piątek, 3 lipca 2015

lato...

z czym kojarzy Wam się lato ?
z ciepłym piaskiem na plaży ? zimną lemoniadą ? morską bryzą ? piknikami na trawce ?
dla mnie wszystkie powyższe skojarzenia sprowadzają się do jednego :
smaku truskawek !
Wystarczy jedno spojrzenie, a już zanurzam stopy w ciepłym piasku
 jeden gryz, a już jestem na plaży
 jedno wciągnięcie zapachu truskawek do nosa
 i już jestem na zielonej trawie i popijam zimną lemoniadę
kocham truskawki !
Wiem, że wiele z Was już zamyka smaki lata w słoiczki
podzielicie się pysznym, sprawdzonym przepisem na konfiturę truskawkową ?
 a może znacie jakieś nietypowe połączenie ? 
z innymi owocami, przyprawami ?

Wszystkiego truskawkowego dla Was kochane !











16 komentarzy:

  1. Uj a ja za truskawkami nie przepadam :( Przez kilka lat mieliśmy plantację , więc sama rozumiesz :) PS. A co z miseczką , sprzedana ? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :-)
      Kochana, napisałam wczoraj @ do Ciebie w sprawie miseczki. Buziaki

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia :))
    Bardzo żałuję, że truskawki już się kończą. Jakoś tak szybko minął sezon na nie w tym roku.
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness :-*
      Ja też żałuję, ale pocieszam się myślą, że za chwilę będą węgierki i będę mogła zrobić konfiturę śliwkowo-czekoladową :-)
      Pozdrowienia !

      Usuń
  3. Uwielbiam truskawki, a w tym roku po raz pierwszy zrobiłam konfiturę z truskawkami i kwiatami bzu, przepyszna :)
    Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi pysznie Iwonko !
      Słoneczności :-)

      Usuń
  4. Lato to wolność! ! Aktualnie w Zakopanem :))
    Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jak cudownie ! wypoczywaj kochana. Uściski

      Usuń
  5. Lato? Jakkolwiek. Jest słońce, jest szczęście. Trzeba łapać i trzymać, jak długo się da. Uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ładnie napisane :-) zgadzam się z Tobą. Jak najwięcej słońca zatem :-)

      Usuń
  6. Lato to zwiewne sukienki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! i klapeczki na opalonych stopach :-)

      Usuń
  7. Lato to dla mnie morze, plaża i gofry :))) jak ja je uwielbiam, na wszystkie możliwe sposoby, z truskawkami również, choć w tym roku już się nimi przejadłam ;P Wolę borówkę :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borówki też pyszne, ale wiesz co Beti ? ja od wczoraj zastanawiam się jak to jest z poziomkami, czy one są w ogóle do kupienia w sklepach ? Buziaki

      Usuń
  8. Lato to Polska w pigułce :-). Uwielbiam Twoje kadry, każdy detal i usycham z tęsknoty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooch moja kochana, mi też Ciebie brak :-( wczoraj przyjechali goście z Pyrlandii :-) Całuję mocno !

      Usuń