poniedziałek, 13 kwietnia 2015

jeden Hemnes, sześć gałek meblowych i sześć aranżacji...

  o urodzie stolika nocnego z serii Hemnes Ikea nie będę się ropisywać, bo to oczywiste ;-) za to chciałabym  Wam dzisiaj pokazać jak wiele możliwości aranżacji daje jeden mebel, nie musi to być akurat ten stolik, równie dobrze sprawdzi się każdy inny, chodzi o jedną podstawę, kilka różnych gałek meblowych oraz dodatki. Mając taką podstawę mamy nieskończenie wiele możliwości - od zmiany przeznaczenia po zwyczajną zmianę kolorystyki, która nie wymaga od razu wymiany domu na inny ;-)
 Podczas zmiany aranżacji na kolejną, posługiwałam się wymianą gałek - już w tym momencie charakter stolika się zmieniał, więc polecam Wam ten patent, jeżeli chcecie sobie zmienić ''look" np. z zimowego na letni (u mnie zostały schowane gałki z szarą gwiazdką a w ich miejsce wkręciłam błękitne ). Kolejnym krokiem były różne klosze, jak odmienić wygląd abażura niewielkim kosztem pokazywałam Wam tutaj , to też sprytny sposób na zmianę klimatu wnętrza. Doszły dodatki : pledy, kosze itp. i tak udało mi się wyczarować sześć skrajnie różnych aranżacji : dla miłośnika sielskich, pastelowych klimatów, dla kobiety, dla mężczyzny, dla miłośnika gwiazdek, dla małej dziewczynki i dla małego chłopca.
 To co ? zaczynamy ? no to siup :-)


1. Miłośnik sielskich, pastelowych klimatów ( to ja :-) ) biała gałka w szarą spiralę, wiklinowe dodatki plus kropla błękitu







2. Kobieco : delikatnie, biało, kwiatowo, różowo, gałka biała w różową spiralę





3. Po męsku : druciany surowy koszyk, prosta w stylu lampa i gałka biała w błękitną spiralę






4. Wielbiciel gwiazdek i szarości : abażur biały w szare gwiazdki to idealny kontrapunkt do gałki w tym samym wzorze.





5. Dla dziewczynki : pastelowo, biało - różowo, słodko, gałka biała w różowe gwiazdki






6. Dla chłopca :  troszkę akcentów w błękicie plus gałka niebieska w białe gwiazdki




I jak ? dobrneliście do końca ? :-) Myślę, że pokazane powyżej aranżacje oddały to co chciałam przekazać. Co sądzicie o takich sposobach na odmianę wnętrza ?

27 komentarzy:

  1. haha! ale świetny pomysł. qrcze, gałki i kilka przedmiotów, a jak potrafią cudnie zmienić cały styl! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? :-) cieszę się, że Ci się podoba. To dobry patent na odświeżenie wnętrza . Buziak

      Usuń
  2. jeden stoliczek a tyle pomysłów na zestawienie z innymi cudami:-)
    Kama gdzie zdobyłas gałkę wszara gwiazdke szukam od ponad roku:-P
    cmoksik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko kochana, też długo takich gałek szukałam, bo chciałam takie właśnie z szarą, matowa gwiazdą i moja koleżanka dała mi cynk, że widziała takie w KiK, no to zadzwoniłam, poprosiłam o odłożenie i mam i to za całe 4 zł / szt. :-) Buziak !

      Usuń
  3. Super zmiany maleńkim kosztem!! Mnie się najbardziej podoba wersja szara ale ja to mam bzika na tym punkcie hihi i ten cudny abażur...oj droczysz się Kamila ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej pierwszej ( no bo wiesz? błękit uwielbiam) ta szara to też moja naj.
      Droczę się ?...ależ ! ;-)

      Usuń
  4. Wszystkie odsłony świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zmiany! a ja też tak uwielbiam- za pomoca dwóch-trzech elementów stworzyć coś nowego, inna kolorystyka, inny styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Świetny i niedrogi sposób, prawda ? też to lubię i uskuteczniam :-)

      Usuń
  6. Wdech i wydech, wdech i wydech muszę się uspokoić, wyrównać oddech. To na widok aranżacji no. 4. Tak, to już objawy kliniczne uzależnienia od gwiazdek. Uwielbiam! I mimo, że sporo elementów ze zdjęcia mam (hemnes, gwiazdkowa gałka, pled, poduszka) - robią na mnie niesłabnące wrażenie :-).
    Mój typ numer dwa to stylizacja no. 1. Taaaaaak! Zaskoczona? Uwielbiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lece, potykając się o nogę od Hemnesa a później staram się złapać pion po zahaczeniu o walający się po podłodze pled w gwiazdki, ale...uf...jestem przy Tobie z butlą z tlenem ;-)
      A nie, wcale mnie nie zaskoczyłaś (no dobra, może ciut :-) )
      :-*

      Usuń
    2. Jejku co za poświęcenie! Ty poturbowana, ja lekko odtleniona, ale żyjemy! I szukamy (ja konkretnie) TYCH jedynych gałek. Pełno ich, a jakoby żadnej nie było, że parafrazuje wieszcza Jana. I tak tu wróciłam, co by popatrzeć na Twoje różne :) w kontekście Hemnesa (można łatwiej ocenić gabaryty - o! niezastąpiona!). Niestety nadal nie wiem jakie gałki kupić, buuu

      Usuń
  7. 3 ostatnie aranżacje to moi faworyci..a sam stolik od dawna jest na mojej chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli gwiazdki i dzieciowe aranżacje górą :-)
      Polecam stolik
      bez mrugnięcia powieką i trzymam kciuki żeby jak najszybciej został odhaczony "ptaszkiem" ze chciej listy !

      Usuń
  8. świetny pomysł z tymi gałkami! ale bardziej jestem pod wrażeniem różnych stylizacji pod konkretny kolor gałeczki ;))))
    ja mam jak zwykle rozdarte serce, pomiędzy pierwszą stylizacją (nowoczesną), a gwiazdkową! wiadomo! ;))))
    ale wszystkie są super! ...grunt to biała szafeczka, czyli uniwersalne tło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach...dzięki Karolinko, miód na moje serce lejesz chochlą wielką jak do zupy :-)
      Pierwsza i gwiazdkowa - moje ukochane !

      Usuń
  9. Przepiękne aranżacje! :)) Moje serce skradły pastele i szarości, ale również aranżacja dla dziewczynki i chłopca. :) Świetny pomysł! :) Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, cieszę się ogromnie, że Ci się podoba i jesteś kolejną osobą, której podobają sie pastele i szarości :-)
      A dzieciowe aranżacje są takie słodkie, prawda ?
      Pozdrówka :-*

      Usuń
  10. Podobają mi się wszystkie aranżacje. Każda z nich ma w sobie coś :)
    Kilka drobiazgów, drobne zmiany, a jaki piękny efekt :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och...to cudnie :-)
      Dziękuję Tobie Agness.
      Ściskam Cię mocno !

      Usuń
  11. I znów potwierdza się teoria, że niały kolor jest uniwersalny. Twój stoliczek w sześciu aranżacjach wygląda pięknie. Ja mogłabym dorzucić jeszcze kilka aranżacji mojego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ! :-) a proszę nardzo kochana, prześlij mi zdjecia na @ i z przyjemnością umieszczę Twoje aranżacje, wyjdzie super inspirujący post i fajna fuzja :-)

      Usuń
  12. Mnie się podobają wszystkie :) Bez wyjątku.
    Ale zdradź mi, moja droga, gdzie kupiłaś takie piękne obrazki do pokoju dziecięcego? Ten z królewiczem na poduchach jest megaśny :))
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :-) dzięki kochana.
      Te pięknie plakaty kupiłam w Pogodnych Wnętrzach i ten królewicz jeszcze chyba nawet jest dostępny :-)
      Buziaczek

      Usuń
  13. Ależ genialny post!:) Każda z aranżacji bardzo mi się podoba, to niesamowite jak kilka rzeczy jest w stanie wprowadzić zupełnie inny klimat. Uwielbiam taką zabawę, kreatywność, kombinowanie, a nie tylko schematyczne patrzenie na otoczenie. No po prostu bosko!:))) Uściski przesyłam i gratuluje pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, jeny dziękuję Ci za tyle dobrych słów :-)
      Prawda, że taki sposób na wyczarowanie nowego wnętrza to świetne rozwiązanie ?
      Ściskam Ciebie mocno :-)

      Usuń