czwartek, 17 grudnia 2015

magia zaklęta w obrazku...

dzisiaj będzie zupełnie inaczej niż dotychczas, 
zdjęcia wyjątkowo nie moje, za to wyjątkowo piękne,
 nastojone świątecznym klimatem, zaklęte czarem nie do opisania. 
Mogę się na nie patrzeć i patrzeć i rozczulać i rozczulać.
Dla mnie to zdjęcia bardzo szczególne,
 ponieważ tło do tej pięknej sesji to rzeczy,
 które wyszły spod moich rąk.

 Pani Agnieszka z pracowni fotograficznej Pastelove Kadry, 
poprosiła mnie o uszycie kilku świątecznych dekoracji (na zdjęciach renifer oraz pierniczki)
po otrzymaniu przesyłki napisała do mnie, że szyjatka wzięły udział w sesji fotograficznej.
 Kiedy pokazała mi kilka ujęć, wiedziałam, że muszę Wam je pokazać, 
nie ze względu na moje uszytki, 
ale ze względu na niesamowity urok tych zdjęć i ogromny talent pani Agnieszki. 

Popatrzcie sami....








 ten prześliczny aniołek jest rozczulający :-)




















I co powiecie ?
jest magia prawda ?


Jeżeli chcecie zobaczyć więcej to Pani Agnieszka zaprasza :



14 komentarzy:

  1. Magiczna sesja!!! Twoje uszytki jak zwykle cudowne!!! Chciałabym zdążyć uszyć tego renifera, nadrabiam zaległości przy maszynie po chorobie, ale wciąż nie dla siebie :(
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zdjęcia mają ta magię, rewelacyjne :) Możne oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu! Jakaaaa słodka! A pierniczki jakie cudne. Klimatycznie... Aaach...

    OdpowiedzUsuń
  4. jest magia i to jaka!!!!! dziewczynka- aniołek!!!!twoje robótki są cudne:)))))) pierniczki tak słodkie że ma się ochotę je spróbować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sesja!! A szyjątka przeurocze:-)Od dawna podglądam bloga P. Agnieszki i czasem żałuję, że nie znałam jej, kiedy brałam z moim M. ślub, bo sesję mielibyśmy na 100% niepowtarzalną!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka slodka ksiezniczka! Takie zdjecia zawsze lapia za serce :) Zdolna bestia z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, wzruszające sesje! Przepiękne, rozczulające uszytki. Tworzycie z Panią Agnieszką po prostu idealny duet - talent, perfekcjonizm, budowanie nastroju ... cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Szyjątka też! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku jaka słodka!!! a Pan Ciastek w tym uroczym fartuszku po prostu powala na kolana!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. C U D O W N E. Piękno, radość, prostota i skupienie na cudownym uśmiechu dziecka. Brak więcej słów.

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze faktycznie oczu oderwać nie idzie:) piękne zdjęcia i piękne deko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjecia :-) i modelka poczywiście

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest moc :)
    Klimatyczne i nastrojowe....

    OdpowiedzUsuń
  14. Arcy cudowna sesja i z pewnością pamiątka na lata !

    OdpowiedzUsuń