poniedziałek, 15 lutego 2016

to jest "to" ! czyli miłość od pierwszego wejrzenia...

wbrew pozorom nie będzie to post o wczorajszym święcie miłości -
zostawiam je młodszym ;-)
będzie o poszukiwaniu ideału , chociaż to akurat z miłością ma związek :-)
Ideału, którego szukałam przez prawie dwa lata -
 autentycznie tak długo!

Wiecznie czujna, zwarta i gotowa na znalezienie tych wymarzonych, 
na widok których pomyślę : idealne !
Plakaty !
 

Oczywiście natrafiałam na różne sklepy z pięknymi motywami, sentencjami,
 ale ciągle czegoś mi brakowało, tego przekonania, że to jest właśnie "to".

Wszystko się zmieniło wraz ze sklepem złote plakaty
kiedy pierwszy raz zobaczyłam ich ofertę z miejsca wiedziałam, że to jest to czego od dawna szukam, 
zero watpliwości 100 % pewności.



Zgadzało się wszystko : sentencje, motywy, cena :-) 
no i to czym mnie po prostu zachwycili : ręcznie złocone lub srebrzone motywy. 
CUDO !

Kiedy już wiedziałam, które chcę, w jakim rozmiarze i kolorze, przyszedł czas na oczekiwanie na przesyłkę
i tu kolejny zachwyt...
plakaty zapakowane w tubę (nie ma mowy o najmniejszym zagnieceniu) 
w środku tuby nasze cuda owinięte białą bibułką z naklejką "Packed with Love"
 która sprawia, że ma się ochotę zrobić minę na cocker spaniela :-)
 i wydac dźwięk typu : oghhh, 



ale to nie wszystko, bo był jeszcze list/podziękowanie za zakupy
 oraz cztery śliczne naklejki w prezencie.




Czy będziecie się czuć dopieszczeni jako klienci tego sklepu ? no ba !
Gdyby porównać zakupy u nich z zabiegami kosmetycznymi to czulibyście się jak po luksusowym Spa :-)
 Mówię Wam, to nowy poziom obsługi.

A plakaty ?
Są nieziemsko piękne i autentycznie się błyszczą,
 nie odda tego błysku żadne zdjęcie, to trzeba zobaczyc na własne oczy.



Papier jest bardzo dobrej jakości, wydruk perfekcyjny a to, że plakaty pozłacane i posrebrzane są ręcznie jest dla mnie nie do ogarnięcia - jak ? one są idealne!

W ramie (jakiejkolwiek) wyglądają przepieknie, są delikatne, 
nie przytłaczają wnętrza ani swoją grafiką ani sentencją, 
są lekkie, niezwykle eleganckie i nawet najsmutniejszej ścianie nadadzą charakteru i stylu.





Ja jestem w nich zakochana i ciągle mam ich mało, one uzależniają ;-)

Do wyboru - oprócz pozłacanych plakatów macie też posrebrzane, jeden z nich poniżej











Te cuda tworzą Kamila & Wiktor - niesamowicie sympatyczni, otwarci i kreatywni miłośnicy dobrego designu. 
 Życzę im samych sukcesów i nieskończonych pomysłów na kolejne projekty.



plakat Happiness - klik
plakat Magnifique - klik
plakat Lets Get naked - klik
plakat Shine On - klik
plakat Piórko - klik
plakat Serce Geo - klik 

44 komentarze:

  1. CUDOWNE ♥ ♥ ♥
    Plakaty i Post (no wiedziałam no :-)).
    Ja szukam plakatów od ... 4 lat! Znalazłam! (No dobrze, dobrze - znalazłaś Ty, ja się podpinam :-) ).

    zloteplakaty.pl - przybywam! :-))). Po srebrne :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!!
      Hehe, a ja pełna obaw, ale uwierz mi brak światła to moja weekendowa zmora i nie skłamię jak powiem, że usunęłam około setki nieudanych zdjęć :-(
      No to z tym szukaniem mnie pobiłaś :-)myślałam, że dwa lata to dużo :-)
      Ale przyznaj, że jak się wchodzi na strone zloteplakaty to ma się ochotę krzyknąć : yeeeees ! :-) no kurczę, idealne są!

