sobota, 23 stycznia 2016

mywhiteloft na Instagram

Kochani, od jakiegoś czasu można mnie obserwować na Instagram,
 a odkąd Emi mi zarzuciła, że "dlaczego o tym nic nie wiedziałam" :-)
 pomyślałam, że rzeczywiście, żadna z Was nie posiada umiejętności czytania w myślach 
i przecież się nie domyśli, że My White Loft "rządzi" się i tam. 
Dlatego dzisiaj, wszem i wobec ogłaszam, że znajdziecie mnie na Instagramie, o tu (klik w nazwę)  :


Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim, którzy tam ze mną są, napiszą dobre słówko, 
klikną w "serduszko" i dają mi znać, że się podoba to co pokazuję. 
W szczególności dziękuję Uli, Gosi,Kasi i Kaszmirowej - czterem promyczkom, które towarzyszą mi w tym nowym wirtualnym miejscu, niemalże od dnia pierwszego :-)

Poniżej zdjęcia z mojego profilu instagramowego. Zajrzyjcie, dołączcie...









35 komentarzy:

  1. Och, jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia, aranżacje "less is more" i każdy piękny, świadomie i powoli dobrany przedmiot, element. I choć nie mogę komentować i "polubiać" na insta, bo nie mam telefonu, który na to pozwala, to zaglądam na Twój profil codziennie, a gdy latem uda mi się (mam nadzieję) kupić sensowną komórę - dołączę :-). Buziaki wielkie jak ocean ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, i vice versace.
      To samo mogę powiedzieć o Tobie :-)
      Hehe, a nie oddasz znowu komuś? Bo jakby masz tendencje do pozbywania się nowych telefonów :-) Polubiac i komentować można też poprzez laptop ;-)
      Ode mnie buziaki wielkie jak cały zasób wody na Ziemi :-)

      Usuń
    2. Ależ kochana, Insta można już mnieć bez telefonu :)

      Usuń
    3. Haha, rozbawiłaś mię tą kwestią :-))).
      Nom, taka jestem Ci ja hojna ;-). Ale jak to poprzez laptop? Jak on mi każe konto zakładać i, gdy próbuję, nie pokazuje opcji dla windows jeno krzyczy o systemach typowo komórkowych :-(. Może jak się ma konto założone via telefon to można się i zalogować, ale ja konta poprzez windows założyć nie potrafię/nie daje mi takiej możliwości :-(
      Och ojejku! Przebiłaś mnie :-)))

      Usuń
    4. Kaszmirowo, kochana, ale jak to od kiedy? Bo nie dalej jak tydzień temu taka opcja się nie pojawiała :(. Idę zbadać temat :-)

      Usuń
    5. http://zyskam.blogspot.com/2015/05/instagram-bez-smarfona-jak-dodawac.html

      Usuń
    6. Oooo, Kaszmirowa - złota dziewczyna, nawet linka zapodała :-) senk ju

      Usuń
    7. złota, złota, sama z tego nic nie rozumiem, jedno tylko wiem, że mam insta i w komputerze i w tablecie i w telefonie. Aczkolwiek zdjęć czarno-białych jeszcze nie zrobiłam :(

      Usuń
    8. Dzięki Kaszmirowo :*
      "Dziś powiem Wam jak wrzucać tam zdjęcia bezpośrednio z komputera. Jedynie założenie konta odbyło się poprzez smartfon, ale o to wystarczy poprosić kogoś znajomego, potem zmieniamy hasło i działamy." - to jakby moja mysl, że jak już ma się konto, to można się zalogować zewsząd, ale najpierw to konto trzebaby założyć na smartfonie. Pewnie jakoś sobie z tematem poradzę :-).

      Usuń
    9. No przecie ja Ci mogie założyć, jak odpiszesz na maila :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj! a tera lepij ? ;-)

      Usuń
    2. A tak w ogóle to ja też foch, bom Ci wysłała na insta nominację do blackandwhitechallenge :-(

      Usuń
    3. Pomyliło mi się :) miało być: fochkurcze jak mi miło :p
      Nominację przyjmuję. Każdą. Tzn. Zołzę roku już dawno wygarałam, więc mnie nie nominujcie już.


      No, chyba, że do Zołzy stulecia.

      Usuń
    4. No raczej :-)
      Hmmm, a ja myślałam, że tytuł zołzy jest mój ;-)

      Usuń
    5. no, chyba nie, zresztą zapytam męża.






      mówi, że mój.

      Usuń
  3. Choć sama nie posiadam instagramu, to z wielką przyjemnością będę Cię śledzić :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :-) bardzo się cieszę Betuś. I wzajemnie :-)

      Usuń
  4. W takim razie muszę Cię poszukać, bo i ja częściej tam bywam niż na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naaareszcie , niech świat się dowie jaki piękny masz dom , który urządziłaś z wielkim serduchem :) Każdy przedmiot został idealnie dobrany i odzwierciedla duszę właścicielki :) Cieszę się że będziesz i tam :) Będę z pewnością zaglądać :) Bużka Kami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi, nie da się ukryc , że to Ty dałaś mi do myślenia ;-) Dziękuję kochana. Buziaki

      Usuń
  6. No..... Muszę sobie zainstalować, będę śledzić bo bardzo lubię twoje fotki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz :-)

      Usuń
  7. Kochana Kamilko przepiękny masz domek a zdjęcia robisz świetne 👍 to wielu przyjemność bywać na Twoim blogu i obserwować Cię na instagramie👏 dobrze że o tym napisałaś, niech każdy się dowie i zobaczy jaki piękny masz dom a przede wszystkim jakie masz świetne wyczucie stylu👍👏 pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam dużo uścisków :):):)Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, nie zawstydzaj mnie :-)
      Bardzo się cieszę, że takie fajne dziewczyny dzielą że mną kolejne wirtualne miejsce, mam szczęście do tych i na blogu i na insta :-)
      Ściskam Uluś :-*

      Usuń
  8. Wprawdzie nie ma mnie na Instagramie, ale podglądać będę z miłą chęcią:-) Jak zwykle urokliwe zdjęcia Kamilko!
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :-) dzięki Kasiu. Ja też buziakuję

      Usuń
  9. Jasno i przejrzyście jak zwykle :) Urocze fotki. A łyżeczki z GG skradły mnie ;)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nuuuuuda ;-) Dzięki Madzia !
      Łyżeczki to ma się ochotę kolekcjonowac, mieć tak ich że dwadzieścia w różnych kolorach....ach ;-)

      Usuń
    2. Z GG mam 2 i spodziewam się na dniach trzeciej :)
      Nuda? Dlaczego nuda? Jest pięknie! I tak trzymać :))

      Usuń
  10. aaaaaa ja mam od dzisiaj i juz pędzę Cię szukać ( powoli ogarniam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, już Cię dodałam do siebie ☺ buziak

      Usuń
  11. Ja jeszcze go nie mam - jakoś tak się boję, nie umiem, nie mogę przemóc. Ale Tobie - POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się :-) to sympatyczne narzędzie, bardzo intuicyjne w obsłudze, dasz sobie świetnie radę, zobaczysz, a w razie czego pisz to Ci pomogę :-)

      Usuń