piątek, 28 sierpnia 2015

i minął rok...

uwierzycie ? :-)
to już okrągły rok kiedy jestem tu z Wami a Wy ze mną...
niesamowite !
przede wszystkim bardzo Wam chcę podziękować za obecność 
za to, że dałyście mi przywilej poznania
za to, że zawsze macie dobre słowo dla mnie
za dobrą energię
za serce (och ile wśród Was dobrych duszyczek)
za przyjaźń (taką prawdziwą, która trwa już prawie rok...Mamciu...Ty wiesz...)
za niezliczoną ilość zdjęć, którymi mogę się z Wami dzielić
za wzruszenia i radość
za to, że najzwyczajniej w świecie jesteście dziewczyny
takie otwarte, kochane, takie MyWhiteLoft-owe koleżanki
które i na kawkę wpadną i nowy nabytek pochwalą i kolor oczu zauważą ;-)
które tworzą razem ze mną to miejsce

D Z I Ę K U J Ę  !

Z tej okazji, mam dla Was niespodziankę
ale taką z prawdziwego zdarzenia :-)
czyli taką, że nie pokażę Wam co to będzie :-)
wszystko co musicie zrobić
to zwyczajnie zostawić komentarz.
Ze wszystkich osób wyłonię jedną
do której powędruje niespodzianka.
Ile dajemy sobie na to czasu ?
może do poniedziałku ?
szybciej któraś z Was się ucieszy :-)


Kochane moje
 poniżej rok My White Loft 
zatrzymany w zdjęciach























































60 komentarzy:

  1. Wow, jestem pierwszą gratulującą. Gratuluję rocznicy, pięknych wnętrz, cudnych pomysłów! Życzę kolejnych cudnych rocznic i wszystkiego najlepszego w realizowaniu kolejnych projektów, dziękując jednocześnie za stworzenie miejsca do czerpania inspiracji. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi pięknie napisałaś Aniu, dziękuję :-)

      Usuń
  2. Gratuluję !!!Kolejnych rocznic życzę i dziękuję ,że wpuściłaś nas do swojego zaczarowanego świata:)))
    Pozdrawiam - Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, i to ja dziękuję, że tu jesteście :-)

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę Ci wielu lat blogowania i czerpania ciągłej satysfakcji z posiadania swojego zakątka w blogowym świecie! Cudne zdjęcia i stylizacje, dodaję do ulubionych:)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana, przyjmij gratki :) Miałam totalnego świra na punkcie B&W..myślałam,że nie da się inaczej i czarno-biały pochłonął mnie bez reszty.Alleeeee...pojawiłaś się Ty i Twój blog. Dla mnie magia,cuda i wianki :) Napatrzyłam się na te kolory,skorupki,szmatki i całą resztę. Chłonęłam ,patrzyłam aż w końcu zakochana po uszy ,wymamrotałam pod nosem : "Też CHCEM " :)))
    Dlatego dziękuję za inspirację bo dzięki nim i Twojej kreatywności szleję w swojej kuchni a ona staje się kolorowa.
    Nie będą to takie piękne rzeczy jak u Ciebie bo żeby zebrać takie cacka to trzeba czasu i może napad na jakiś mały bank :)))

    ściskam serdecznie i buziaki słodkie posyłam !

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny Zoyko...aż mnie zatkało. Wiesz, nie ma dla mnie wiekszego komplementu niż to, że ktoś dzięki mojej pasji, marzeniom o pieknych naczyniach i dodatkach - bo to odkąd pamietam było moim marzeniem, a GG, Ib odpowiada im w 100% i tak się cieszę, że ktoś też odnajduje to co im w duszy gra, a jak się choć troszkę do tego przyczyniam, chociażby do pastelowej miłości :-) to achh, tak się cieszę :-)
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  5. Och....dziękuję :-) przyjmuję te życzenia z nadzieją na kolejny udany blogowy rok. Buziaki Kasmatko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ten czas szybko mija...u mnie lada moment stukną dwa latka...czy wytrzymam kolejne ...sama nie wiem ;-). Życzę Ci Kamila tego czego bym życzyła sobie...wytrwałości w realizacji celu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, ja się ciągle czuję jak nowicjuszka po tym roku, dasz wiare ? :-) I dziękuję za życzenia wytrwałości, czasem też tego brakuje, jak wszystkim chyba ?
      Dwa lata ? a tak dobrze
      pamiętam Twój wpis rocznicowy :-) Buziaki

      Usuń
  7. Znałam Cię odrobinkę zanim powstał ten blog;-) ale tym blogiem utwierdziłaś mnie że nie tyle warto do Ciebie zaglądać ale potrafisz od siebie uzależnić;-) czy to db hmm mam nadzieję jak większość z nas jestem zakochana w Twoich zdjęciach
    ściskam całuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio, znamy się sprzed, to fakt :-)
      O rany! uzależnia ? ale odpowiedzialnośc ! ;-)
      To koniecznie muszę tego bloga jeszcze pociągnąć ;-)
      Buziaki kochana :-*

      Usuń
  8. Gratulacje! :) Piękny przegląd przygotowałaś, nacieszyłam oczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aduś, tyle tego, że trudno wybrać, ale myślę, że to co widać powyżej daje obraz tego co przez ten cały rok się działo. Buziaki wielkie!

      Usuń
  9. na początek składam gratulacje z okazji "roczku":))))) nie wiem co robiłaś przed "blogowaniem"ale powiem ci, ze i tak za późno zaczęłaś!!!masz niezwykłą łatwość tworzenia przepięknych kompozycji, twoje zdjęcia są takie dopracowane, uwielbiam je oglądać szczególnie ze jest na nich przeważnie ceramika którą kocham i na dodatek ta którą mi się ostatnio podoba!!!!zdolna jesteś kobieto i to bardzo i na dodatek dzisiaj czytam ze masz drugiego bloga!!!!!podziwiam cie bardzo!!!!!pozdrawiam gorąco!!!!Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, dziękuję! kolejny raz się wzruszam dzisiaj...myślisz, że za późno zaczęłam ? :-) a ja jestem przeszczęśliwa, że akurat 28.08.2014 bo : poznałam niesamowite osoby, które być może gdybym zaczęła wcześniej, nie pojawiłyby się w moim życiu, a byłaby to WIELKA strata :-)
      Aniu, miód na moje serce wylewasz, bo ja się zawsze staram bardzo, żeby Wam się podobało. A drugi blog to zaniedbuje ostatnio bardzo - przez to tutaj ukochane dziecko blogowe :-) ale już niedługo będzie i tam się działo :-)
      Dziękuję Ci bardzo,
      bardzo, ściskam!

      Usuń
  10. Kochana. Gratulacje!! Następnych lat w zdrowiu i tak wybornym towarzystwie :))
    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Madziulku mój. :-* towarzystwo najlepsze z możliwych :-) Całuski

      Usuń
  11. Oczy mi się tak strasznie spociły podczas lektury tego posta... kapie i kapie (dobrze, że z oczu przynajmniej tym razem).... Napiszę więcej jak się uspokoję. Wzruszonam, okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też dzisiaj co rusz coś chwyta za serce i tarmosi rozkosznie, tak jak teraz na przykład... :-*

