wtorek, 1 września 2015

Wyniki...

Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za tyle ciepłych słów,  życzeń,
 jestem nimi cały czas przepełniona, cały czas wzruszona...
Dziś wyjątkowo bez zdjęć,
 ponieważ za kilka chwil moje dziecko rozpocznie przygodę ze szkołą, 
co prawda w klasie "0" ale jednak...stres jest
 (większy mój niż jej :-) )
  nie mogę skupić się na niczym innym niż na niej właśnie.
 A jak Wy się trzymacie  ?
 Wasze dzieci też dziś robią ten wielki krok ?
Nie przedłużając, 
moja mała uczennica wylosowala......

Magdę Em :-)

niesamowite, bo Magdę darze wielką sympatią, 
 jest jedną z osób, które od początku są stale ze mną w tym blogowym świecie,  można więc rzec, że niespodzianka w pełni zasłużona.
 BARDZO się cieszę!
 Madziu, masz @ więc wiesz co robić :-)

Kochane moje,
 już teraz zapraszam Was do odwiedzin w czwartek,
 szykuję nowy post dla Was,
 wszystkie miłośniczki pasteli  i koloru oraz Greengate :-) 
będą usatysfakcjonowane.
  Do zobaczenia :-)

36 komentarzy:

  1. Gratuluję Madzi :)))Trzymam kciuki za nowego ucznia:) Dla mnie to pierwszy wrzesień od 24 lat bez początku roku szkolnego :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny Gosia, od 24 lat ? :-) to trzeba miec zdrowie do tego co ? ;-)
      A jak ten dzien uczcilas ? Pozdrowienia

      Usuń
  2. Hura!!!!! Pierwszy raz coś padło na mnie :)) Dziękuję! !! I Weronice dzięki za szczęśliwa rękę. I samych sukcesów w szkole :)) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio :-) tez sie usmialam jak otworzylam wyciagnieta przez Werunie karteczke, a mieszala porzadnie, takze los tak chcial, ze sposrod tylu wyciagnela Ciebie. Gratulacje :-)

      Usuń
  3. Gratulacje dla Madzi, będzie przeszczęśliwa :) Jak zwykle z niecierpliwością czekam na więcej :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wniebowzięta !! :))

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze niespodzianka sie spodoba :-)
      Emilka, to co czwartku :-)

      Usuń
  4. Gratulacje :-) Ja mam w domu pierwszoklasistę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sie dzisiaj trzymalas ? ja bylam/jestem bardzo dumna ze swojej pociechy, ale sama to sobie dzis dam troje z minusem, no kto to widzial zeby sie tak stresowac ;-)

      Usuń
  5. Gratuluję ☺
    Ja mam w domu pierwszoklasisty i też jestem ogromnie przejęta i wzruszona
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, my - matki mamy za slabe nerwy na tego typu imprezy ;-) ale pomysl ze to dopiero poczatek bo : gimnazjum, liceum, matura, studia, slub, wnuki...ło jeny, zerowka? pierwsza klasa to pikuś ;-)

      Usuń
  6. Gratuluję Magdzie a Tobie dziękuję :) Moja idzie do szóstej ale jakoś nie specjalnie ją to ruszyło, pewnie za rok będzie przejęta, bo zacznie gimnazjum. Wszystko będzie dobrze mamo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, to można o Tobie powiedziec : weteranka ;-)
      No wiem, mamo :-)

      Usuń
  7. Gratulacje dla Madzi!! I dziekuję za zabawę Kamilko:-) Nasz Maluch za to do Starszaków poszedł, ani się obejrze i będzie szkoła:-)
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiu,fiu,starszaki, pewnie dumnyn Synek co ?
      Minie bardzo szybko, dzieciaczki tak szybko sie zmieniaja, jeszcze niedawno takie dzidzie male a teraz prosze...
      Buziakuje

      Usuń
    2. Dokładnie tak:-) Tylko szkoda, że my też coraz starsze hi hi:-)

      Usuń
    3. A wiesz, ze o tym samym pomyslalam :-) ale co sobie bedziem metryke wypominac nie ? wazne, ze duchem mlode ;-)

      Usuń
  8. Kochana, cieszę się, że Magda wygrała, bo taka dobra energia od Magdy płynie :-). A taka jestem ciekawa (jak na ciekawskiego Georga przystało :D) co to było, że mam nadzieję, że Magda pochwali się u siebie :-))). Na czwartkowy post czekam jak na pierwszy jesienny deszcz w Jordanii :-*** Gratulacje dla Was, dziewczynki i rzymam moooocno kciuki za stale uśmiechniętą buzię Twojej córeczki :-)! My jak wiesz 3 i 4 klasa, polska i arabska odpowiednio. Czwarta w wieku 8.5 roku ... za szybko jakoś, ale pewnie będzie dobrze :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie autentycznie ciesze i z ta energia to tez sie zgadzam (my tu gadu gadu a Magde poliki szczypia :-) )
      Napisze Ci na @ ciekawski Georgu :-)
      Alez Ty na mnie odpowiedzialnosc za post nakladasz (jest odpowiedzialnosc za cisze, wiec moze byc i za post :-) )
      Bardzo szybko, ale pomysl jaki to madralinski bedzie, juz jest :-) jestem pewna, ze bedzie dobrze, szybko sie w ten nowy rok wdrozy, a lada moment znow beda wakacje. Szkoda tylko, ze tyle na tej malej glowce jest.
      Caluje mocno i pokim chwilke znalazla to pedze na @

      Usuń
    2. Mamo A. Pochwałę się, rzecz oczywista. Zaglądasz do mnie? juuuppiii :)
      Ściskam Was, Matki młodych adeptów sztuk wszelakich mocno!!

      Usuń
    3. Mamo A. Pochwałę się, rzecz oczywista. Zaglądasz do mnie? juuuppiii :)
      Ściskam Was, Matki młodych adeptów sztuk wszelakich mocno!!

      Usuń
    4. Mamo A. Pochwałę się, rzecz oczywista. Zaglądasz do mnie? juuuppiii :)
      Ściskam Was, Matki młodych adeptów sztuk wszelakich mocno!!

      Usuń
    5. Madzia Ty juz tu tryplujesz odpowiedzi z tej radosci ;-)

      Usuń
    6. Kamilko, jest i odpowiedzialność za post, znam to i mam to :-).
      No, za dużo na małej główce, ale wakacje - trzeba przyznać ma długie, na szczęście.
      Ojeeeeeeejku jaki wspaniały prezent! Magdo, nim rozpakujesz - usiądź, ale będziesz szczęśliwa :-).
      Magdo - no pewnie, że zaglądam, z boczku od Kamilki wchodzę w każdy Twój nowy post :-).
      Uściski dla Was :-*

      Usuń
    7. Ja nie wiem czemu aż trzy razy mnie się wstawił ten poscik; )
      Uściski dla Was. Lecę do pracy. Pierwsze lekcje. ....

      Usuń
  9. Gratulacje dla Magdy:) i coś wiem o tym stresie u mnie dzisiaj pierwsza gimnazjum więc noc miałam nieprzespaną :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zle spalam :-) widac matki maja zakodowane "zamartwianie sie" .
      Gimnazjum - powazna sprawa, mam nadzieje, ze corka sie mniej denerwowala od mamy :-)

      Usuń
  10. Bardzo dziękuję za fajną zabawę i serdecznie gratuluję Madzi wygranej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sie na przyszlosc :-) Dzieki Agness

      Usuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni
    I powodzenia w zerówce - dla mamy szczególnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, juz ochłonełam :-) dzieci to jednak twarde sztuki, dzielne dzisiaj były - w pierwszy dzień szkoły, a jakie okrągłe oczy miały jak o 8:00 zabrzmiał szkolny dzwonek :-) Fajnie, tyle przygód ich czeka...

      Usuń
  12. gratulacje dla szczęściary:-)
    z pozdrowieniami:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla Magdy , a dla mamy pierwszoklasistki - głowa do góry ,będzie dobrze ,mój syn tez zaczynał od 6 lat (a było to bardzo dawno) i był naprawdę niesamowity!!!!! a dla tego aniołka - gratulacje i powodzenia i buziaczki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie u nas klasa "0" :-) za to w prawdziwej, wielkiej szkole.
      To prawda , dzieci są niesamowite, bardzo dzielne, i mimo wszystko świetnie sobie radzą w nowych okolicznościach, nie odjeła mi niestety ta świadomość stresu :-) ale juz jest dobrze a za chwilę to co było nowe i nieznane stanie się codziennością .Dziękuję Aniu za cieplutkie słowa. :-*

      Usuń