czwartek, 3 września 2015

kącik pastelowej słodyczy...

dzisiaj Was polukruję
oprószę cukrem pudrem
i posypię pastelową posypką :-)
a posłuży mi do tego  urocza
Nowa Kolekcja Greengate !
Różyczki, serduszka, miętowo - różowo - czerwone motywy
zaspokoją apetyt każdego pastelowego łasucha. 

Wspomniana kolekcja jest - jak zwykle - bardzo uniwersalna
sprawdzi się i w kuchni 
i w domowym kąciku biurowym
ale przede wszystkim cudnie 
wypełni przestrzeń pokoju dziewczynki
i tej małej i tej dużej ;-) 

Segregatory idealnie sprawdzą się jako pojemniki 
do przechowywania czystych kartek do rysowania
wycinanek, naklejek, kolorowanek
albo gotowych arcydzieł :-)
ale też można uporządkować w nich
przepisy w kuchni
albo rachunki czy inne dokumenty.

W naczynku do zapiekania w urocze serduszka
można trzymać sznurki, gumki czy zwyczajnie wsypać przekąski
Zwróćcie uwagę na wielkość tego naczynia
jest naprawdę spore jak na ramekin
ma 10,5 cm średnicy ! 

Kartki ozdobne (są maleńkie, ale zarówno sama karteczka jak i koperta są z grubego kartonu)
oprawiłam w ramki
dzięki czemu, za niewielką kwotę (18 zł/3szt)
stały się pieknym uzupełnieniem
tego co znajduje się na biurku.
To prosta i niedroga dekoracja oraz
alternatywa dla plakatów 
a przy okazji
tworzy całość z motywami z segregatorów i zeszytu

C U D N E !

Jak Wam się podoba ?
Fajne, nie ? :-)


Wszystkie piękne przedmioty
 które będą się przed Wami wdzięczyć poniżej
znajdziecie w 

 





ten zeszyt to jest cos pięknego ! 
mówię Wam ! 
idealny na codzienne zapiski czy ulubione przepisy 
a także jako prezent dla dziewczynki
 (np. z okazji rozpoczęcia szkoły :-) )
 albo tak po prostu - dziewczynki uwielbiają przecież takie rzeczy. 
Każda kartka zeszytu jest ozdobiona na dole serduszkami oraz logo
 linie w zeszycie są miętowe
Piękny !













do zdjęć pozowały :

 - segregator w różyczki Abelone White Greengate - klik
- segregator miętowo-błękitny w serduszka Haven Mint Greengate - klik
- ramekin miętowo-błękitny w serduszka Haven Mint Greengate - klik 
- zeszyt Abelone Mint Greengate - klik 
- zestaw kart z motywem w różyczki Abelone Mint Greengate - klik 
- piórnik metalowy czerwony w grochy Greengate - klik 
- szklanka z różowymi kwiatkami Audrey Raspberry Greengate - klik


31 komentarzy:

  1. Jest!
    No więc - oniemiałam! Ta dziewczynka przepiękna! Te stópeńki słodkie, ten koczek achhhhh! Cud! Ta konsola i taboret! No i te wszystkie piękne rzeczy! Jak nie lubiłam pasteli, tak u Ciebie je po prostu pokochałam! Nie ma innej opcji, gdy się patrzy na Twoje kadry :-). Abelone z nazwy i z wyglądu kusi mnie (tak! mnie!) tak okrutnie ... Każda rzecz przecudna, przepięknie pokazana, opisana, pomysł z karkami w ramkach genialny wręcz, no nic tylko rodzić córkę i urządzać jej pastelowy pokoik :-). Ale właśnie - jako matka chłopca, co też lubi być otaczany pięknymi przedmiotami :-) - ja się pytam: dlaczego, no dlaczego w Green Gate nie ma zeszytów, segregatorów, kartek w szare gwiazdki, w szare paski? No dlaczego? I ramekinów do kompletu :-). Ciekawe czy producenci są skłonni posłuchać ludu? :-). Proponuję postulować :-).

    Wracam do pracy, ale zajrzę jeszcze 59 razy i będę się napawać :-)

    Ps. A ołówki skąd? Nie mieli szarych w białe gwiazdki albo odwrotnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodziuchne te stópki moje kochane :-) Ciebie przekonać do pasteli to wyczyn z górnej półki, dlatego właśnie klepię siebie po ramieniu ;-)
      Ja się oczywiście do postulatu przyłączam, już mamy jedną pikietę za sobą ;-) więc tu też damy radę. A wiesz, że ja z gwiazdkami i paseczkami to zaprzyjaźniona wielce jestem, więc jak najbardziej takie segregatory, zeszyty bym w kolekcji GG widziała.
      Ołówki z nieistniejącego już sklepu z miętą w tle ;-)
      Buziakuję

      Usuń
    2. Oj bardzo słodziuchne! Ammarowe też jeszcze, niby już 34, ale takie pulchniaki-słodziaki :-).
      Naprawdę, możesz być z siebie dumna :-).
      Ja mówię całkiem poważnie, nie mam FB, ale jakbym miała, to bym ich tam zasypała postulatami w temacie ;-).
      Ach! To widziałam je tam wieki temu, ale szaro-białych nie było buuu.
      Buziakuję w dwójnasób :-*

