poniedziałek, 19 października 2015

Krima&Isa - papierniczy raj...



pastelowe ołówki, segregatory, teczki i zeszyty w gwiazdki,
bajecznie kolorowe pocztówki, koperty, naklejki i naprasowanki,
torebki na prezenty i słodkie przypinki - to tylko część bogatego 
asortymentu niemieckiej marki Krima&Isa,
której głównym celem  jest 
upiększanie zwykłej codzienności prostymi w formie i radosnymi w odbiorze przedmiotami.
Ta marka to odpowiedź na potrzeby osób szukających pięknej formy w prostych rzeczach, 
takich jak zeszyt w gwiazdki czy urocze torebki na prezenty w pastelowy wzorek. 
Duża część moich papierniczych skarbów to efekt zakupów bezpośrednio z Niemiec
(tak, tak, do tego stopnia oszalałam na punkcie tych rzeczy żeby je ściągać aż z Niemiec)
ale dziś jestem szczęśliwa, że mogę Wam napisać, że marka Krima&Isa jest dostępna również w Polsce !!!
WYŁĄCZNIE w

Zapraszam Was na wirtualny spacer po papierniczym raju :-)
















pocztówki, jakość druku, kolory, grafika to po prostu B A J K A !
Idealne do oprawienia w ramkę :-)












zeszyty w gwiazdki, w paseczki, w wesołe girlandy z myszkami, czy w urocze koniki są przepiękne - również w środku ! z tyłu wewnątrz okładki uroczy detal - zawieszka z nazwą marki...












pocztówki z motywami świątecznymi...achhhhhh, do tego zestaw kopert w słodkie błękitne paseczki i życzenia świąteczne gotowe żeby nieść komuś radość :-)







nawet na odwrotnej stronie pocztówki są piękne ! Każda ma jakiś detal nawiązujący do motywu z kartki




tekturowy konik, który pociągnięty za sznurek, rusza nogami i....ogonem ;-)







mysia baletnica na przypince :-)



torebki prezentowe w gwiazdki !



cudne naprasowanki, dziecinnie łatwe w przygotowaniu, przepiękne, soczyście kolorowe nadruki

















do zdjęć m.in. pozwały mi :

- torebki Stars Turquoise / klik
- konik Jumping Pony / klik
- naprasowanka Angel Star / klik
- przypinka Ballet Rat / klik
- pocztówka Garland Birthday / klik
- ołówek Stars Pink / klik
- zeszyt Pony / klik

26 komentarzy:

  1. Ale piękne rzeczy !!!!! Też takie chcę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to pędź do sklepu, bo tam są też Twoje ulubione Black&white :-) biały zeszyt w czarne gwiazdki, teczka i ołówek do kompletu :-)

      Usuń
  2. Cudowności :) Mogłabym mieć nieskończoną ilość takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! A ja mam miętowy ołówek w gwiazdki, kupiony kiedyś w Minty House u Ewy :))) i bardzo go oszczędzam ;)))
    Pozdrowionka :*
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz już nie musisz go oszczędzać Iwonko :-) można zapas uzupełnić....nareszcie ! Buziaki

      Usuń
  4. Piękne papierowe dodatki, szkoda że nie chodzę już do szkoły:) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też już chodzę :-) i nie uważam żeby te rzeczy były wyłącznie skierowane do dzieci w szkołach :-) Pozdrowienia

      Usuń
  5. Rzeczywiście urocze!!!!przesłodkie są zeszyty,bardzo mi się podobają! A pocztówki są cudowne, te detale, wykończenie, zawieszki.......wierze ze można na to zachorować;)))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? człowiek bierze takie rzeczy do ręki i się uśmiecha (przynajmniej ja tak mam ) a te detale, kolory, ta jakość! niesamowite! Buziaki :-)

      Usuń
  6. Przecudne wzornictwo, kolory, po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić :-)

      Usuń
  7. Piękne rzeczy szczególnie naprasowanka na ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile frajdy przy tej naprasowance , córka z radością odklejała papier od bluzeczki :-)