      Usuń
    2. Szczera prawda! ♥
      Wiem jak to jest ze światłem :( - moje mieszkanie, poza kuchnią, to chyba najbardziej niedoświetlone mieszkanie świata :-(, szczególnie salon, gdzie mam światło od 14 do 15:30 i to pod warunkiem, że jest mega słoneczny dzień. Po każdej "sesji" wybieram kilka takich-sobie zdjęć (najlepszych jakie udaje się zrobić), a 100 i więcej do niczego się nie nadaje - kosz w lapku pęka w szwach ;-).
      Autentycznie 4 ... a jakbym powiedziała, że 8 lat to też bym nie przesadziła :-), ale mówię 4, bo to ten czas, gdy mi się w głowie wizja wnętrzarska klarowała. Jak wiesz jestem miszczem :) pustych ścian, właśnie dlatego, że wciąż nie trafiłam na to, co chciałabym na nich mieć (no poza gwiazdkami i latarenkami na badylach - postęp :-)). Do dzisiaj :-).
      Nie tylko krzyczy się "yeeees!", ale leci się po pampersa :-))) (moczo-nietrzymanie z wrażenia). Cudowne! Teraz muszę tylko się zdecydować - które :-). Ciężki wybór, bo typów mam ok 18 :-), a aż tak dobrze moje możliwości nie wyglądają. Ale na pewno coś wybiorę (dzisiaj, najpóźniej jutro - szybkie decyzje nie są moją mocną stroną ;-)), a potem z czasem dokupię. I dla siostry koniecznie coś wezmę - te złote jejkuuu jakby do jej granatowo-biało-złotego biura były zrobione :-).
      Ach, no jestem zachwycona!
      Gratuluję Kochana znaleziska, a Kamili i Wiktorowi - pomysłu i talentu! :)

      Usuń
    3. Teraz to jest i u mnie loteria z tym światłem,no nic, poczekamy na wiosenke i wtedy zdjęcia będą się same robiły :-)
      Och ty miszczu pustych ścian hehehe rozumiem Cie doskonale, też wolałam nie wydawać pieniędzy na coś tymczasowego i tak antresola swiecila pustkami do wczoraj :-)
      18 ? słabo ;-) ja chciałam WSZYSTKO ;-)
      Jeju, jej ten złoty z granatem pasowałby idealnie! może jej pokaż ten sklep ?

      Usuń
    4. To czekamy na wiosnę :-)
      No właśnie :-).
      Haha :-)
      Na pewno jej pokażę - będzie urządzać salę konferencyjną i myślę, że się nie obejdzie bez złotych plakatów :-), ale na razie cichosza-bede miala prezent na dzień kobiet :)

      Usuń
  2. WOW! jestem zachwycona:D
    Kamilo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamciu, do Twojego nowego domku będą jak ulał :-)
      Są przepiękne, i pomysleć, że na "półkach" sklepowych już zachwycają a co dopiero na żywo :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) są wyjątkowe :-)

      Usuń
  4. Złote plakaty znałam, lubiłam ale dziękuje za przypomnienie :-) ja swoje kupuje od mintgreya lub na pakamerze a ramki do nich taniutko udało mi sie kupić w Leroyu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wybacz, ale mintgrey i plakat za 250 zł ?! nie stać mnie póki co, a nawet gdyby to i tak wybrałbym zloteplakaty.pl za tę cenę mam u nich 4 plakaty formatu A5 a ramy w dobrych cenach zawsze znajduje w Ikea :-)

      Usuń
    2. Kaszmirowo, Królowo :-) ups! po co ta antyreklama w kontrze? :-)
      Chyba przyznasz, że ceny rzędu 189,00-249,00 na mintgrey.pl (ten sklep ma w ogóle skandalicznie wysokie ceny ...) kontra 39,00 zł na zloteplakaty.pl to trochę inne ceny ;-). A w Pakamerze, bo zajrzałam, to, to samo, ale z narzutem pakamera.pl. Po co przepłacać? :-)

      Usuń
    3. Kamilka, za tę cenę to w zloteplakaty.pl mamy wręcz 6 plakatów A4 (6 x 39 zł)!

      Usuń
    4. Miałam na mysli format A3, pomylilo mię się :-)

      Usuń
    5. A3? A ja widzę tylko A4 i A5 ... Mam jedną ramę na A3 i baaardzo by mi się jeden taki A3 przydał :-)

      Usuń
    6. A3 jest też, za 49 zł :-)

      Usuń
    7. Kochane laseczki najdroższe już kasuję tę fatrętną antyreklamę, hihi. Z Mintgreya wygrałam w konkursie kiedyś a ceny rzeczywiście skandaliczne tam mają, dlatego warto kupować z rabatami np. Black Friday :-) Ja też zamierzam wszystkie plakaty zawiesić w biurze bo jednak ten złoty w sypialni to nie to. Przez Was :-)

      Usuń
    8. No to Kaszmirowa chyba nie wiedziała jaką drogą rzecz wygrała :-), skoro nam tu taką paskudną antyreklamą poleciała, hihi. Warto kupować tam, gdzie ceny są normalne, a nie - sztucznie zawyżone, a jeszcze jak właścicielki proponują właśnie okolicznościowe rabaty czy robią fajne wyprzedaże to w ogóle bajka :-). Nie ma co przepłacać.
      Mi złoty nigdzie nie pasuje. Srebrny i owszem :-).

