko jedna :-) znowu mnie miodem polałaś :-) Z tymi podkladkami to autentycznie było mi szkoda pod mysz (zresztą nie używam , wolę palec ;-) ) A że się pięknie prezentują no to myśl żeby stały się podkladkami pod kubek przyszła szybko. Poza tym to też na nie odkladam tablet , żeby się nie porysowal . BUZIAKI

      Usuń
  5. Uwielbiam tą Twoją nudę, niby taka oczywista ale wciąż zaskakująca detalami. Mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ale mi napisałaś :-) Buziak Betuś

      Usuń
  6. Kreatywność- to dokladnie to słowo które cię odzwierciedla! Ale już nie będę pisała że masz piękne zdjęcia, no bo przecież to już jest nudne:)));)))) kolorystyka- cudowna!!!!! Buziaki i miłego Dnia Kobiet!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej Ciebie Aniu, tyle pomysłów co Ty to chyba nikt nie ma :-) Ależ to nie jest nudne , bynajmniej nie dla mnie ;-)Buziaki i obsypania kwiatami !

      Usuń
  7. Hmm jak łatwo można znaleść inne przeznaczenie dla podkładki do myszki. Mnie by było szkoda takiej podkładki do myszki zdecydowanie Twoja wersja podkładki do kubka czy talerza bardziej mi odpowiada:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mi było szkoda tylko pod mysz :-) Są bardzo dekoracyjne więc niech spełniają się też w innej roli . Pozdrowienia

      Usuń
  8. Podkładki są cudne, szkoda, żeby tylko pod myszką leżały ;-)
    Bardzo podobają mi się kreatywne pomysły na wykorzystanie przedmiotów użytkowych, inspirują!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :-)
      Ja też lubię nietypowe rozwiązania . Pozdrowienia :-)

      Usuń
  9. Ślicznie i nad zapałkami nadal wzdycham a przecież nie palę;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podbiłaś moje serducho tymi niebieskościami. Zdjęcia pierwsza klasa. A i temat mi bliski bo oczywiście oczywistość nie dla wszystkich jest taka oczywista ;) uwielbiam zaskakiwać i być zaskakiwana. Pozdrawiam Malwina, będę tu napewno bardzo często zaglądała lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och :-) cieszę się bardzo. To prawda , nie wszyscy tą nieoczywistosc widzą na pierwszy rzut oka, ja mam na odwrót :-) Malwina , bardzo Ciebie tutaj zapraszam :-)

      Usuń
  11. Ale piękne te podkładki. A zapałki, mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, cieszę się że mam dwie, bo jest ich w sklepie niewiele i potem bym pewnie źałowała. No a zapałki to niby nic a jednak coś :-)

      Usuń
  12. No te zapałki - cudo!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń