czwartek, 11 czerwca 2015

truskawkowa rozpusta...



jest!
nareszcie sezon truskawkowy nastał, żadne tam kwaśne wykrzywiające buzię owoce, tylko te wyczekane, wymuskane słońcem, oblana czerwienią słodycz !
Jak co roku konsumuję je w różnej postaci, a zaczełam od koktajli i lodów, ale na tym nie koniec, ooo nie! będą kruche tarty z mascarpone i truskawkami i sorbet z truskawek a może nawet domowe lody truskawkowe ?
Koktajl robię zawsze tak samo : szklanka truskawek, szklanka mleka, 2 łyżki lodów śmietankowych i pół szklanki pokruszonego lodu, wszystko miksuję na gładką masę w blenderze :-)
Ostatnio nałogowo zabieram ze sobą w drogę najpiękniejszy kubek z przykrywką na swiecie ;-) to Simone White Green Gate ( chyba uzaleznił mnie ten motyw na dobre )
Kubek jest z grubej porcelany, nie tam żadne pitu - pitu, PORZĄDNY kawał porcelany, na tyle solidny żeby utrzymać ciepło kawy nie parząc absolutnie rąk, pozostaje ciepły albo nawet letni, motyw prześlicznych  róż na śnieżno - białym tle wygląda niezwykle kobieco a w połączeniu z błękitną silikonową pokrywką wprost niebiańsko :-)
 Kubeczek znajdziecie w moim ukochanym Ahoj Home
Od wczoraj popijam z niego również koktajle, w otwór przykrywki swobodnie wchodzi rurka, więc jak ? coffie czy koktajl to go ? :-)
Jak tam u Was z miłością do truskawek ? a może podzielicie się jakimiś przepisami na kotajle ? chętnie wypróbuję czegoś nowego ! :-)



Wyniki CANDY :
ściereczka Green Gate & cukiereczki Tafelgut
zdobywa



BASIA

Gratuluję i poproszę o kontakt : d-ugu@wp.pl















kubek termiczny Green Gate Simone White - Ahoj Home

50 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę! :-)
    Jak zwykle piękne kadry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy Basi a jakże :-)
      Dziękuję Ci za każde pozostawione słówko i za udział w Candy :-*

      Usuń
  2. chetnie zasiądę z Toba do takiej rozpusty;-)
    na ur.syna popłyniemy truskawkowo;-)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam poduchy na rattanowym fotelu dla Ciebie ;-) lody czy koktajl sobie życzysz ? :-*

      Usuń
  3. jakie piękne te zdjęcia.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo smaczne ujęcia, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również miłego i słonecznej reszty dnia, bo słońca to chyba dziś w żadnym zakątku Polski nie brakuje ? :-)

      Usuń
  5. Cudny ten Twój pastelowy świat!

    Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patti, coraz bardziej ciągnie mnie do szaro - bieli :-) no ale pastele uwielbiam i chyba zawsze będą mi towarzyszyć. Miłego dnia :-)

      Usuń
  6. Pochwalę się - tez jestem w jego posiadaniu ;-)
    I potwierdzam, że jest fantastyczny :-)
    Zdjęcia baaardzo truskawkowe!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) prawda ? odkąd go mam, ciągle mi towarzyszy, nie mogę się nim nacieszyć. A w Nowej Kolekcji ten Vilma Vintage to jest dopiero cudo ! :-) Buzinki kochana

      Usuń
  7. A skąd ta emaliowana miska i słoiczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek Green Gate - pogodnewnetrza.pl a miska Ib Laursen - shabbymaison

      Usuń
  8. Za truskawkami jako tako nie przepadam, najlepiej smakują te prosto z grządki, ale wszelkie przetwory albo z cukrem i jeszcze /nie powinnam/ ze śmietanką uwielbiam !!!!!
    Kupiłam ostatnio w Rossmanie książkę blogerki/ i nie tylko/ i jest kilka fajnych przepisów z truskawkami w roli głównej, polecam, blog /jeśli nie znasz/ lawendowy dom Beaty Lipov. Wykorzystam te przepisy i na pewno pokażę, ściskam, u Ciebie ślicznie truskawkowo i naczynka cudne !!!!! Micha wymiata !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Ala ? bo z truskawkami to taka troche dziwna sprawa, moja córka nie tknie samego owoca, ani żadnej nie rozdrobnionej ich formy, ale lody truskawkowe ? O tak! albo piankowy jogurt truskawkowy ? a bardzo proszę , to samo mój mąż (wiadomo po kim dziecie to odziedziczyło ;-) ) A widzisz wczoraj dopiero dowiedziałam sie o tym blogu :-) faktycznie super przepisy, piękne zdjęcia . Buziak

      Usuń
  9. A ja truskawy kocham w każdej postaci!!! I tak na przykład wczoraj poczyniłam: drożdżówki z truskawkami i kruszonką, bezę Pavlową z bitą śmietaną i oczywiście truskawkami;), lody truskawkowe i jeszcze kompocik z dodatkiem mięty z ogródka :)))
    U Ciebie bardzo apetycznie, fotki śliczne! Zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :0
    Pozdrawiam! Brydzia
    http://ubrydzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Brydziu, Pavlowa to jest to ! na weekendowych gości będzie jak znalazł :-)
      Dziękuję za zaproszenie, zajrzę napewno. Pozdrowienia :-)

      Usuń
  10. Hurrra. I do mnie uśmiechnęło się szczęście :)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) ja również dziękuję, że wziełaś udział. Pozdrowienia :-)

      Usuń
  11. A ja zwróciłam uwagę na oczy...cudowny kolor ;-). Buziaki Kamila ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, rumienię się przez Ciebie :-) dziękuję kochana.