      Usuń
    9. Już wiem o co chodzi z tymi rozmiarami :-), po prostu nie wszystkie plakaty są w trzech rozmiarach, niektóre są tylko w A4 i A5 (akurat z tych, na które poluję) i stąd me nieogarnięcie w rozumowaniu :-).

      Usuń
    10. @Dama Rada, gdyby plakat nie był w złotej ramie, tobym teraz go sobie w złoto oprawiła, hehe ;-)
      Te rzeczy w stylu NY są w ogóle bardzo drogie, ale np. takie lampy są przecudne i bardzo dobrze wykonane. A nasze GG są tanie?

      Usuń
    11. Tak, zauważyłam, że rzeczy w stylu NY są bardzo drogie i nie umknęło mojej uwadze, ze piękne. GG nie jest tanie, zdecydowanie, ale też niezastąpialne :-), jak dla mnie :-).

      Usuń
    12. Zarazilyście mnie zarazy tym GG.

      Usuń
    13. Zaraza ma to do siebie, że się rozprzestrzenia :-)

      Usuń
  5. rany jak dawno mnie tu nie było...
    oj kamilo u Ciebie pasują idealnie znów jakieś cuda namierzyłaś;-)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dawno! juz sie zastanawialam dlaczego zniknelas (stawialam na jakies remonty)
      Nie bede zaprzeczac :-) Buziaczki

      Usuń
  6. Kamilko, to strzał w 10!!!! Są cudowne!!!! I jak pięknie je zaaranżowałaś! Choć sama coś tam wykombinowałam, bo jak wiesz lubię złoty i ostatnio szukałam coś dla siebie, to nic straconego, bo już widzę że jeden plakat wpadł mi w oko a niedługo przejadę się do Polski więc chyba sobie zamówię , ale na pewno zrobię jednej osobie niespodziankę która lubi takie rzeczy. Bardzo mi się podoba, no normalnie wpis dla mnie:)))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? :-) Wiem, że bardzo lubisz złoty, to pomyśl, że ja, która ze złotym ogólnie jest na bakier, zaopatrzyla się m.in. w złote plakaty - tak mnie urzekły :-)
      U Ciebie to w ogóle będą rewelacyjnie wyglądać, masz stworzone do nich wnętrze .Niespodzianki z myślą o drugiej osobie są niesamowite :-)
      A jakie okolice odwiedzisz w Polsce ?

      Usuń
  7. Widziałam je już i bardzo mi się podobały.Kurcze nie mam nic złotego w domu ale tak mi się te złote cacuszka podobają!!! I namieszałaś teraz i co ja teraz zrobię?? Będę myślała o nich tak długo aż je kupię ;))))
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, to kup srebrne hihi :)

      Usuń
    2. Widzisz Beti, ja jednak mam trochę w domu beżowego , więc mi te zlotosci pasują, poza tym te plakaty są tak delikatne, że nawet mnie ten złoty nie razi . Popatrz na srebrne, one są równie piękne i do Twojego wnętrza black & white będą jak diament w pierscionku :-)
      Buziaki

      Usuń
    3. Dama rada kusicielka :-)

      Usuń
  8. Plakaty - moje ulubione. A te z złotą kreską podobają mi się oraz bardziej - musze się w takie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, nie zawiedziesz się, są przepiękne :-)

      Usuń
  9. No no muszę przyznać, że są piękne i kuszą strasznie. W planach mam mały remoncik więc uwzględnię je w aranżacji. U ciebie wyglądają genialnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, ja myślę, że one wszędzie będą wyglądać genialnie. Faktem jest, że "zrobiły" mi antresole, która swiecila pustkami, a teraz wygląda rewelacyjnie, nawet mąż powiedział, że trzeba jeszcze ze dwa plakaty dokupić na górę :-) Mam jeszcze 4 ramy w sypialni do zagospodarowania, więc w te plakaty jeszcze się będę zaopatrywac, nie szukam innych, chce te, bo są idealne, Tobie też je z czystym sumieniem polecam . Buziak
      PS. a co będziesz remontować ?

      Usuń
  10. Kamilko plakaty boskie! Bardzo mi się podobają! Na pewno je wkrótce zakupię! Pierwszy do pokoju synka , tak jak mi radziłaś,a inne do salonu .U Ciebie wyglądają rewelacyjnie! Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że u Synka (szczególnie takiego słodkiego :-) ) taki plakat z gwiazdeczkami będzie idealny. U Ciebie złoto w ogóle bardzo fajnie pasuje (szczególnie brąz indigo i złoto właśnie). Buziaczki Uleczko

      Usuń
  11. Cudne!! Z taką nutką glamour...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie cudnie się złocą. Znam tę strone i zastanawiałam się nad zakupem, teraz mnie przekonałaś:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussi, będziesz bardzo zadowolona :-) a ja się cieszę , że udało mi się oddac urodę tych plakatów . Też ściskam Ciebie :-)

      Usuń