środa, 16 września 2015

serce dla serca...

cudnie jest móc mnożyć radość i dzielić smutki,
 prawda ?
a jeszcze cudniej mnożyć i dzielić z kimś 
kto nie będzie oceniać,
 a zrozumie, 
wysłucha i pocieszy.

ta dająca uczucie radości świadomość, 
że na widok kolejnego kubka do sporej już kolekcji, powie :
 "piękny jest kochana, cieszę się razem z tobą" 
zamiast : "kolejny kubek ? po co ci to !"
i te słowa otulające serce jak najmilszy szalik szyję w mroźny dzień :
"jestem z tobą" 
"rozumiem cię" 
"damy radę"

szczęście i przywilej 
posiadać kogoś takiego 
obca krew a bliski człowiekowi niczym najbliższa rodzina
tak daleko a tak blisko zarazem

P R Z Y J A C I E L  




kawa i babeczka już na nią czekają
i cóż z tego, że jak zwykle pójdzie nam w biodra :-)
podane w MOJEJ ukochanej porcelanie
w kolorach NASZYCH ulubionych
towarzystwo najbardziej doborowe, bo
duchowo - sercowe
takie, które kocham i cenię najbardziej :-)
 











Kolekcję Bianca Warm Grey  oraz Silver "G"
 uważam za najpiękniejszą, najbardziej elegancką 
w całej kolekcji Greengate.
Talerzyki Silver "G" to mistrzostwo świata ! 
są przepięknie zdobione
masywne, ciężkie, pięknie odlane
 a spodeczek to taka kropka nad "i" do kubka z uchem
dla mnie kubek, spodek i łyżeczka to trio doskonałe.
Cały komplecik 
z uroczym lampionem na t-light 
u Kasi w 
 
ramekin Greengate Haven mint - klik
kubek z uchem Greengate Bianca Warm Grey - klik 
spodek/podstawka Greengate  "G" - klik
talerzyk Greengate Silver "G" - klik 
łyżeczka Greengate Bianca Warm Grey - klik 
świecznik na t-light Greengate - klik 


30 komentarzy:

  1. kochana miłego spotowania w miłym towarzystwie:-)
    całość wygląda cudnie:-*
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, to takie spotkanie w przenośni, bo przyjaciółka baaardzo daleko a zdjęcia to moja tęsknota za takimi spotkaniami przy kawce . Buziaczki

      Usuń
  2. Pięknie napisane aż zazdroszczę Co takiego spotkania:) gdybym tylko miała kogoś takiego jak przyjaciel hmmm
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i tego Ci z całego serca życzę :-) Pozdrowienia dla Ciebie

      Usuń
  3. Gratuluję takiej przyjaźni, trzeba ją tak samo pielęgnować jak miłość a to niełatwe, zwłaszcza na odległość :)
    Pięknie wszystko nakryłaś, jestem jak zawsze pod wrażeniem! Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, zgadza się, chociaż jak jest zrozumienie i wiele innych pozytywnych uczuć to wszystko staje się łatwiejsze :-)
      Dzięki kochana ,
      Buziaki

      Usuń
  4. Ach... Twoje zdjęcia utwierdziły mnie, że tak tak chcę taki kubeczek. Ta seria bardzo mi się podoba, a oczyma wyobraźni widzę ją na świątecznym stole.
    Ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :-) wyjątkowo piękna jest co ? a wiesz, że ja też tą serię widzę na świątecznym stole ? w tym roku będzie u mnie na szaro :-) Też Ciebie mocno ściskam

      Usuń
  5. Moja kochana przyjaciółka też daleko.... Ale telefony są często :)
    Zastawa cudna, choć te z "G" mnie nie zachwyciła (oprócz podstawki). Dzięki cudownej pani Patrycji mam też papierowy katalog i mogę sobie oglądać i oglądać.... Cudeńka. Kubasek też taki mam :)) I jest piękny.
    Buziaki i do poczytania :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrego, że łącza sprawne :-)
      Ooo świetnie, że masz już katalog ! idealny na wieczór do herbatki (u mnie kawki, pora nie gra roli ;-) )
      Buziaki

      Usuń
  6. Ostatnio dużo myślałam o przyjażni .... daje duże poczucie bezpieczeństwa , bo wiemy że jest ktoś kto w trudnych chwilach jest przy nas i nas nie opuści , choćby się waliło i paliło ale także daje poczucie komfortu psychicznego - bo baba zawsze musi się przecież wygadać, popłakać i ponarzekać :) Oby się tylko nie trafiła nikomu taka fałszywa przyjażń , interesowność pseudo przyjaciółki można stracić wiarę w jakąkolwiek przyjażń .... Także warto , jak najbardziej pielęgnować te przyjażnie " od małego " , to one są najcenniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Emilko, daje duże poczucie bezpieczeństwa i nawet jak fizycznie w trudnych chwilach nie może pomóc to sama świadomość, że jest, że kibicuje albo martwi się. daje bardzo dużo.
      Pseudo przyjaciel - no niestety czasem i tak się zdarza, ale myślę, że szybko można go zdemaskować. Jak we wszystkim w zyciu, w przyjaźni ważna jest wzajemność, szczerość, zaufanie i myślę, że takie ogólnie życzliwe nastawienie do ludzi, życia. Wszedzie tyle negatywnych postaw, tyle dramatów na świecie, ja to równoważę pozytywnymi osobami wokół siebie i tu, na blogu :-)

      Usuń
  7. Cudnie cudnie jak zwykle:-) Nowe serie GG są rzeczywiście piękne. Ja też się skusiłam, ale tym razem na kubeczki Oona.
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia :-)
      O! tys piknie, a kubeczki w połączeniu z poduchą i dywanikiem z tej serii ? i jeszcze aluminiowy wysoki świecznik do tego ? ładnie nie ? :-) tylko kurcze, te ceny poszewek są nieprzyzwoite, co myślisz ? Buziaki złapałam i wysyłam moje do Ciebie...łap ! ;-)

      Usuń
    2. Złapałam:-):-)
      To prawda, poducha fajna, ale cena to przesada. Dywanik mnie trochę kusi i ciekawa jestem jaki jest w realu. Ech to GG. Uzależnia:-)

      Usuń
    3. Dywanik - myślę, że jest naprawdę piękny, tylko z tego co wiem to zaleca się czyszczenie chemiczne, czyli do pralki go sie nie zaleca wrzucac :-/
      Uzaleznia, fakt :-)

      Usuń
  8. Prawda i tylko prawda...o przyjaźni ..
    I o nowej kolekcji GG :-)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) cieszę się, że się ze mną zgadzasz, w obydwu kwestiach :-) Buziak

      Usuń
  9. Pieknie napisane i cudnie sfotografowane:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Porcelana piękna i babeczki smakowicie wyglądają tez lubię takie przyjacielskie wizyty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna i smakowite, poteierdzam :-) Pozdrowienia

      Usuń
  11. na tym właśnie polega siła ceramiki!!!!! niby nic takiego ale ile daje radości!!!!ceramika wypełnia cale moje życie , prywatnie i nie tylko, trudno jej nie kochać!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, właśnie ! nie bez powodu GG swoją markę zbudowało na podstawie hasła "moments worth sharing". Buziaki :-)

      Usuń
  12. P r z e p i ę k n y tekst. Mieć przyjaciela to naprawdę wielkie szczęście i przywilej.I tak sobie myślę, że przyjaźń ma bardzo różne wymiary. Nie każda musi być z sąsiadką drzwi w drzwi (która przyda się w potrzebie) albo z koleżanką od żłobka (z którą znamy się jak łyse konie), bo choć z tymi osobami może najlepiej się znamy, to może brakować porozumienia na pewnym poziomie albo wspólnej pasji. Pasja też może być świetnym początkiem, ba, motywem wiodącym, przyjaźni, prawda? ♥ I tylko jumbo jeta, tylko jumbo jeta brak ;-(.

    Serię Bianca. Wydała mi się ładna, jak wszystko (dosłownie wszystko) w katalogu GG, ale nie wydała mi się szczególna. Na 4 zdjęciu od góry wydobyłaś z tego kubka to, czego nie widziałam. Jest przepiękny i jestem zakochana :-). Masz dar i moc :-). Seria G za to od początku skradła moje serce, bo do pasków nie trzeba mnie przekonywać :-).. Cudowna, wymarzona wspólna kawka z babeczką ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, różne są wymiary przyjaźni, chociaz z przyjaźni takich od czasów dzieciństwa czy liceum to w moim przypadku nic nie zostało i nie dlatego, że była nieprawdziwa, po prostu każda poszła swoją drogą, zmieniłyśmy się na przestrzeni lat, pozmieniały nam się priorytety, natomiast, przyjaźń w wieku dojrzałym (a w tym wieku myślę że jestem, kiedy wiem co mi się podoba, jakie wartości cenię w życiu i co jest mi w takiej przyjaźni najbardziej potrzebne) uważam za coś bardzo wartościowego.
      Oczywiście, że pasja może połączyć i połączyła :-)
      Jumbo jet ? portal przenoszący z jednego miejsca do drugiego raczej ;-)
      Mam tę moc, mówisz ? no to się cieszę bardzo, jak tylko zobaczyłam Biance to już wiedziałam, że to jest "to"
      Ech, wymarzona i z babeczką - dosłownie i w przenośni :-*

      Usuń