      Usuń
  12. Ooo jak miło Cię zobaczyć :)))) U mnie truskawki też na wszelkie sposoby aż czasem mam dość, za to mąż wciąż domaga się koktajli więc zawsze mam zapas w lodówce. Micha bombowa, wygląda równie apetycznie jak te truskawki, jak nie bardziej :)))
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że skoro era selfie nastała to se też strzelę :-) mało udane, ale co tam ;-)
      Tobie chociaż mąż pomaga zniwelować truskawkowe zapasy a ja "biedna" prawie całość pożeram sama (i wcale mi to nie przeszkadza ;-) )
      Buziak

      Usuń
  13. Apetycznie, aż by się chciało pożreć te zdjęcia. Szaleństwo na truskawki dopadło i mnie. Koktajle, sorbetowe lody, truskawki z jogurtem i domowym musli wchodzą jak złoto. Nie mam ich dość. Uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak ! truskawy z jogurtem i musli - pychota :-)
      Szkoda, że sezon na takie dobre, słodkie truskawki jest taki krótki, zawsze myślę, że uda mi się najeść na zapas a i tak w ciągu roku ich szukam.
      Buziak Betuś :-)

      Usuń
  14. A ja przez remont jeszcze nie zdążyłam wyskoczyć po truskawki. Choć Twoje zdjęcia narobiły mi apetytu to jeszcze bardziej spodobała mi się misa, w której są truskawki - jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że porcja truskawek umili ciężki remontowy czas :-) trzymam kciuki za rychły finish.
    Micha stworzona do truskawek, ale ja tam też czereśnie widzę ;-) o jeny jak ja kocham czereśnie, chyba nawet bardziej niż truskawki :-) Pozdrowienia Agafia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i zapraszam w odwiedziny :-)

      Usuń
  17. Kochana... sesja piękna, wspaniała po prostu, ale no cóż, jak dla mnie, przyćmiłaś dziś wszystko swoim blaskiem - przepiękna z Ciebie kobieta! Oko? Ach cudowne oko!
    Truskawki w postaci przetworzonej (crumble, tarty, koktajle) - zawsze, dżem - nigdy, na świeże - muszę mieć "wenę", A Ahoj home też uwielbiam, dzięki Twoim stylizacjom i prezentacjom jeszcze bardziej i mam nadzieję, że już całkiem niedługo uda mi się tam zrobić porządne zakupy (niezależnie gdzie z nimi potem na globie wyląduje ;-)) :-).
    Buziaki ogromne :-*
    Ps. czy możesz opowiedzieć :-) czy ten kubek jest dużo wyższy niż te klasyczne (ukochane)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów mi tak dalej... ;-) jeny, Ty to wiesz jak człowiekowi humor poprawić :-)
      Crumble - wiesz, że nigdy nie robiłam ? jeść jadłam.
      Kochana, już opowiadam :-) kubek termiczny jest wyższy od Latte i znacznie smuklejszy, a wyższy jest dokładnie o 4 cm :-)

      Usuń
    2. Ależ ja nie wiem jak :-), ja tylko napisałam o tym, co widzę i czuję na te widoki - oniemiałam z zachwytu, ot co! P i ę k n a!
      Crumble - to zrób, zrób, zrób, o ile Ci smakowało i uważasz, że warto powtórzyć. Ja wielbię :-)
      Dziękuję!! Nooo to zacnego jest wzrostu, piękny, a jeszcze mówisz, że nie parzy - chyba trza mi się do takiego dobrać :-).

      Usuń
    3. Zacny, zacny, za chwilę kawę mrożoną sobię w nim podam :-) bo Madzia kusi przepisem (mmszczescia) a potrzebuję pocieszenia, bo : biszkopt nr 1 opadł i był jak kapeć , biszkopt nr 2 (bo zawzięta jestem i spróbowałam upiec drugi raz) to samo, a nawet gorzej, następny był krem budyniowy, który mi się zważył, reaktywacja w kąpieli wodnej nie pomogła . Jutro rano jadziem nach cukiernia :-)

      Usuń
    4. Ojejku buu :(, właśnie dlatego pisałam Ci, że nie podejmuję się pieczenia tortów - biszkopty, a także wszelkie wypieki drożdżowe mnie nie lubią, więc szkoda mi czasu, nerwów i rozczarowania i choć piekę w sumie zimą nie tak mało, tort bezwzględnie nach cukiernia :-). A pocieszenia kawką mrożoną (zerknę po przepis do Madzi, a jakże :-)) czy gorącą z tak pięknego kubka też bym potrzebowała, jak wiesz :-)

      Usuń
  18. Gratulacje , dziękuje za zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) dziękuję za zaproszenie!

      Usuń
  19. Heloł :))
    Truskawki - tak!!
    Koktajl - najlepszy - truskawki, banan, sok z pomarańczy i jogurt naturalny (odrobina syropu z agawy dla lekkiej słodyczy). Mega!
    A w wersji skromniejszej - bez banana i soku, ale za to z garścią słonecznika :)) Mr.... Chrupie cudnie :)
    W końcu Cię widzę moja droga. Masz cudowne oczęta :)) Kolor piękny i niespotykany :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kopalnio przepisów :-) tam kawka mrożona tu koktajle, super !
    Ach, dziękuję, ale czy niespotykany ? toż one zielone po prostu :-)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję, że byłaś z nami :-)
      Słoneczności!

      Usuń
  22. Cudny ten kubeczek! :) Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawda ? :-)
    Dzięki Aniu. Miłego początku tygodnia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pyszności! A jakie urocze naczynia i sztućce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo dużo w nich uroku :-)
      Dziękuję An gie i cudnego dnia :-)

      Usuń
  25. gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję Ci za zabawę . Miłego wieczoru :-)

      Usuń