poniedziałek, 27 kwietnia 2015

wiosenny poranek...



lubię poranki, szczególnie okraszone promykami słońca i ćwierkaniem ptaków. Taka była wczorajsza niedziela – słoneczna i rozśpiewana.  Nareszcie okna można otworzyć, wyjść na balkon, nabrać w płuca świeżego, ciepłego powietrza i rozkoszować się kawą serwowaną w ślicznej groszkowej porcelanie klik ( teraz nowa NIŻSZA cena ! ) a do tego ? pachnący latem truskawkowy deser. Wcześniej usiedliśmy do śniadania, aż chciało się zostać przy nim do południa, na stoliku świeże białe tulipany, których widok wesoło nastrajał. Błoga i spokojna niedziela – tak jak lubię.
Jak Wasze przygotowania tarasowo – ogrodowo – balkonowe ? zaopatrzyłyście się już w kolorowe kwiatki ? a może rozsiewacie zioła ? u mnie wszystko w sferze planowania, chciałabym i kwiatki i ziółka i może jakieś fajne lampiony ? mmm….wiosna i lato zapowiadają się pięknie…

















 Teraz mega PROMOCJE tylko do 30 kwietnia ! klik

kubek Green Gate w różowe groszki - klik
miseczka Green Gate w różowe groszki - klik
szklany wazon Madam Stoltz - klik

41 komentarzy:

  1. Pięknie...ja też lubię takie poranki...słoneczne i leniwe...wczoraj mogłam sobie na odpoczynek pozwolić...zresztą Chatka jak najbardziej do takiego odpoczynku nastraja ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, ja sobie nie potrafię nawet wyobrazić uroku poranków w Twojej chatce, napewno są bajkowe :-)

      Usuń
  2. Cudowny ten poniedziałkowy poranek u Ciebie:D pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje błękity w połączeniu z bielą, są takie optymistyczne :) Mój sezon tarasowy stoi w martwym punkcie i pewnie nic się nie zmieni przez kolejne 1,5 miesiąca a tak bym chciała usiąść na świeżym powietrzu, zjeść śniadanie i poczuć smak lata :) Cierpliwość...to jest to, czym natura mnie nie obdarowała hihi
    Pięknego dnia Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! dobrze nastrajać te błękitny potrafią :-)
      1,5 m-ca ? jeny, no żal ogromny, tym bardziej, że to już sezon balkonowo- tarasowy będzie w pełni :-( może jednak cień szansy, że taras będzie do Twojej dyspozycji się znajdzie ? Życzę Ci tego :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie blogie, leniwe niedzielne porank. Czas zwalnia a ja mogę się cieszyć każdą sekunda. U mnie jeszcze wszystko w powijakich. Drewniany taras powstanie na dniach więc poranną kawę będę mogła sobie w końcu wypić na zewnątrz, ale ogród to zupełnie inna historia. Na razie nie ma czy oka cieszyć. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :-)
      Jeny Magda, drewniany taras ? marzenie ! ale będziesz miała fajnie :-) Pozdrowienia

      Usuń
  5. Uwielbiam takie blogie, leniwe niedzielne porank. Czas zwalnia a ja mogę się cieszyć każdą sekunda. U mnie jeszcze wszystko w powijakich. Drewniany taras powstanie na dniach więc poranną kawę będę mogła sobie w końcu wypić na zewnątrz, ale ogród to zupełnie inna historia. Na razie nie ma czy oka cieszyć. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kadry, tak delikatnie i świeże :)
    Uwielbiam takie leniwe poranki, szczególnie na tarasie, mój wiosennie zasadzony już dosyć dawno, a w maju wiosenne brateczki będą musiały ustąpić miejsca kwiatom letnim :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness :-)
      Kwiaty to coś czego pragnę i pożądam a do czego kompletnie nie mam "ręki" :-( nie odziedziczyłam niestety tego po mamie, której kwiaty rosną piękne i bujne...a jakie letnie kwiatki będziesz sadzić ?

      Usuń
    2. Pelargonie są u mnie obowiązkowe odkąd pamiętam :)) a do tego mini-surfinie Million Bells, plektrantus, wilczomlecz Diamond Frost, lobelie, różne koleusy i w zacienionych miejscach begonie i niecierpki :)

      Usuń
    3. :-) jestem za cienka Agness na te wszystkie fachowe nazwy, chociaż wrażenie wywarły na mnie duże :-) sprawdzę sobie w internecie jak te Twoje cudowności wyglądają. Zapowiada się pięknie u Ciebie !

      Usuń
  7. no jak nie poniedziałek;-)
    sieksko anielsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to niedziela Karolinko ;-) Buziak !

      Usuń
  8. Jak błogo.... A u mnie dziś pierwsze krótki posiedzenie na balkonie było :) I piękne słoneczko grzało w stópki.
    Takie poranki to jest coś :)) Zazdraszczam :))
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo u mnie :-) kawa w fotelu na balkonie i już jakoś tak optymistyczniej się robi na sercu prawda ? u mnie jeszcze ptaki ćwierkały jak szalone...bajka !
      :-*

      Usuń
  9. U mnie też już były pierwsze posiedzenia balkonowe:) Nawet sobotnia impreza przeniosła się na balkon. 9 osób ....było ryzykownie ;)
    U Ciebie pięknie pastelowo!

    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) faktycznie ryzykownie musiało byc, ale za to fajnie, jak impreza to impreza ! :-)
      Pozdrowienia Patti

      Usuń
  10. Cudnie, cudnie po prostu dla mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle jestem zachwycona. Jest cudownie, lekko, wiosennie, prawie letnio, po prostu idealnie. I tak sobie myślę, że z tak pięknego domu, to aż trudno wyjechać na wakacje :P i musi się straaasznie tęsknić :-). ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tęskno, tęskno się wyjeżdża, ale za to jakie powroty są cudne :-) Zresztą komu ja to mówię (piszę) przecie dobrze wiesz jak to jest. Chciałam jeszcze nadmienić, iż wytykanie języka nie jest za eleganckie... ;-)

      Usuń
    2. Wiem dobrze jak to jest wracać to tu, to tam, ale nie wracam w aż tak piękne okoliczności wnętrzarskie :-).
      Ale ja nie jestem ani trochę elegancka :P:P:P
      :-)

      Usuń
    3. Dla mnie Twoje też są piękne !
      Schowaj jęzor ! :-) bo dziewczynie w designerskiej spódnicy i brydzią na paznokietkach naprawdę nie przystoi, no mówię Ci ! ;-)

      Usuń
    4. Kochana jesteś, dzięki :-*, Twoje - dopracowane i piękne w każdym calu, moje są ... nierówne - tu już super, tam tak sobie, a jeszcze gdzie indziej pożalsięboże, alllle pracuję nad tym :D
      No, ale ja jestem w spodniach utytłanych farbą, z tynkiem we włosach i paznokcie mam połamane totalnie, to na razie mi przystoi, no naprawdę! :-)

      Usuń
  12. Cudnie....
    U mnie balkon już w ziołach i pierwsze pąki puściła moja ukochana hortensja ;-)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinko :-)
      A wiesz, że wczoraj oglądałam hortensje, zapytałam panią czy nadaje się na balkon to powiedziała, że nie, że to do gruntu :-/ U Ciebie rośnie na balkonie ?

      Usuń
  13. Zawsze chłonę Twoje zdjęcia, jasne kolorki , świeże, delikatne.
    Maluję dzisiaj stół kuchenny i zabieram się za ogród, za kwiatki na tarasie , czas najwyższy !!!!! ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malujesz stół ? na ?..... biało ? :-)
      Miłej pracy w ogrodzie zatem. Uściski dla Ciebie

      Usuń
  14. slicznie masz u siebie Kamilko :)
    uwielbiam takie delikatne kolorki. :*
    dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :-)
      I również dla Ciebie dobrego popołudnia. Buziak

      Usuń
  15. Ja w tym roku wyjątkowo szybko się zorganizowałam na tarasie. Kwiaty posadzone, mam tylko nadzieję, że już przymrozków nie będzie.
    Widzę, że stoliczek przeszedł kolejną zmianę. Bardzo fajnie wygląda z tym uchwytem zamiast gałki.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, przymrozkom zdecydowanie dziękujemy !
      Uchwyt świetny, chociaż plany co do niego (nich) mam inne, gałka już wróciła na swoje miejsce :-)
      Buziak

      Usuń
  16. Ślicznie-tak jaśniutko i pastelowo. Zastanawiałam się kiedyś nad tym bieżnikiem w paski i-jak go zobaczyłam od razu pomyślałam o Tobie i Twoich uroczych błękitach w domku-jak widać -nie pomyliłam się!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, nic a nic się nie pomyliłaś :-) Nawet nie wiesz ile ja się naszukałam tego bieżnika, szkoda, że nigdzie nie można znaleźć takiego w szare pasy...
      Buziaki kochana

      Usuń
    2. Hi hi, też czaję się na ten w szare pasy:-) A ten niebieski widziałam tylko w dwóch sklepikach.
      Buźki

      Usuń