wtorek, 26 maja 2015

klasyka, bynajmniej nie w sypialni...




nie w sypialni, ponieważ dotyczy porcelany, takiej klasycznej, eleganckiej, bez żadnych
esów – floresów, kwiatków – bratków czy innych wzorków - ponadczasowej, pięknej w swej prostocie.
I o ile ja się właśnie w takiej najmniej lubuję, bo kocham kwiatki i wzorki wszelakiej maści to wiem, że takowe właśnie pstrokacizny i kolorystyczne szaleństwo cudnie komponuje się z czymś prostym, jednokolorowym.
Moje oko przyciągnęła klasyczna filiżanka ze spodkiem Pastel Creme Green Gate klik jest przepiękna i naprawdę sporych rozmiarów, idealna na solidną porcję kawy czy herbaty.
Kolor – jak nazwa wskazuje – kremowy, jak lody waniliowe, rancik talerzyka i filiżanki podkreślony został srebrną „lamówką” , porcelana cieniutka i lekka. 
Warto zainwestować w taki klasyczny komplet, można zbierać sobie dłuższy czas, wtedy radocha z rozszerzanego zestawu większa, tak będzie przynajmniej u mnie, powoli „dozbieram” sobie resztę, bo już wiem, że to jest to ! kwintesencja elegancji i małe ryzyko, że podczas wizyty konserwatywnej Cioci dostanę po głowie za moje gwiazdki i kropki :-)
 W poprzednim poście wspomniałam Wam o pościeli w gwiazdki i o poduszkach, zgodnie z obietnicą pokazuję Wam moje „Jaśki” w sypialnianym anturażu ( tutaj, pierwszy raz pozuje nasza sypialnia ).

 Bardzo Wam polecam te poduszki i inne tekstylia sypialniane z KateHome bo są rewelacyjnej jakości, zamykane na zamek, z wyjmowanym wypełnieniem i za 18,90 zł ! klik pasują nie tylko do sypialni, sprawdzą się także na fotelu czy sofie.

 Cudnego dnia dla Was !  

Już teraz zapraszam Was na Candy, które wystartuje 1 czerwca :-) zrobimy sobie Dzień Dziecka dla nas samych :-)












filiżanka Green Gate  Pastel Creme - klik
poduszka Stars 2 - klik

32 komentarze:

  1. u Ciebie jest zawsze tak... czysto, porządnie, dokładnie, w mlecznej poświacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi - nie zawsze tak jest :-)
      Pozdrowienia :-)

      Usuń
  2. Gwiazdkowo... ;-) Tak jak lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki to podstawa...wszystkiego :-) Ściskam Cię

      Usuń
  3. Kamila w Twoich wnętrzach zawsze się rozpływam:-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaak faaajnie :-) Buziak kochana Karolinko

      Usuń
  4. Sypialnia z mojego mieszkania :))) To samo łożko , podobny kolor ścian i nawet poduszki podobnie ułożone! Uwielbiam taki klimat. Jedyne co to brakuje mi zagłówka do tego łóżka....
    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Wiesz, mi tez kiedys brakowało zagłówka, nawet planowaliśmy kupić ten dedykowany do łóżka, ale zanim do tego doszło to zdąrzyliśmy się przyzwyczaić :-)
      Pozdrowienia Patti :-)

      Usuń
  5. Fajniusia filiżanka , tak jak piszesz piękna w swej prostocie , uwielbiam właśnie takie dodatki do domu , proste i piękne :) Pozdrawiam słonecznie , miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, ale Ciebie długo nie było...
      Prawda, że piękna :-)
      Pozdrowienia kochana!

      Usuń
  6. Ta sypialnia ma w sobie niesamowity spokój i podejrzewam, że tutaj śpi się cudownie. Taki klimat bardzo mi się podoba i dziwi mnie tylko, że nie ma tu błękitów, do których mnie przyzwyczaiłaś ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, śpi się błogo to fakt :-)
      Mnie też dziwi, że nie ma tu błękitu :-) ale nie pytaj dlaczego, bo siama nie wiem :-) Odsciskowuje :-)

      Usuń
  7. A ja ostatnio szukam dużej filiżanki ze spodkiem. Czyżbym znalazła? Wygląda jak Ib :) I głowę bym dała uciąć, że to nie GG, ale właśnie Laursen :))
    Ciekawi mnie ile czasu zbierałaś swoje dodatki wszelakie. Bo widzę, że masz tylko dwie marki w domu :)) Podziwiam za wierność i wytrwałość w kompletowaniu - u mnie natomiast dobra wszelakiego pełno :))
    Buziaki Mamo swojej córki :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziulku, nie wiem jak Ty, ale ja sobie po jednej co m-c będę kupować, bo odkąd ją mam to codziennie piję z niej pierwszą kawę :-) jest duża no i klasyczna, ale ma to "coś" czyli tą lamówkę i żłobienia, jest piękna i elegancka, a taki zestaw 4 filiżanek klasycznych to zawsze w domu pożądany. No tak, wierniejszym niz ja tym markom to chyba byc nie mozna :-) ale co ja poradze, ze tak bardzo mi sie podobaja ? Target ze mnie idealny :-) Oj, zbieralam długo, Iba, znacznie wczesniej, ale konsekwentnie, nigdy nikt nie ma w rodzinie problemu na prezenty urodzinowe czy świąteczne dla mnie :-) a GG pierwsza rzecz kupiłam w Sopocie w sklepie stacjonarnym ok. dwóch lat temu, zaczęłam od tekstyliów (serwetki, ściereczki) potem jakieś drobiazgi dekoracyjne (zapałki, płyn do naczyń, ceramiczne serduszka) potem pierwszy kubek (szary w białe gwiazdki) i się zaczęło...odtąd zbieram tylko tę porcelanę (obok ceramiki Iba). Siem rozpisałam, ale ja tak mogę godzinami ;-)
      Buziaki

      Usuń
    2. A pisz godzinami. Pisz :)
      Może i ja się skuszę na filiżankę. I przymierzam się do serwetek. W gwiazdki i simon ;)

      Usuń
    3. Kochana, w gwiazdki bierz bez zastanowienia, bo te białe w szare gwiazdki wszędzie znikają jak z bicza trzasnął :-) a simone to Ci będzie pasować do filiżanki simone :-) buziaczek

      Usuń
  8. Śliczna ta filiżanka. Klasyka sama w sobie !
    A sypielnię masz cudną, taka jasna i spokojną ! Słodkich snów !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna z delikatnym pieprzykiem :-)
      Dziękuję Ci kochana i za skomplementowanie sypialni i za życzenia słodkich snów (takie właśnie były ;-) )

      Usuń
  9. Nom, co rzec? Pięknie! :-). Zawsze się zastanawiam nad takim oto fenomenem, że wnętrze, nawet "ubrane" w podobne czy identyczne meble, dodatki, tkaniny w wykonaniu każdej osoby tworzy w sumie zupełnie inne otoczenie. Niesamowite, prawda? No, pięknie :-).
    Kolor kremowy jest jednym z kolorów, za którymi nie przepadam. Od zawsze. A jednak u Ciebie nawet w kremowej filiżance GG trzeba się zakochać. Co też uczyniłam :-).
    Ps. pościele i poduszki w Kate Home - cudowne, mam nadzieję, że zdążę się załapać, bo że chcę to pewne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :-) i chyba właśnie odkryłaś fenomen sklepu na cztery litery :-) też mnie to zawsze zastanawiało jak to możliwe, że większość odwiedzanych wnętrz to ten sam "magazyn" meblowy a każde inne, indywidualne, ale to jest właśnie fenomen tego sklepu - nieograniczone możliwości aranżacyjne.
      Coś ja wiem o tej kremowej antypatii :-) ale dla mnie to największy komplement, jeżeli mogę sprawić, że na krem spojrzysz łaskawszym okiem :-)
      Buziaczek

      Usuń
  10. Przepiękne domowe migawki, bardzo mi się u Ciebie podoba :)
    Filiżanka cudeńko <3
    Uściski serdeczne, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie, kochana Agness :-*
      Dosłownie : cudeńko ta filiżanka, idealna na niedzielną (i nie tylko) kawkę ;-)
      Również wyściskuję :-)

      Usuń
  11. Jak prześlicznie! Jak ja bym chciała mieć tak łądnie w sypialni!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosanko dziękuję :-) Och....ale mi się miło zrobiło :-)
      Cudnego dnia dla Ciebie

      Usuń

  12. uwielbiam gwazdki i wlasnie sie zakochalam... w twojej sypialni
    napisz mi prosze skad masz ten piekny abazurek z gwazdkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malino Bo, bardzo mi miło :-)
      A abażur to Green Gate kupiony w pogodnewnetrza.pl wiem, że już ich nie ma, bo kupiłam dwa ostatnie, ale może jest szansa na ponowną dostawę ? najlepiej zapytać.
      Miłego wieczoru :-)

      Usuń
  13. Elegancko, klasycznie....po prostu idealnie :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję :-*
      Buziaczki

      Usuń
  14. piękna filiżanka..:) i te poduchy w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękną, taką kojącą sypialnię Kamilko. Aż chciałoby się zaszyć w te podusie.
    Uwielbiam taką gwiazdkową pościel:-)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, rzeczywiście odpoczywa się w niej cudnie :-) Zajrzyj koniecznie jutro, będzie pastelowo-cukierkowo ;-)
      Całuski kochana

      Usuń