piątek, 31 lipca 2015

na jesienne chłody zupa z grzankami...

 nie pomyliłam się - za oknem mam piękną jesień !
pada ulewny deszcz, wściekle wieje wiatr
jest zimno, mokro, wietrznie i....
jesiennie !
 nawet nie wiosennie, jesiennie właśnie.
Na grzbiet wrzuciłam ciepły, gruby kardigan, na nogi skarpetuchy
 a i tak zimno po kościach jakoś
 Wiedziałam już od rana, że na obiad będzie rozgrzewająca zupa
taka, jaką raczymy się w chłodne dni.
I nic tam, że właśnie dostarczono mi pachnące gumą balonową sandałki
 chyba jeszcze ponoszę ? 
jak myślicie ? 
Pokładam wielkie nadzieje w sierpniu
bo jak i on zawiedzie to się obrażę i pojadę tam gdzie pogoda gwarantowana ;-)

Buziaki







rada Cioci Kamili ;-) jak zrobić śmietanowe serducha na zupie :
- nanieś na zupę okrągłe kleksiki gęstej śmietany (ja uzywam do tego zaokrąglonej końcówki sztućca)
zachowując odstęp
- następnie ostrą końcówką noża przejedź powoli przez środek/wzdłuż kleksa i GOTOWE ! :-)








19 komentarzy:

  1. Tak pięknie nakryte do stołu że aż szkoda zasiadać :) Masz racje pogoda jest okropna wcale nie nastawia pozytywnie do życia :( Ja to już chyba cierpię na przewlekłe niedosłonecznienie :) Ściski pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u Ciebie też bezsłonecznie ? hmm, trzeba chyba jakieś tańce zacząć odczyniać, może przegonimy te chmurzyska ;-) Odściskowuję ;-)

      Usuń
  2. Haha. Ja tez dziś w skarpetkach. Frote!! A ja raczej z tych co wola chlodek :)
    Sierpień musi być ładny bo ja nad morze ruszam. :)
    Sandalety na nogi i ruszamy!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz, tak się skarżyłam na pogodę, że właśnie w tym momencie wychodzi zza chmur słońce (chyba mu się głupio zrobiło wkońcu i postanowiło się pokazać ;-) )
      Czymam ciuki ;-) za sierpniową pogodę, niechaj będzie jak z pocztówki ! Buziaki

      Usuń
  3. Jakbym czytała o pogodzie u siebie w ostatnich dniach, choć dziś już lepiej. Też siedzę pod kocykiem, popijam ciepłą herbatę ale zamiast zupy z grzankami mam krem z brokułów :) Okropnie w tym roku, lecz jest nadzieja, bo od poniedziałku wracają upały...bo wiesz, urlop zaczynam ;P Kamila, śliczne te zasłony masz, to ikea?
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem o urlopie :-) i mam nadzieję, że będziesz miała idealną pogodę.
      Tak kochanie, to Ikea, ten szary kolor jest tak delikatny, że podchodzi pod gołębi i musisz też wiedzieć, że nie są matowe, a lekko satynowe :-)
      Buziaki

      Usuń
    2. A dziękuję za info :) Właśnie ta satyna mi się spodobała, tylko myślałam, że one białe hehe
      Buźka

      Usuń
  4. Podoba mi się, tak schludnie i przyjemnie wygląda :)
    www.worldwithcuriosity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pozdrowienia przesyłam

      Usuń
  5. U mnie nie lepiej. Marznę !!!!! w lipcu !!!! brrrrrr, poproszę odrobinę zupki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, w lipcu ! skandal nie ? :-)
      Proszę bardzo zupki, pledzika też użyczę ;-)

      Usuń
  6. Ale pięknie! I jak gwiazdkowo się zrobiło, nie wiedziałam że takie szare puszki ma green gate, ostatnio sprzedawałam podobne na olxie na mojej wyprzedaży garażowej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala dzięki :-)
      A ma :-) są fajne, w szarej trzymam pieprz a w bialej sól (brakuje tylko otworków) a w świąteczny czas można je na choinkę zawiesić :-)
      Pozdrowienia

      Usuń
  7. Ależ pięknie nakryty stół.... marzenie <3 W ogóle wszystkie kadry zachwycają :)
    U mnie dziś od rana świeci przepiękne słoneczko, zapowiada się upalny dzień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, no wkońcu u nas też zapowiada się dziś ładny, słoneczny dzień i to taki wiesz - nie upalny, po prostu przyjemna temperatura i słoneczko. Czyli co ? śniadanko u Ciebie było w ogrodzie ? ;-) pewnie cały już bujnie i kolorowo ukwiecony...

      Usuń
  8. Ależ pogodnie u Ciebie, wcale nie widać podłej pogody. :-)
    Ślicznie nakryty stół, zjadam oczami. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czary-mary tkwią w ustawieniach aparatu i w bieli, która rozświetla wnętrze :-) uwierz mi, za oknami lało :-)
      Za to dzisiaj za oknami prawdzie lato, oby trwało ! Słoneczności przesyłam

      Usuń
  9. Cudnie u Ciebie :-) A pogoda u nas wymarzona, więc pewnie u Ciebie podobnie ;-)
    I byle taki był cały sierpień....
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest, pogoda wymarzona, lato w pełni, high-life :-) Buziaki kochana ! Lecę do Ciebir zajrzeć, bo widzę nowy post :-)

      Usuń