poniedziałek, 6 lipca 2015

niedzielny obiad w odsłonie indigo...

to była upalna niedziela !
 dziś na ochłodę za oknami ściana deszczu,
 ale to dobrze, rośliny i wysuszona słońcem ziemia tego też potrzebują.
A jak niedziela, lato i upał 
to obowiązkowo obiad w letnim wydaniu - opiekane ziemniaczki, surówka, tzatziki pachnące ogórkiem, czosnkiem i koperkiem i letnie nakrycie stołu.
Patrząc na porcelanę w kolorze indigo zawsze moje skojarzenia kierowały się w stronę lata
taki totalnie wakacyjny, wesoły klimat temu towarzyszył
 idealna na podkreślenie wakacyjnego, nadmorskiego klimatu.
Uwielbiam ! :-)







18 komentarzy:

  1. Cudna jest ta zastawa, ale dla mnie jednak za droga... U nas ciągle upał, czekamy z utęsknieniem na deszcz. Pozdrawiam upalnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można na promocji coś upolować (w bellemaison.pl kubeczki GG za 31 zł :-) ) Wiesz, dzisiaj mimo przelotnych opadów jest chłodniej i można odetchnąć, czego i Tobie życzę :-)

      Usuń
  2. Cudnie i zdjęcia jakie ładne, ale przecież to nie nowość u Ciebie ;-)...U nas dzisiaj nieco szare niebo ale i tak niebieskie uściski ślę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Olą, u Ciebie zawsze tak elegancko, że człowiek je oczami :)

      Usuń
    2. Ola, to samo mogę powiedzieć o Twoich zdjęciach :-)
      Buziaki :-*

      Usuń
    3. Betuś, przynajmniej wiem, że ode mnie nigdy nie wychodzisz głodna ;-)
      Buziak!

      Usuń
  3. Jak zwykle pyszne i pięknie podane jedzonko, i porcelana GG cudo :) Miłego dnia kochana i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :-*
      I Tobie miłego :-)

      Usuń
  4. ale mialysmy podobny obiad tej niedzieli, tylko u mnie pieczone mielone wg. Margarytki z pieczonymi ziemniaczkami i zamiast tzatzikow mizeria ogorkowa:) a zastawa sliczna, az chce sie jesc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie mielone też były pieczone w piekarniku, tylko w wersji mini i na patyczkach :-) Pyszny był ten wczorajszy obiad, a ładnie nakryty stół potęgował doznania :-)

      Usuń
  5. Obiad wygląda baaaardzo apetycznie :-)
    A porcelana obłędnie!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki był :-) Buziaki Karolinko kochana

      Usuń
  6. Smacznie. A ziemniaki w kubeczki ch to odlotowe pomysł.
    Jem oczami ten Twój obiad. I się najadlam :))
    Uściski wielkie.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten pomysł z pieczonymi ziemniakami w kubeczkach to na którejś aranżacji GG widziałam i bardzo mi się spodobał :-) polecam !
      Madziuś, dziękuję Ci, że nawet podczas urlopu znajdujesz czas żeby do mnie zajrzeć :-*

      Usuń
  7. Jak wakacyjnie, pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Słoneczności dla Ciebie !

      Usuń
  8. Cudnie podane jedzonko, uwielbiam pieczone ziemniaczki i tzatziki :))
    I porcelana i zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, niezmiennie kojarzy mi się takie jedzenie z latem. Dziękuję kochana, pozdrowienia przesyłam :-)

      Usuń