środa, 23 grudnia 2015

z cyklu "dekoracje stołu świątecznego" - kolor moich Świąt...

gdzieś pomiędzy sałatkami, rybą, pierogami i porządkami powstał ten post, 
przez chwilę myślałam nawet, że nie powstanie w ogóle...





Nasza Wigilia w odróżnieniu do poprzedniego roku, będzie kameralna, 
pięć osób przy stole, reszta w sercu i pamięci.




Tym razem kolor moich Świąt 
szaro, srebrzyście z błyskiem i jednak z odrobiną koloru - błękitnego.
Moja "zastawa" pieczołowicie i konsekwentnie zbierana cieszy oko, 
każdy element z różnych kolekcji Greengate a jak zwykle idealnie do siebie pasuje.







Centrum stołu to zielony wianek, ozdobiony drewnianymi konikami,
 gałązkami modrzewia i szyszkami pomalowanymi na biało, które przyniosła mi teściowa.
 Środek wypełnił lampion ze srebrną świeczką.































Choinka w tym roku to kilka bombek, zawieszek drewnianych i gwiazdek z masy solnej.




Już teraz składam Wam życzenia piernikiem pachnące,
życzenia ciepła, radości w sercach
 i niezapomnianych chwil przy Wigilijnej kolacji 
oraz
wymarzonych prezentów 



Wesołych Świąt !


36 komentarzy:

  1. Moja droga ! Jak zwykle pięknie magicznie i dostojnie! Chciałabym zasiąść przy takiej zastawie! Jest cudnie! Pozdrawiam i życzę cudownych świąt ‼

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulu, jak zwykle uśmiecham się jak czytam Twój komentarz :-)
    Jestem pewna, że u Ciebie przy Wigilijnym stole będzie magicznie.
    Dziekuję kochana i Tobie również życze pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och... i Ach... ślicznie i świeżo. Podziwiam!
    Nie mam weny, na strojenie stołu, chyba wpadnę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena przyjdzie sama w momencie położenia obrusu i nakryć, zobaczysz :-) samo się zrobi.
      No wiesz, krzesła zapasowe z poprzedniej Wigilii na kilkanaście osób są, także miejsce się znajdzie ;-)

      Usuń
  4. Cudowna choinka! Radosnych Świąt! Buziaki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana. I Tobie równiez, najpiekniejszych!

      Usuń
  5. PRZEPIĘKNIE!!! Podoba mi się wszystko co na stole a te błękitne kieliszki...mmmm cudnie wyglądają :) Ja dopiero wróciłam z pracy i normalnie nie wiem w co ręce włożyć więc stwierdziłam, że najpierw zajrzę co w blogowisku hihi
    Wesołych Świąt kochana, zdrówka, szczęścia, miłości i samych radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuniu, senk ju :-)
      Hehe, więc zaczełaś od tego co najprzyjemniejsze ;-)
      I Tobie też Betuś wszystkiego najpiękniejszego i zdrówka w rodzince, bo bez tego ani rusz. Wesołych !

      Usuń
  6. Kieliszki są obłędne ale to już ci mówiłam, zastawa jest boska:))))) tobie również Wesołych Świat!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, całuję Cię i raz jeszcze Radosnych Świąt 😙

      Usuń
  7. Cudownie, przepięknie, magicznie, idealnie i takich Świąt życzę Kochana Tobie i Twojej rodzinie ♥
    Ps. Każdy, ale to każdy element jest przepiękny, idealnie dopasowany, jest cudownie, cieszę się! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, moja Ty! Dziękuję z nadzieją,że takie będą.
      Tak, też mi tu wszystko gra i tańczy ;-) buziaczki

      Usuń
  8. Cudnie , cudnie aż by się chciało wpaść tam do ciebie , wyściskać mocno i życzyć Tobie i Twojej rodzinie dobrych , zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, ale by to fajne było :-) Emiś , Wesołych dla Ciebie !

      Usuń
  9. Magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz, dziękuję i dla Ciebie tez magicznych i wesołych i niezapomnianych Świąt :-)

      Usuń
  10. Pięknych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :-*
      Wesołych Świąt....to już dziś! :-)

      Usuń
  11. MILÁ KAMILKO,
    PŘEJI TI I CELÉ RODINĚ POŽEHNANÉ VÁNOCE,PLNÉ RADOSTI A ŠTĚSTÍ.
    ZUZKA

    PŘEKRÁSNÉ VÁNOČNÍ FOTKY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Zuzanko jeszcze raz Wesołych Świąt! Niech będą niezapomniane! Buziaki

      Usuń
  12. Kochana moc najpiękniejszych życzeń dla Ciebie i całej Twojej rodziny:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kama. Niech Ci ten czas mija pięknie, radośnie i w spokoju.... :) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję, z nadzieją że Tobie też tak mijają świąteczne dni...

      Usuń
  14. Kamilko! Radosnych i Pięknych Świąt:-)
    Stół zachwycający!!
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego! Oby magia świąt trwała jak najdłużej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala dziękuję :-* i Tobie życzę tego samego

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, wszystkiego dobrego na Nowy Rok Tobie życzę :-)

      Usuń
  17. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne dekoracje zapraszam do mnie http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje.Zapraszam do mnie https://mojepasje2016.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń