poniedziałek, 1 czerwca 2015

Candy ! z Green Gate & Tafelgut





 kolejna „dziwna” historia – obok tej z CBL – bo za każdym razem kiedy na nie patrzyłam wydawały mi się nie w moim stylu / smaku, sprawiały wrażenie suchych, słodkich, takich, wiecie ? słodkich aż do granic słodkości ( jest taka w ogóle ? ). 
No, ale z drugiej strony nie da się ukryć, że na zdjęciach budziły mój zachwyt, bo to takie małe, obłe w kształtach, pastelowe, podobało się bez dwóch zdań.
No i zastanawiałam się na czym polega ten francuski fenomen ? 
czyżby tylko na miłych dla oka wrażeniach estetycznych ?
 nieeee…to by nie wystarczyło żeby aż tak je rozsławić, postanowiłam więc sprawie przyjrzeć się bliżej.
W jednej z cukierni pyszniły się one – Makaroniki !
akurat zostały tylko dwa smaki ( hmm, znaczy się, smakują skoro reszta „wyszła” ) 
nazwy intrygujące : lawendowe mango & mięta z czekoladą…niech będą !
 cena za sztukę kontrowersyjna ( ponad 4 zł ! teraz to łaski nie robią – MUSZĄ SMAKOWAĆ!
 bo jak nie to tłuczkiem na makaronikową miazgę przerobię! :-)

W domu najpierw test na „niucha”...wącham...
 ( lawenda z mango ) ok, zapach kuszący :-)
 teraz test na „ gryza”...gryzę….łoooo jeny ! 
coś niesamowitego !
 pod cieniutką warstwą jasnej „skórki” mięciuchny lawendowo pachnący środek
 potem krem mango (o kurde! ) no po prostu smaki nie do opisania 
PRZEPYSZNE, ZASKAKUJĄCE, NIEZIEMSKIE !
Mięta & czekolada równie pyszne, ciężko się opanować żeby nie zjeść kolejnego i kolejnego, a każdy kęs ma się ochotę delektować i delektować w nieskończoność.
Jeżeli jest ktoś na świecie kto nie próbował jeszcze makaroników tak jak ja, to polecam Wam je, nie rozczarujecie się ich smakiem.

O fotogeniczności tych koleżków to rozpisywać się nie muszę 
 zobaczycie sami poniżej, ale muszę Wam napisać o naczyniach, bez których same makaroniki aż tak pieknie by nie wyglądały.
„Paterka” na której leżakują makaroniki to nic innego jak miseczka klik i talerzyk IB Laursen
 do kupienia tutaj klik 
wystarczyło postawić jedno na drugim, przytwierdzić kawałeczkiem tasmy dwustronnie klejącej  i już
spójrzcie jak fajny efekt można osiągnąć, super coś takiego wygląda jeżeli osób jest więcej a my potrzebujemy więcej niż jedną czy dwie patery na ciasta, montujemy sobie dwie, trzy albo cztery i efekt będzie powalający.
To w czym pali się świeczuszka to szklanka Green Gate Diamond Pale Pink klik 
 użyłam jej jako lampion, daję delikatnie różowe światełko, jest piękna, gruba, do tego różowe talerzyki Green Gate Pale Pink klik 
które uważam, za bardzo nie doceniane, są przepiękne, masywne (mimo delikatnego sznytu) i meeeega tanie, bo regularna cena to 16 zł, a teraz w promocji 12,80 !!!!
 ja zaraz „lecę” dokupić.
Kieliszki Green Gate Lace White z uroczym motywem koronki klik  to też coś co mnie zachwyca, są przepiękne!

Wszystko i jeszcze więcej do kupienia w Pogodnych Wnętrzach

















                                                               CANDY !




A teraz przejdę do niespodzianki, którą przygotowałam dla Was z produktami z Pogodnych Wnętrz, ponieważ dziś Dzień Dziecka (a my też nimi jesteśmy prawda ?) to do jednej z Was ona powędruje, do wygrania ściereczka Green Gate oraz malinowe cukieraski Tafelgut zamknięte w slicznym pudełeczku

ZASADY : 

1. zostaw pod postem komentarz z chęcią udziału w Candy 
2. umieść baner Candy (plakat poniżej) na swoim blogu i/lub
    Facebook, anonimki zostawcie adres @

3. polub Fanpage Galerii Pogodnych Wnętrz i w komentarzu napisz co ze sklepu podoba Ci się najbardziej
  Klik

4. dodaj mój blog do obserwowanych



5. BAW SIĘ DOBRZE (WARUNEK KONIECZNY! )

Zabawa trwa do 10.06.2015 do północy a wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego, czyli 11.06.2015

POWODZENIA !







talerz Ib Laursen biały - klik 
miseczka Ib laursen -  klik TERAZ PROMOCJA !
doniczka Green Gate Aluminium - klik TERAZ PROMOCJA !
różowa szklaneczka/lamion Green Gate Diamond Pale Pink - klik
różowy talerzyk Green Gate Pale Pink - klik TERAZ PROMOCJA !
kielich Green Gate Lace White - klik

19 komentarzy:

  1. Świetny patent na paterkę!
    Chętnie zapiszę się na candy, uwielbiam tekstylia Green Gate, choć na razie to sobie mogę tylko popatrzeć i powzdychać :-) Z oferty sklepu oczywiście najbardziej wpadły mi w oko tekstylia kuchenne i akcesoria kuchenne, jako że jestem na etapie małej metamorfozy kuchni ;-) Puszki Simone też skradły moje serce. Jak dla mnie mógłby być większy wybór Mynte ;-)

    Banerek zaraz wstawiam na bloga, a na FB lajkuję jako Aneta Sz. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią przygarnę taką cudną ściereczkę:)
    W sklepie najbardziej podoba mi się cała seria Green Gate INDIGO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkości nigdy nie odmawiam(!!!) więc na bank by mi smakowało :) Zresztą sam ich wygląd wygląda kusząco i smacznie. Kamila u Ciebie to zawsze tak ładnie nakryte, że jem oczami, poważnie!! Oczywiście staję w kolejce po nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ W sklepie same wspaniałe rzeczy zauroczył mnie Fotel Pikowany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makaroników niegdy nie jadłam ale w takim razie muszę spróbować!
    Oczywiście zapisuję się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Надеюсь, что из других стран можно принять участие?
    Приглашаю в гости в любом случае http://valeriya-p-blog.blogspot.com/
    Давно являюсь Вашей читательницей , нравится всё у Вас!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wskakuję i się zapisuję :-) Banerek na blogu , polubienie już było dawno , a w sklepie najbardziej podobają mi się tekstylia i oczywiście ceramika Ib.Laursen i Green Gate :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sklepie najbardziej podobają mi się produkty firm Ib Laursena i Green Gate! :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie masz serca przy poniedziałku robisz człowiekowi apetyt a tu trzeba do domu wrócić i na obiad coś wykombinować;-)
    śliczne zdjęcia - ajć znów sie powtarzam
    Kamila w pogodnych w. b.podoba sie szklaneczka diamond bo z takim przeznaczeniem widziałabym ją u siebie a teraz wiem że to bdb pomysł Twoje zdjęcia tylko mnie utwierdziły i zacheciły
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną paterę wymyśliłaś, idealna na małe makaroniki.
    Do udziału w candy nie musisz mnie długo namawiać skoro do wygrania takie cukierasy. W Pogodnych Wnętrzach zakupy już robiłam i nawet kiedyś udało mi się coś u dziewczyn wygrać. A jeśli chodzi o to co się mi u nich podoba to dobrze wiesz, że moja miłość do Green Gate nie przemija :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://marusha11.blogspot.com/ Очень красивые фото и вкусная конфетка

    OdpowiedzUsuń
  13. Makaroników nie jadłam i muszę nadrobić koniecznie, 4 zł/szt. szokuje, ale 4 €/szt. to dopiero szaleństwo :-).
    Aranżacja zwiewna, delikatna, cudna. Pomysł z paterką - świetny, na pewno do zgapienia hihi.
    Do candy nie staję, choć śliczne, ale jak wiadomo jestem prawie monochromem, ale za to lecę do Pogodnych Wnętrz na zakupy - jest tam mnóstwo rzeczy, które mam na liście, ale no chociaż troszkę i uwaga w prezencie od synka ♥ - na dzień dziecka, bo przecież wszyscy jesteśmy dziećmi ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bawię się z Wami. W sklepie same cukiereczki, nie tylko te słodkie ;) Podobają mi się tkaniny, puszki na herbatę, dzbanki i wiele innych rzeczy ;)

    Baner zabieram : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ! Co mi się podoba ? Nowa kolekcja Green Gate - dlatego niedawno skusiłam się na kubeczki i ściereczki do kompletu ( ta niebieska gwiazdka wymiata ... ) - patrz : ostatni post ;) Chodzi za mną poszewka, też z gwiazdką ... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne rzeczy w sklepie, ciężko mi wybrać najładniejsze .... i chętnie pobawię się z Wami :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cuda u Ciebie Kamilko, jak zwykle. Na te srebrne donice już wcześniej zwróciłam uwagę w Galerii Pogodnych Wnętrz. Są śliczne. W rozdawajce nie wezmę udziału, bo na Facebooku mnie nie ma :-) Ale z chęcią życzę szczęścia w losowaniu wszystkim zgłaszającym się:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i ja :) Ze sklepu kupiłabym na pewno jakąś ceramikę, podobają mi się również tekstylia. Banerek zabieram na swojego bloga :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zwykle na ostatnią chwile, ale może tym razem się uda.:) A ze sklepu kupiłabym serwetki, piękne są w kazddym cale:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń