środa, 17 lutego 2016

z indigo ci do twarzy...


Tak mu w szarości i bieli było do twarzy, tak się człowiek napatrzeć na niego nie mógł, 
że taki elegancki, stylowy - proszę ja ciebie,
fiu, fiu i francja elegancja, no cód, miód i truskaweczki po prostu.
 Aż tu nagle człowiek krzywić sie zaczyna i pod nosem gada : 
koloru byś se dołożył, bladziochu ty, jałowy jakiś taki jesteś, 
krainę lodu tu kręciliście czy co ?
 chłód po oczach bije....brrrr, się wzioł człowiek i wzdrygnął, bo go ciary przeszły.

Pewnego słonecznego dnia, człowiek przywlókł wiązankę z różowych róż i rzecze :
masz no tu wiązankę z różowych róż, może tchnie w ciebie troche życia.
Wiązaneczka do dzbaneczka.....
ooooooo, proszę, zrazu lepiej .
To może ci jeszcze cosik z koloru dołoże ?
Może coś w kolorze pochmurnego nieba ?
No masz...nie chcesz? nie podoba się ?
Jak ci sie nie spodoba, to wszystko na powrót zabiorę...

Człowiek dołożył trochę deseni i koloru pochmurnego nieba, 
trochę błysku srebrzystego i ciepła wiklinowego, 
zapalił ogniwka, usiadł i gada :
no !
mój saloniku, jakiś ty elegancki, stylowy - proszę ja ciebie,
 fiu, fiu, francja elegancja, no cód, miód i truskaweczki po prostu...







































Salon się ubrał w :

siedziska Greengate Sally Indigo - Pogodne Wnętrza
dywanik Greengate Sally Indigo (pokażę Wam go bliżej w poniedziałek) - Pogodne Wnętrza
ramka do zdjęć srebrna Lene Bjerre Austin - Pogodne Wnętrza
lampionik granatowo-morski Lene Bjerre Dante - Pogodne Wnętrza

40 komentarzy:

  1. No Wróbelku Nadmorski! Uwielbiam! udało Ci się wyczarować piękne nadmorskie wnętrze. Morza szum, ptaków śpiew, margarita w szklance ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :-) szkoda, że zamiast wydm i plaży z morzem w tle mam widok na sąsiadów :-) ale morze 15 min ode mnie więc jest i tak super.
      Margarita albo mohito :-)

      Usuń
    2. 15 minut! Buuuuuuuuuuuuuu idę ryczeć. Ja mam wokół tylko międzyleskiego lasy, po których łażę do utraty tchu, ostatnio z kijkami, ale ja przecież dziewczyna znad morza jestem i zawsze będę tesknić

      Usuń
  2. No co tu dużo gadać... <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Francja elegancja, cud, miód i truskaweczki po prostu :-), kto by pomyślał, że to luty w Polsce? No way! :)
    A moje najukochańsze dzisiaj zdjęcia to 3 i 4 od dołu. Widzę tam takie dwie, co siedzą na poduchach, sączą kawę (za kawą) i gadają, gadają, gadają do utraty tchu ♥. Cudowne róże i klosz i lampa (hm, wszystko jest piękne!), zaś siedziska kocham - są po prostu obłędnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej ! w nocy było na minusie :-) Też tam widzę takie dwie,tylko musiałabym się zaopatrzyć w wór kawy, skoro ja sama załatwiam całą puszkę w tydzień ! do utraty tchu to Ty zawsze gadasz ;-) Poduchy są obłędne i mega wygodne i za Twoją radą :-) świetnie pasują wewnątrz fotela rattanowego Byholma, jakby był na miarę szyty , zresztą zobaczysz w poniedziałek :-)

      Usuń
  4. Cudnie:) Polskie Hamptons :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie:) Polskie Hamptons :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, no masz!! Za oknem prawie zimowo a ona mnie tu szczuje latem, morzem, piaskiem, błękitem nieba! Wstydź się, wstydź, za nic litości nie masz :)))) Kamila, jest bosko! Stworzyłaś piękny letni klimat i powiem Ci, że ja nie mogę do Ciebie przychodzić, bo chcę kurde pół chaty do góry nogami przewrócić, by choć troszkę było jak "u Cię".
    Ściskam moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehehehe Betuś wybaczysz ? :-)
      Kochana, granaty i u Ciebie świetnie by wyglądały z czernią i bielą, do tego "złote plakaty" :-) i masz cudny klimat. Nie rób mi tego , przychodz do mnie :-(
      Buziaczki najmocniejsze

      Usuń
    2. Przyszłam...pokusa większa niż mój foch hihi :)))) Muszę pokombinować bo od dawna bardzo mi się klimat marine czy tam hamptons podoba. Na pewno będzie wiosną na tarasie!
      Cmokam kochana moja

      Usuń
  7. Zapowiedzi na insta się potwierdziły bo jest super i do twarzy ci w tych wszystkich odcieniach niebieskiego które tam na zdjęciach przedzierają się przez indygo krzycząc:my też, my też!!!;) za lene bjerre 10 punktów!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, dziękuję :-) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak pogadać sobie ze salonem :) I z tejże rozmowy jakie piękne obrazki powstały. Urzekł mnie kolor dzbanka! Mam teraz parcie na błękit! Ciekawe czy gdzieś jeszcze można go dostać :)

    Uściski wielkie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz to zwątpiłam - czy ten dzbanek jest błękitny czy biały... :) Czy ja byłam z pieskiem czy bez pieska? ;)

      Usuń
    2. Madziu, gdzie Ty widzisz blekitny dzbanek ? :-) on jest czysto biały i tak patrzę raz po raz na zdjęcie czy aby kolory nie wyszły inaczej...ale nie...dzbanek jak najbardziej biały. Jeżeli jednak biały też Ci się marzy, to masz go w pogodnewnetrza.pl w bardzo dobrej cenie, bo 87 zł, najtaniej chyba w sieci.

