poniedziałek, 4 maja 2015

kącik do pracy...

 odkąd pokój gościnny został przemianowany na pracownię nie mogę się powstrzymać przed mocniejszym podkreśleniem jego przeznaczenia. Dlatego byle jakie, rozsypujące się biurko zostało wymienione na sekretarzyk, który dotychczas stał w salonie, a nad nim pojawiła się industrialna półka Madam Stoltz klik . Lubię wszelakiej maści druciaki -  kosze, podstawki czy wieszaki, fajnie komponują się tego typu przedmioty z wnętrzem, które biało - pastelowe może sprawiać wrażenie trochę "przesłodzonego" - druciane przedmioty idealnie mi ten temat niwelują, wprowadzają swego rodzaju surowość i to mi bardzo odpowiada.
Pod półką stoi słoiczek, który w zakrętce posiada otwór przez który przeciągnięty jest sznurek klik a na półce drewniane szpule i guziczki, które dotychczas upychałam do pudła, w każdej przegródce przymocowałam ceramiczną cyfrę - trochę do ozdoby a troche z braku pomysłu na inne wykorzystanie :-)
Półka idealnie sprawdziłaby się w kuchni ( na pudełka z herbatą czy kawą, kolorowe kuchenne ręczniki czy przyprawy ) ale też w łazience ( kosmetyki, ręczniki do rąk ) zastosowań może być naprawdę o wiele więcej, bo to uniwersalny przedmiot, polecam Wam ją bardzo.
Do wygodnego spedzania czasu przed maszyną do szycia czy laptopem służyć mi będzie wiklinowy fotel z miękką poduchą i właściwie niczego więcej mi nie potrzeba :-)
A Wy macie takie kąciki dla siebie ?

Miłego tygodnia dla Was !














druciana półka z haczykami - klik 
jutowy sznurek w słoiku - klik 
pudrowo - różowy sznurek - klik

32 komentarze:

  1. Fajny kącik, klimatyczny bardzo. A skarby tildowe, love love <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Karolinka wypatrzyła to co tygryski lubią najbardziej ;-)

      Usuń
  2. Też spodobał mi się ten sekretarzyk, ale specyfika mojej pracy wyklucza takie cudo (zresztą sama zajrzyj do mnie do mojego kącika jak nie byłaś ;-)) Fajnie, że masz tak jaśniutko, idealny kąt do prac ręcznych. Pięknie po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam właśnie od Ciebie i wbiło mnie w podłogę to co zrobiłaś z regałem z szufladkami, no po prostu...przepiękny !
      Twoje miejsce do pracy jest cudne :-) Buziak

      Usuń
  3. Ja nie mam niestety swojego własnego miejsca ;-) za to u synka wisi dokłądnie ta sama druciana półeczka. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiem, że wisi :-) już dawno ją wypatrzyłam u Ciebie :-) I wzajemnie Oluś :-)

      Usuń
  4. Mam , mam , nareszcie mam, Blat i kilka półek, miejsce zwane szumnie pracownią. Jeszcze bez klimatu i porządku ale jest i pierwsze szyjątka w tym miejscu zrobione. Jeszcze nie pokazywałam ale kiedyś pewnie i to nastąpi. Muszę jeszcze duuuuuuuuuuużo zrobić.
    Twój sekretarzyk jesy śliczny i dodatki i wszystko jak zawsze pasuje do siebie idealnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekałaś się :-) no to baardzo fajnie, wiem jak taki kącik dla kogoś kto kreatywnie coś robi jest ważny, bo kursować z maszyną do szycia, skrawkami tkanin, szpilkami i nićmi to nic fajnego. Koniecznie dopieszczaj i pokaż :-)
      Pozdrówka

      Usuń
  5. Cudownie!! Patrzę z zazdrością, bo o takim miejscu mogę tylko pomarzyć. Tabliczka z napisem P.S I love You -świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też marzyłam o takim miejscu i zobacz...afirmujemy :-)
      Tabliczka słodka, bardzo ją lubię. Ściskam

      Usuń
  6. Ależ pięknie! Cudowny kącik. Mi osobiście bardzo marzy się domowe biuro, w mojej wyobraźni jest utrzymane dokładnie w takich klimatach jak u Ciebie:) Pozdrawiam radośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, dziękuję :-)
      Fajnie jest mieć taki swego rodzaju azyl, czasem się tam zamykam, włączam ulubioną płytę a po pięciu minutach dzrzwi się otwierają i staje w nich moja Roszpunka mówiąc : mamusiu, tęsknię za Tobą...i wnosi całą stertę zabawek, kredek i kolorowanek :-) uwielbiam to !
      Miłego wieczoru

      Usuń
  7. Ależ fajne miejsce do pracy, biureczko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness :-) Moc uścisków dla Ciebie

      Usuń
  8. kochana zdecydowanie wymiatasz tymi fotami :-* ta tapeta jest urocza a u Ciebie wpasowała się cudownie
    pzdr ciepło kochana:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko to nie tapeta, te błękitne pasy są namalowane :-) nie chciałam tapety, bo to zawsze trudniej usunąć a tak jak mi się zmiana zamarzy to zwyczajnie przemaluję. Buziaczki Karolinko :-*

      Usuń
  9. Niesamowity kącik, a te wszystkie dodatki cudo. Każdy element przemyślany. Rozpływam się gdy patrzę. Ja niestety miejsca tylko dla siebie nie posiadam, ale plany są. To trochę odległa przyszłość, ale już się cieszę :)
    Miłego tygodnia dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, plany to już połowa sukcesu :-) trzymam kciuki żeby szybko się urealniły.
      Dziękuję kochana :-*

      Usuń
  10. Ślicznie! Ja niestety nie mam takiego miejsca dla siebie, dlatego patrząc na Twoje rozpływam się w zachwycie;-)
    Zdradź proszę, skąd ten duży pojemnik z numerkiem 543!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ten pojemnik to jeden z dwóch w zestawie (mniejszy i wiekszy) marki Bloomingville, kupiłam latem zeszłego roku, w tej chwili już są niedostępne. Miłego dzionka dla Ciebie :-*

      Usuń
    2. Dzięki za informację!!
      Ściskam

      Usuń
  11. Oj przy takim biureczku pewnie miło się pracuje, u mnie biurkiem do pracy jest duży blat na starych nogach od maszyny. Może kiedyś też zdobęde taki sekretarzyk:) ach te szpulki różnej maści :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo miło :-)
      Aniu, pomysł z blatem na nogach od maszyny, rewelacyjny !
      Pozdrowienia :-)

      Usuń
  12. Powiem tylko tyle- jestem zakochana w Twoim domu.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie brak takiego kącika - choć bardzo by się przydał, a u Ciebie prześlicznie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :-) A może kiedyś będzie ? trzymam kciuki :-) Buziaczki

      Usuń
  14. Mój "kącik" to stół w salonie. Zazdroszczę więc Tobie tej pracowni. Do tego urocze dodatki.
    Zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, wiem jak to jest z brakiem miejsca na swoje hobby, też kiedyś służył mi do tego stół w salonie. Pozdrowienia !

      Usuń
  15. Yyy, ale że jak to ja ten post przegapiłam?! Skandal! Na skalę międzynarodową w dodatku! Nie no, byłam, byłam i to nie raz, tylko nie miała czasu skomentować (taa ;-) ).
    Powiem tak i nie będę oryginalna: pięknie! Jak wszystko co pokazujesz - idealnie dopracowane, idealnie dopasowane, idealne po prostu (powtarzam się?). A ta podłoga? Puchnę z zazdrości :-).

    OdpowiedzUsuń