      Usuń
  8. To jak odpowiedź na moje modły :-))). Nie tak dawno przecież strzelałam focha :-), że brakuje szaro-gwiazdkowych zeszytów, teczek, segregatorów, ołówków! Przecudne są te rzeczy, a jeszcze jak pokazujesz, jak są w każdym detalu i calu dopracowane - omdlewam i nie zawaham się pójść w tym zakresie w turkusy i inne kolory (ja szaro-monochromatyczna!) - bo są po prostu przepiękne i zachwycają i mnie i moje dziecko płci męskiej :-). A różowe ołówki tak kusząco spoglądają z Twoich zdjęć, że chyba nie mam wyjścia i muszę sprezentować siostrzenicom :-D. A tak w ogóle - C U D O W N A sesja, widać ogrom talentu i masę włożonej pracy - czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na moje - jak doskonale wiesz :-)
      Cudne, naprawdę ! te szczególiki , kolory - takie pastelowe delikatne, a naklejki...ło jeny, jakie cudaśne ! Zresztą wszystko jest tak urocze,że chce się więcej i więcej. A różowe ołówki? polecam ! mnie za to kusi granatowy :-)
      Dziękuję :-* fakt! Napracowałam się....buziaczki

      Usuń
  9. Już wiem co Mikołaj przyniesie mojej Faustynie pod choinkę. A może i mnie coś skapnie. Choć jeden oloweczek.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam papierowego konika dla Faustynki a Tobie całą resztę :-) buziaczek

      Usuń
    2. Faustyny raczej nie kręcą takie konie - ona sama sobie robi takie cudeńka jeśli już potrzebuje. Ale ładny zeszyt czy przypinkę z myszką - czemu nie.
      Co do mnie to nie potrzebuję reszty :) Jest piękna ta reszta, ale muszę zacząć myśleć czego naprawdę potrzebuję, a nie co mi się podoba. Pewnie, że chciałabym połowę tych rzecz, tylko po co? Żeby zalegały mi na półkach? :)) Pewnie skuszę się na teczkę i ołówek i koniec :) No, może jeszcze torebki miętowe w gwiazdki i ze dwie pocztówki na święta - choć te robię sama od kilku lat :)
      Buziaki i dobrej nocy :))

      Usuń
    3. Całą resztę do wyboru Tobie polecałam kochana :-)
      Teczka,ołówek, torebki,pocztówki - jednak sporo tego wyszło ; -) U mnie zeszyty głównie przejęła córka, a ja sobie zostawiłam dwa - w jednym zapisuję sobie ulubione przepisy a w drugim notatki, jakieś moje sprawy o których muszę pamiętać. Z ołówków korzystam codziennie już bardzo długo, wolę zapisać i zamiast kreślić - wymazać, także lubię mieć ich zapas,szczególnie że mi je "ktoś " ciągle podkrada :-)
      Dobrej nocy dla Ciebie tez :-)

      Usuń
  10. Ale piękne, mogłabym patrzeć tylko na nie :) Fajnie, że coraz więcej tak pięknych wizualnie rzeczy mamy na co dzień. Pamiętam jak za dziecka były tylko szare zeszyty ale ich zapach czuję do dziś :)
    Miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, też pamiętam, że wybór był niewielki, sytuację ratowała rodzina z zagranicy :-) Buziaczki Betuś

      Usuń
  11. fajnie wykorzystana półeczka z ikea
    a naprasowanki uwielbiam ołówki też czadowe:-)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinka :-)
      Ja też uwielbiam, a ołówki wręcz kocham ;-)

      Usuń
  12. Aż żałuję, że już nie chodzę do szkoły! Tak piękne są te wszystkie rzeczy. Zawsze lubowałam się w "papierach" i artykułach biurowych ;)
    Konik, pocztówki boskie :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę piękne są te rzeczy, dbałość o detale jest wręcz rozczulająca :-)
      Pozdrowienia Marta :-)

      Usuń