      Usuń
    3. Coś jest takiego w dziecięcych stópkach - kocham ! :-)
      Ocho ! widzę, że deficyt motywów gwiazdkowych naprawdę Cię uwiera :-) Dajmy im szansę, ja tam wierzę, że gwiazdki się jeszcze u nich pojawią w nowej odsłonie,na nowych przedmiotach, a najlepiej jakby się jeszcze kolekcja no 1 rozrosła,nie ? taki segregator no 1...mmmm :-*

      Usuń
    4. Ja też :-). I łapeńki, czółka i noseczki. I w ogóle małe jest piękne no :-).
      O tak, o tak! Z nadzieją, że "ktoś" tam to czyta :-) - potrzeba: szarych segregatorów w białe gwiazdki i szarych w białe i takie same warianty tych szerokich segregatorów-organizerów. I ramekiny i formy do pieczenia w gwiazdki? No w gwiazdki :D. Te ostatnie rzeczy w wersji no.1 ooooo tak! O, i jeszcze kartki (karki ;-)) w gwiazdki - zgapiłabym :-) i wsadziła w ramki, bo deficyt wypełnień ramkowych mam straszliwy wprost :-). No, można powiedzieć, że postulat napisany :-).

      Usuń
    5. Postulat napisany, teraz musimy poczekać na odzew :-)
      Właściwie to powinna powstać odrębna marka, taka totalnie i wyłącznie gwiazdkowa , ale by było !
      Buzinki

      Usuń
  2. karkami w ramkach? :D kartkami, k a r t k a m i :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, karki, kartki, kto by się tam czepiał :-)

      Usuń
  3. No po prostu pięknie prezentuje się ten Greengaetowy kącik. Ja też muszę postarać się o nową aranżację biurka mojej córci, bo ostatnio po oględzinach wyremontowanego pokoju brata stwierdziła, że jej pokój jakiś taki dziecinny się jej wydaje i mogłabym coś nowego dla niej wymyślić. Nieźle nie, a ja już miałam nadzieję, że ze zmianami trochę przystopuję, a tu znowu trzeba zadbać o doroślejsze gadżety u panny Sary.
    Ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beti.
      Aranżowanie pokoików dziecięcych masz w małym paluszku, także jak się za pokój Sary weźmiesz to będzie...ach...tak pięknie !
      Odściskowuję :-)

      Usuń
  4. Cóż tam kącik i Green Gate , modelka jaka ujmująca , kącik GG bez niej nie prezentowałby się tak uroczo :) Spodobał mi się twój pomysł na wykorzystanie kartek do widoczków , super :) Buziaki miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaze słowa uznania modelce :-)
      Fajny pomysł prawda? Buziaki

      Usuń
  5. ależ pieknie delikatnie pastelowe love
    :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, tak miało być :-) buziak

      Usuń
  6. Bardzo dziewczęco i lekko :)
    Sama bym tam z chęcią usiadła.
    Przymierzałam się do segregatora i organizera.... Ale..... Nie widzę ich jednak u siebie w "biurze".... Poza tym kupiłam skusiłam się na coś innego..... Ale póki co, cicho-sza :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieee, jakie cicho-sza ! ;-)
      Buziak

      Usuń
  7. pięknie, jasno, kobieco.....wyszło cudownie!!!!! a aniołek to kropka nad i!!!!!! pomysł z kartkami jest świetny!!!! pozdrawiam ,Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :-)
      Te motywy rzeczywiście są bardzo kobiece, na żywo jeszcze piękniejsze.
      Buziaki

      Usuń
  8. Nie wiem jak Ty to robisz ale za każdym razem jak do Ciebie "wpadam" to też chcę takie cuda a później idę do sklepu i wracam z gratami w kolorze b&w, które wryły się już chyba na stałe w moją głowę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, ja też nie wiem jak to robie, że takie wielkie entuzjastki black&white (Ty) czy white&grey (mama ammara) jestem w stanie przekonać do polubienia pasteli :-) póki co jednak trwacie w swoich ulubionych klimatach, ale to super, bo Wasze klimaty też bardzo lubię .
      Buziaki

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prawda ? mówiłam, że Was dzisiaj polukruję ;-) Dziękuję Niteczko

      Usuń
  10. Oj polukrowałaś ;-) na szczęscie uwielbiam słodycze i małe stópki ;-)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne połączenie co Karolinka ? śtópki i cukier ;-)
      Buziaczki kochana

      Usuń
  11. Cudnie....doceniam i taki styl...przyjemnie się na niego patrzy i fajnie fotografuje. Miłego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      fotografuje rewelacyjnie, bo to takie wdzięczne rzeczy i rzeczywiście patrzy się na nie baaardzo przyjemnie.
      I dla Ciebie tez :-)

      Usuń
  12. Uroczo , ślicznie i słodko....a najsłodsza modelka, z cudnymi gołymi stópkami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnes, efekt zamierzony i jak widać udany z tą słodkościa :-)

      Usuń
  13. Słodziutko! I jaką masz uroczą córeczkę!!
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja, boczkiem, boczkiem, wciągam w zabawę :-)
    http://jordaniaokiempolki.blogspot.com/2015/09/nie-co-jak.html

    OdpowiedzUsuń