      Usuń
    3. To mi chyba od tego zafiksowania na punkcie błękitu wydało się, że on tak lekko, delikatnie błękitny jest :) Ale to dobrze, bo kupić można łatwo :) Uściski raz jeszcze.

      Usuń
    4. Może i tak :-) Buziaki

      Usuń
    5. To pewnie kwestia ustawień wyświetlacza/monitora :-), bo u mnie na lapku też jest on delikatnie błękitny, a na tablecie - bielutki :-). Ale ja wiem, że masz biały, więc nie miałam wątpliwości :-)

      Usuń
  10. A lato daleko .... a u Ciebie urocza morska bryza wtargnęła do mieszkania:) Lato przybywaj ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla lata zmieniłam wystrój, a dla siebie, już mi się zmian zachciało , tak po prostu. I może się kojarzyć to wszystko z latem , mi się kojarzy z dobrym nastrojem :-)

      Usuń
    2. Rozumiem , mnie zawsze na przedwiośniu na zmiany bierze , zmieniam , zmieniam a potem cisza i spokój :)

      Usuń
  11. No Kamilko, uczyniłaś piękną zmianę w Twoim kąciku!Indygo piękne i ślicznie wpasowuje się w Twoje nadmorskie klimaty! Sally cudne, poduchy cacuszko.Wszystko takie eleganckie , skrzące, i w pięknych kolorach! Och te błękity , granaty , rozmyte niebieskości....cudnie, cudnie, cudnie!!!!! A wiesz Kamilko , że kupiłam sobie też wiklinowy abażur do mojej lampki do salonu , coby mi pasowała do mojej byholmy i innych wiklinowych dodatków.. Myślisz , że do mnie pasują takie klimaty wiklinowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko, dziękuję :-*
      Wiklinowy abażur - cudnie :-) będzie tworzyć komplet z Byholma, u mnie też jest taki abażur w kuchni, właśnie po to żeby z fotelem tworzyć parę :-)
      Pewnie, że pasują kochana, masz tyle pięknych naczyń , z każdym z kolorów - czy to pastelowych, czy czerwonych czy indigo wiklina pięknie gra, a masz do tego jeszcze przecież koszyki Ibowe,więc jak to że sobą zestawisz to będzie cudo :-)

      Usuń
  12. Wszytko idelanie do siebie dopasowane .. po prostu pięknie. Ja mam tylko pytanie o ten kominek - to bio??? jesli tak to można zapytać gdzie kupiony? z góry dziękuję

    Pozdrawiam

    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, nie, to nie jest kominek bio, ale widziałam podobne bio w hamptons.pl tylko strona sklepu mi się aktualnie nie wyswietla i nie mogę potwierdzić czy jeszcze tam są . Pozdrowienia

      Usuń
    2. a ten kominek jaki Pani ma to elektryczny czy normalny? bardzo podoba mi się jego wygląd z góry dziękuję za informację.
      Sprawdziłam na stronie hamptons.pl - maja piękne ale Pani ładniejszy.

      Pozdrawiam

      Agata

      Usuń
    3. Elektryczny, kupiony w Castoramie dwa lata temu , cena 1.599 zł. Nie wiem czy jeszcze mają :-(

      Usuń
  13. O jak pięknie ! Wiosennie i delikatnie :) Idealne zakątki do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję, przeczytać taki komplement od Ciebie to jest "coś " :-*

      Usuń
  14. Że zdjęcia u Ciebie piękne, że wnętrza urocze -wiadomo nie od dziś, ale taki smakowity tekścik to lepiej niż wisienka na torcie! :-)
    PS Przepraszam za zbitkę deminutywów, dopiero teraz zauważyłam.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję pięknie :-)
      Oj tam , to tylko jeszcze bardziej podkreśla, że Ci się podobało . Podziękowanko serdeczniutkie ;-)

      Usuń
  15. Ho, ho, widzę, że na wiosnę uderzamy w te same kolory. :) Dla mnie to piękne zestawienie ( jeszcze u mnie nie gościło... :)) Pięknie Te róże prezentują się na Twoim stoliku. :) U mnie pewnie zagoszczą tulipany. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również to zestawienie jest piękne i było mi bardzo potrzebne, koloru mi było trzeba :-) Kwiaty w ogóle dodają wnętrzu życia , jakiekolwiek . Pozdrowienia Magda :-)

      Usuń
  16. Bardzo lubię ten odcień niebieskiego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :-) i pięknie się komponuje z innymi odcieniami niebieskiego prawda ?
      Pozdrowienia :-)

      Usuń
  17. Ale pięknie u Ciebie strasznie się ciesze że do Ciebie trafiłam ;)a niebieski to mój ulubiony kolor w każdym odcieniu ;)gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń