poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kinderbal

 to już niedługo – najbardziej sentymentalny dzień dla mamy i najbardziej wyczekiwany dzień przez dziecko….U r O d Z i N y !
 Moja latorośl skończy pięć lat ! też się zastanawiacie : kiedy to minęło ? jeszcze tak niedawno dzidziuś, pieluszki, guganie, oponki na udkach – najsłodsze na świecie a teraz dziewczynka – piękna, wygadana, taka dobra i mądra….no kiedy to minęło ? W związku z powyższym robię pierwszą przymiarkę do tego wydarzenia, przede wszystkim biorę pod uwagę postawienie czegoś na zasadzie bufetu,żeby dzieci biorące udział w imprezie mogły sobie podbiec, capnąć coś słodkiego, napić się bez konieczności przerywania zabawy i siadania do stołu.
Potrzeba niewiele : kolorowe rurki ( można wykorzystać jako ozdobę tortu czy ciasta, sprawdzą się idealnie jako coś na co można zatknąć kolorowe owoce, np. truskawki w czekoladzie, czy kawałki bananów )  papilotki do mufinek ( akurat te spokojnie można używać jako pojemniczki na lody, tektura jest zwarta i gruba, idealna do pieczenia, nie przepuszczająca ciasta, wygląda po wyjęciu z piekarnika idealnie, jedno i drugie znajdziecie w Ahoj Home , do tego kolorowe naczynia, ja użyłam moich ulubionych, czyli Green Gate oraz Ib Laursen – przy okazji, muszę wspomnieć o rewelacyjnych naczyniach do pieczenia i serwowania w kształcie serc tej marki, to komplet trzech form i mają rewelacyjną cenę ! zajrzyjcie koniecznie ! klik poza tym półkę na sztućce klik wykorzystałam jako formę na słodkości, to kolejny dowód na uniwersalność tej półeczki, wygląda pięknie, można wsypać do niej mnóstwo kolorowych drażetek, dołożyć łychy a obok położyć papierowe torebki i pozwolić dzieciom zabrać przy wyjściu słodki upominek z urodzinowej imprezy.

 Mam wielką nadzieję, że ten wyjątkowy dzień moja córka zapamięta, jako jeden z wielu najmilej się kojarzących, a ja będę dumna, że mogłam być jego częścią…

  Zapraszam na urodziny 























foremki na muffinki - Ahoj Home
papierowe słomki - Ahoj Home
pojemnik na sztućce - Ahoj Home
formy do zapiekania - Ahoj Home
szklany wazon - Ahoj Home


25 komentarzy:

  1. ooo, mój Synu tez kończy pięć lat w maju :) i też już siedzę i myślę co by tu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będzie się działo :-) u Ciebie pokłady kreatywności nie wyczerpane ;-)

      Usuń
  2. Pierwsza przymiarka bardzo udana! Będą kolejne? Chyba współpraca z ahoj się zapowiada :-) Ja planować będę za jakiś czas przyjęcie dla mojej czwórki na dzień dziecka i jakiś torcik z girlandą, szklane butelki ze słomkami też się znajdą, oprócz pięknych naczyń z green gate :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy będą kolejne ? może nie w temacie kolorystyki, bo juz ja wybralam, ale beda propozycje przekasek na taka impreze urodzinowa dla dzieci.
      Torcik z girlanda to fajna i efektowna dekoracja malym kosztem, prawda ? Życzę Wam udanej imprezy :-)

      Usuń
  3. Aż mi ślinka cieknie na te słodkości:) Pięknie to przygotowałaś:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie Ala, czestuj się ;-) Pozdrowienia !

      Usuń
  4. Moge wpaść z prezentem? :) szkoda, że nie mam dzieci :)
    Ale coś innego rzuciło mi się tez w oczy. A może przede wszystkim. Jakie Twoja córka ma włosy! !!! Szok. Piękna musi być całą z takim włosem :)
    Ściskam Was obie :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, prezentów nigdy za dużo :-) Włoski cudne to fakt. Buziaki kochana

      Usuń
  5. Zapowiada się bardzo ładnie i pysznie :)) Fajna kolorystyka, która od jakiegoś czasu kojarzy mi się wyłącznie z Tobą :) Śliczne włoski ma Twoja córcia :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że kojarzysz mnie z powyższą kolorystyką, kolejny dowód, że dobrze wybrałam urządzając mieszkanie :-) Śliczne, po mamusi ha ha (żart )

      Usuń
  6. Pięknie :)). Moja córka w styczniu skończyła jedenaście lat. Urodziny dla koleżanek zorganizowałyśmy w formie bufetu, a wszystko w psiej tematyce. Jako podarki, dziewczynki zabrały ze sobą do domu adoptowane, pluszowe szczeniaki, którym w trakcie przyjęcia robiły cekinowe obroże. Sara stwierdziła, że to były jej najlepsze urodziny. Życzę Ci, żebyś i Ty usłyszała coś takiego po Waszym przyjęciu, bo to największa radość uszczęśliwić dziecko. Podeślę Ci zdjęcia z naszych urodzin na maila, może coś podpatrzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, do teraz jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć i pomysłu na adopcję szczeniaczka :-) Jeszcze raz dziękuję :-*

      Usuń
  7. Jest przepięknie! A ile za tym, co tak lekko i zwiewnie wygląda, kryje się pracy! Inspirujesz niesamowicie i tylko "kłos" Twojej córeczki przyćmiewa blask przyjęcia hihi - będzie najpiękniejszą jubilatką na najpiękniejszym przyjęciu. Nie ma wątpliwości ♥ i na pewno zapamięta i będzie wspominać już zawsze :-).
    Ps. oczywiście jestem już totalnie zachorowana na ten pojemnik na sztućce i ten słój i te.. no na wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio, "troche" pracy mnie to kosztowało :-)
      A niech przycmiewa, to i tak gwiazda nr 1 mojego życia. No patrz ! jak niedotlenienie to choroba, no ja nie wiem czy ja mam dobry wplyw na Ciebie ;-) Buziakuje !

      Usuń
  8. Cudnie, cudnie....i jeszcze raz cudnie!!!!
    U nas też za kilka chwil "TEN DZIEŃ" ;-)
    Zdradź proszę skąd macie te prześliczne buteleczki????
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko kochana te buteleczki toooo....po Frugo :-) polecam ten patent, bo szklo grube, fajnie sie z nich pije (przetestowane przez córkę :-) ) no i oldschool - owo wyglądają, a po takiej imprezie na pół przedszkola ;-) mogę zwyczajnie wyrzucić. Buziak

      Usuń
    2. No oczywiście, że po Frugo...teraz to ja widzę napis ...:-)
      Ale dziękuję Ci za informację...
      Buziaki...

      Usuń
  9. No no ja też jestem ma etapie myślenia nad imprezą urodzinową ale dla dwu latka :) jak narazie wymyśliłam wygląd torta i ogólna kolorytyka będzie w kolorze czerwonym - mój syn ma etap autek ledwo wstaje i pierwsze słowo jakie mówi to auto a nie mama:( pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fan motoryzacji się szykuje :-)
      Życzę żeby przyjęcie się udało i dostarczyło wielu niezapomnianych wrażeń :-)

      Usuń
  10. Cudnie przygotowana imprezka urodzinowa dla księżniczki.... wszystko tonie w błękicie.... cudnie :)
    Ależ Twoja córcia ma warkocz.... marzenie :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego najlepszego małej panience <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agness :-) tak, warkocz ma jak się patrzy, mała Roszpunka :-)
      Pozdrowienia i pięknego wieczoru

      Usuń
  11. Zdecydowanie dzieci rosna za szybko!u ans juz po przyjeciu urodzinowym z okazji drugich urodzin synka. Bylo czarno-zolto z pszczolkami w roli glownej.
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/2015/04/przyjecie-urodzinowe-l.html#gpluscomments
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną szybko to prawda, chociaż każdy etap jest wyjątkowy i fajnie jest patrzeć na ich rozwój, to jak się cudnie rozwijają :-)
      Spóźnione życzenia dla Synka przesyłam :-)

      Usuń
  12. Pięknie Kamilko!! Wszystkiego co najlepsze dla Córci. My za pół roku świętujemy "czwóreczkę" Synka, i też nie wiem kiedy to przeleciało!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiuniu :-)
      Już prawie 4 latka ? niesamowite jak dzieci szybka rosną, chociaż żebyśmy my się tak przy nich o połowę wolniej starzeli ;-) Buziak

      Usuń