sobota, 19 marca 2016

kolor mojej Wielkanocy...

nie dla mnie dekoracje w kolorze żółtym czy zielonym, 
nie mogę o sobie powiedzieć, ze jestem tradycjonalistką,
że jak Wielkanoc to żółta a jak Boże Narodzenie to czerwone.

Każdy z nas ma "swoje" kolory, swoją stylistykę, swoje ulubione dekoracje, 
ja coraz bardziej idę pod prąd :
z kubka do latte robię świąteczną dekorację, 
a do słoika wkładam zebrane na dworze gałązki i wydmuszki.
 Stroję tak jak mi pasuje i jak w duszy gra...

Muszę Wam się jeszcze pochwalić :-)
jedno z poniższych zdjęć zostało opublikowane przez Greengate
na jego oficjalnych profilach - Instagram oraz Facebook :-)













♥ kubeczek Sally Indigo Greengate - PogodneWnętrza
♥ łyżeczka porcelanowa Sally Indigo Greengate - PogodneWnętrza
♥ słoik Bianca Warm Grey 1l. Greengate (OSTATNIA SZTUKA!) - PogodneWnętrza
♥ słoik Abelone Mint 500 ml. Greengate (Audrey Indigo już niedostępny) - PogodneWnętrza
♥ talerzyk błękitny Abelone Pale Blue Greengate - PogodneWnętrza
♥ talerz przeźroczysty Abelone clear Greengate - PogodneWnętrza
♥ siedzisko Sally Indigo - PogodneWnętrza
♥ świeca wielkanocna Ditte Pale Blue Greengate (Indigo brak) - PogodneWnętrza

26 komentarzy:

  1. Bo to zdjęcie jest boskie.Ja też nie lubię żółtego i zielonego.U mnie w tym roku czerń, szary i biały .Zapraszam na http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adriana dziękuję :-) Kolory same w sobie ok, u innych to mi się nawet podoba, ale u siebie ich nie widzę. ..no taki typ :-)

      Usuń
  2. Brawo Kamilko!!! Twoje zdjęcia są piękne, więc nic dziwnego, że GG je opublikowało. Widziałam dziś rano na Fb i musiałam zostawić tam parę słów od siebie w odp. jednej z dziewczyn :)
    Zachwycasz!
    Pozdrowionka serdeczne :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję Ci kochana :-* Tak widziałam , cudny komentarz, wręcz wzruszający , buziak wielki za to :-)

      Usuń
  3. Szczerze bym się zdziwiła gdybym zobaczyła u Ciebie żółty i zielony...i błagam! Nie idź tą drogą :)) Ty od zawsze kojarzysz mi się z niebieskim w różnych odcieniach i tak trzymaj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pójdę , nie bój się ;-) Myślę , że błękity, niebieskosci zawsze będą mi towarzyszyć...z małymi odstępstwami na inne kolory ;-)

      Usuń
  4. Prosto, przejrzyście, ze smakiem, cudownie ;) Tak by można było pisać i pisać. Może się powtarzam ale uwielbiam Twoje zdjęcia i aranżacje. Pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinka możesz mi tak pisać i pisac ;-) Dziękuję, bardzo się cieszę, ze moje zdjęcia się podobają :-*

      Usuń
  5. Kamilko jeszcze raz gratulacje, zapracowałaś sobie na to wyróżnienie!!!! Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniutku jeszcze raz dziękuję , kochana jesteś . Ja Ciebie tez ściskam :-*

      Usuń
  6. Gratuluję, zdjęcia są piękne ne dziwie się GG się zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasmatko dzięki wielkie , dla mnie to wciąż zadziwiające :-)

      Usuń
  7. Cudności piękne dekoracje! Takie jajka są piękne. A te kubeczki w paski... Extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze Ci się podoba :-) dla mnie im prościej tym lepiej. Kubeczki, w ogóle cała ta pasiasta seria jest wyjątkowo piękna , a na żywo to już bajka !

      Usuń
  8. Kochanie wyróżnienie absolutnie zasłużone, duma mnie rozpiera, choć uważam, że każde Twoje zdjęcie zasługuje na wyróżnienie. Ja znam już te zdjęcia, kompozycje, ale nie przeszkadza mi to zachwycać się nimi over and over again :). Jest tak delikatnie, zwiewnie, a jednocześnie z charakterem - zdecydowanie nie da się Twoich zdjęć pomylić ze zdjęciami innego autorstwa, są wyjątkowe, absolutnie.
    Ja nie urządzam świąt, ale gdybym - też na pewno nie byłabym tradycjonalistką, wiadomo - nie lubię koloru żołtego i zielonego (chyba, że w naturze :-)), a do tego sama lezę pod prąd tak, że już bardziej się chyba nie da, zważywszy na miejsce zamieszkania :). Twoja Wielkanoc? Najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och :-*
      Zdecydowanie w zmierzaniu pod prąd bijesz na głowę wszystkich :-) A gdybyś urzadzala święta , to myślę że na bank byśmy się nawzajem inspirowaly :-) Buziaczki kochanie

      Usuń
  9. ps. Ja na FB ani skomentować, ani nic, bo nie mam konta, ale na IG u GG wylałam swoje uczucia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , czytałam,piękniejszej laurki nie mogłaś mi wystawić,dziękuję :-*

      Usuń
  10. Gratuluję publikacji zdjęcia bo jak najbardziej zasłużona:) dekoracje proste i śliczne i to najważniejsze:) miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , dziękuję Ci bardzo , to niby nic , ale dla mnie to bardzo dużo - moja ukochana marka zauważa i publikuje moje zdjęcie. .ach :-) wzajemnie Aniu, miłej niedzieli i nowego tygodnia :-)

      Usuń
  11. Brawo Kamila!Twoje fotki jak najbardziej zasługują na wyróżnienie:)Będę się powtarzać ale muszę to powiedzieć: pięknie , zjawiskowo a zarazem tak prosto.Mój zachwyt trwa i trwa ,i trwa ,i trwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko dziękuję raz jeszcze :-* A moja wdzięczność za tyle ciepłych słów trwa i trwa i trwa :-)

      Usuń
  12. Gratuluję publikacji Kamila ;-) to bardzo, bardzo cieszy;-)...ja też mam swoje kolory na święta, Twój wybór bieli i niebieskiego bardzo, bardzo udany ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ola :-) biel i niebieski trochę może się nie kojarzyć ale w sumie o coś innego w tym święcie chodzi niż o kolory :-)

      Usuń