      Usuń
    2. No więc, skorom już ochłonęła :-*
      Chciałam powiedzieć, że znam prawie każde z tych zdjęć na pamięć, że studiuję każde po milimetrze, gdy tylko pojawi się kolejny post, że jestem zakochana w każdej Twojej aranżacji, każdym kadrze no i w Tobie, ofkors ♥, że jak to dobrze, że chciałaś się pozbyć tych świeczek, na które ja tak polowałam i jak to dobrze, że istnieje Google, bo inaczej mogłabym Cię nigdy nie poznać ♥.
      Że jesteś moją wnętrzarską siostrą, choć każda z nas drepcze sobie we wnętrzach w ciut innym kierunku, bo od dawna dobrze wie czego chce, jaki chce efekt osiągnąć, ale to co robisz, jak to pokazujesz - nieustannie mnie zachwyca, uwielbiam spędzać u Ciebie czas. To co pokazujesz - nierzadko inspiruje. I muszę powiedzieć, że patrząc na każdy Twój post - choć daty są dowodem niezbitym - trudno uwierzyć, że jesteś w blogosferze rok: weszłaś w nią z przytupem i w wielkim stylu! Powstaje mnóstwo blogów, widać, że autorki mniej lub bardziej, wolniej lub szybciej rozwijają swoje umiejętności, a Ty? Ty po prostu wystartowałaś jako gotowy "produkt" - utalentowana, pracowita i niesamowicie zdolna z Ciebie bloggerka, wnętrza masz piękne i ciągle piękniejące, moc pięknych rzeczy i ciągle ich przybywa (i niech przybywa wciąż!). Udowadniasz i przekonujesz, że może warto poczekać dłużej, ale zdobyć dokładnie to, o czym się marzy, bez kompromisów, bo zarażasz wysoką jakością.
      Nie przestawaj. Tego Tobie i sobie dzisiaj życzę, rocznicowo ♥

      Usuń
    3. * ukierunkowana, pracowita i niesamowicie zdolna - tak być miało :)

      Usuń
    4. To teraz ja muszę ochłonąć....
      Tak musiało być, że te świece, które kupiłam chociaż ani mi się nie podobały ani mi nie pasowały :-) miały spełnić swoją rolę i spełniły !
      Nie wyobrażam sobie gdyby nagle Ciebie miało zabraknąć. Moje wybory wnętrzarskie - WSZYSTKIE odkąd się znamy, bez Twojej konsultacji, burzy mózgów , wsparcia, zrozumienia tematu w lot, byłyby niczym bez możliwości dzielenia ich z Tobą, to taka pomnożona radość. Tyle wsparcia, dopingu, wiary w siebie w kwestii
      bloga nie dał mi nikt, dziękuję Ci serduszko.
      Ostatnia część Twojego komenarza jest tak powalająca dla mnie, że nie wiem co napisać, jestem do granic możliwości wzruszona...DZIĘKUJĘ !

      Usuń
    5. Ja to aż dwa dni potrzebowałam, żeby ochłonąć po "moje wybory wnętrzarskie (...)" - nie sądziłam, że dożyję dnia, gdy powie coś takiego do mnie wnętrzarska bloggerka, do tego tak utalentowana* i właścicielka tak pięknych wnętrz. Nie - nie bójmy się tego powiedzieć - jednych z najpiękniejszych w polskiej blogosferze (tak, mam porównanie i wiedzę przekrojową w temacie :D).
      I mogę powiedzieć tylko: i vice versa - urządzanie mojego domu bez dzielenia się każdym szczegółem z Tobą, bez tej "pomnożonej radości" to już by nigdy nie było to samo, więc bądź ♥

      * w emocjach czasami plecie się głupstwa, tak, miało być "ukierunkowana, pracowita i niesamowicie zdolna", ale to nie znaczy, że "utalentowana" nie pasuje, pasuje i to bardzo, myślę sobie wręcz, że Ty jesteś taki ogromny "natural talent" do tego tak pracowity, z taką wizją i tym właśnie ukierunkowaniem, że ... no efekty widać na blogu od Twojego pierwszego posta.

      Usuń
  12. Gratuluję rocznicy!!!! Zaczynałyśmy w tym samym roku ale ja ciut wcześniej. Niemogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia są urocze (moim jeszcze dużo brakuje) życzę kolejnych tak owocnych lat w blogowaniu jak i w życiu:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo, o latach blogowania nawet nie marzę wiesz ? wiem, że to bardzo trudne, ale kolejnego owocnego roku to sobie życzę, a co ! :-) pozdrowienia

      Usuń
  13. Gratuluję jubileuszu, roczek to nie byle co!
    I życzę kolejnych, życzę Tobie i nam, bo sama przyjemność móc choćby wirtualnie pobyć w Twoich ślicznych wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak myślę :-) wytrzymać ze mną rok to nie byle co ;-)
      Ooo jak mi miło. Ściskam

      Usuń
  14. Gratuluję tego pierwszego i jakże owocnego roku:) Szalenie miło jest usiąść z kawką i laptopem na kolanach i zajrzeć do Ciebie:) Piękne wnętrza, mnóstwo inspiracji... super, że dzielisz się tym wszystkim z nami:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno, a ja właśnie siedzę z tabletem na kolanach, na stole kawka smyra aromatem po nosie i tak sobie czytam raz po raz Wasze komentarze, jest cudnie ! Dziękuję bardzo i też cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. Gratulacje z okazji roczku :)
    O tym, że jestem oczarowana Twoimi zdjęciami, już wspominałam. Wszystko takie przemyślane, zaplanowane, dobrane. Pięknie mieszkasz. Dziękuję, że uchyliłaś drzwi Twojego domu, abyśmy mogły podziwiać i podpatrywać pomysły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :-) Fajnie jest móc dzielić z kimś pasję a jak się podoba innym to już pełnia szczęścia. Pozdrowienia :-)

      Usuń
  16. Gratuluję i życzę kolejnych ☺ ☺ ☺ piękne kadry i piękny masz dom 😊
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za życzenia . Pozdrowienia :-)

      Usuń
  17. Hej czy Ty wiesz , że uwielbiam twego bloga,
    hej czy Ty wiesz , że to cudowna rzecz,
    hej czy Ty wiesz , że zdjęcia twe oglądam ,
    hej dobrze, że dzielisz z nami się :)

    Taką piosenkę ci zaśpiewałam na Twój roczek :) Kamciu Ty wiesz , że tworzysz coś wspaniałego , coś co nasyca umysł i duszę , nigdy nie przestawaj :) Życzę ci aby Twój blog dawał ci mnóstwo satysfakcji , aby każda chwila spędzona w blogowym świecie dawała poczucie szczęścia i energii , siły aby z uśmiechem witać każdy nowy dzień :) Buziaki i ściski , kolejnego razem :) Pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilkaaaaaaa :-) piosenka pierwsza klasa! dziękuję Ci :-*
      Wszystkie życzenia łapię do serca, będę je przechowywać przez cały następny blogowy rok. Buziaki wielkie :-)

      Usuń
  18. Gratulacje :-) Lubię tu wpadać i cieszyć oczy pięknymi kadrami. Ech te lampiony, jak ja żałuję, że za późno je odkryłam... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) ja się też cieszę jak wpadasz :-) Piękne są i podejrzewam, że dużego już może nigdzie nie być, ale mały chyba jeszcze gdzieś się uchował :-) wpisz sobie w wyszukiwarkę : Ib Laursen lampion marrakesh

      Usuń
  19. Stanowczo za późno Cię odkryłam.....i przepadłam :) Dziękuję za inspiracje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarodziejko Joasiu, lepiej późno niż wcale ;-)

      Usuń
  20. Serdecznie gratuluję Ci rocznicy :) Czas w blogowym świecie tak szybko mija i pobyt tu bardzo wciąga, jest naprawdę ogromną przyjemnością :) Tyle ciekawych osób się poznaje :)
    Kadry jak zawsze przepiękne, nie można się od nich oderwać :)
    Uściski serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Tobie dziękuję kochana Agness.
      To prawda, mija bardzo szybko, i nie tylko w życiu blogowym, ale blog to także taki dziennik z życia,więc też wspaniała pamiątka. Tak sobie ostatnio myślałam, że ja to mam szczescie, bo udało mi się osiągnąć w swiecie wirtualnym to, co mam w tym namacalnym - grono świetnych, przyjaznych osób :-)
      Też Ciebie mocno wyściskuję

      Usuń
  21. Ja również się podpisuje pod wszystkimi tak budującymi komentarzami :-)zasługujesz kochana na 6 z ogromnym plusem :-) ja dopiero zaczęłam i widzę już jak jest ciężko :)piękne zdjęcia, ciekawe inspiracje :)tak trzymaj :)jestem stałym obserwatorem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Och są tak niesamowite te komenarze, z Twoim włącznie, że cały dzień szklą mi się oczy.
      Bardzo Ci życzę wytrwałości w blogowaniu, bo nagrodą może być kiedyś to co ja czytam dziś :-)
      Pozdrowienia

      Usuń
  22. Ogromne gratulacje z okazji rocznicy!!! Piękny był ten rok, cudowne są Twoje zdjęcia! Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję i tak! piękny był ten rok, wybierając zdjęcia do dzisiejszego posta przypomniało mi się tyle fajnych chwil, również tych wyjętych prosto z naszego życia. Ściskam

      Usuń
  23. Miałaś niesamowity pomysł z rocznym przeglądem zdjęć, przypominam sobie po kolei Twoje wnętrze i aranżacje, od góry na dół i z powrotem, nasycić wzrok, każde jedno piękniejsze od drugiego i te cudeńka ceramiczne, rozkochałaś w nas miłość do piękna.. do Ib i do GG. Osobiście dziękuję, że dałaś możliwość by zagościła u mnie różowa miseczka z dziubkiem :).. za to miejsce stworzone przez Ciebie, to taki promyczek w blogowym świecie... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KAMILKO!!!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, tak sobie pomyślałam, że taki rok w zdjęciach to fajne świadectwo tego czym jest to miejsce a Ty, ujełaś to idealnie i wzruszyłaś kolejny raz...niesamowity dzień dla mnie. DZIĘKUJĘ ! :-*

      Usuń
  24. Serdecznie gratuluję pierwszej blogowej rocznicy i bardzo dziękuję za rok pełen inspiracji i przecudownych zdjęć :) Jestem pod dużym wrażeniem i za każdym razem czerpię pełnymi garściami :) Nasz przyszły dom ma już fundamenty, a w moich szafach co miesiąc pojawia się jakieś cudeńko z GG lub IB :) Już nie mogę się doczekać urządzania kuchni (i całego domu) :) Ściskam mocno Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję!
      Ja Tobie gratuluję pierwszych fundamentów domu :-) i trzymam kciuki za jak najwięcej wnętrzarskich skarbów co by było czym wyposażyć nowy domek. Odściskuję

      Usuń
  25. Kochana a gdzie ja bym mogła tak oczy nacieszyć tym błękitem, pięknymi skorupkami i miłymi słowami? Masz wspaniały dar robienia zdjęć i wciąż czuję niedosyt! Także wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek i kolejnych tak owocnych, wspaniałych lat!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, jesteś jedną z najwierniejszych duszyczek które tu zaglądają i zostawiają ślad po swojej wizycie ;-) Jejciu, lat ? nie jestem pewna czy podołam :-)
      Dzięki kochana, buziaczki

      Usuń
    2. Kamilko ja tu jestem z przyjemnością a nie z przymusu :) Podołasz, bo twarda z Ciebie babka! :D

      Usuń
  26. Gratuluje pierwszej rocznicy! Cudowny blog. Ja co prawda dopiero dzisiaj Cię odkryłam ale jestem zauroczona więc pozwól, że się rozgoszczę:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Lussi :-)
    Oczywiście, rozgość się i wpadaj kiedy tylko najdzie Cię ochota. Ja równie ciepło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie szybko zlecialo :)
    Fajny Ci powstał post! Tyle pięknych zdjęć! Ja podpatruje Cię już długo i zawsze podziwiam gust i te cudownosci które kupujesz! Bądź z nami jak najdluzej i częściej pisz posty :)!
    Sto lat!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) postaram się być jak najdłużej i o ile będziecie chciały do mnie zaglądać :-)

      Usuń
  29. Gratuluję Kamilko rocznicy!! I życzę kolejnych takich roczków z Twoimi przepięknymi zdjęciami, magicznym domkiem i sercem wkładanym w każdy post :-) :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję :-) brakuje Ciebie, miałaś udane wakacje ? buziaki wielkie

      Usuń
    2. Tak Kamilko, wyjechaliśmy na tydzień i złapałam trochę oddechu:-)
      Ściskam

      Usuń