sobota, 11 kwietnia 2015

eksponuj to co najładniejsze...

 kocham piękne naczynia, ale dopiero dzięki Green Gate a wcześniej Ibowi Laursen naczynia zaczęły pełnić funkcję dekoracyjną w moim domu  (oprócz tej oczywistej - użytkowej). Naczynia można wyeksponować w różny sposób : poustawiać w kredensie, albo zaopatrzyć się w półkę na talerze. Kolorystycznie dobrane talerze mogą stać się przedłużeniem stylu reszty wnętrza. Ponieważ u mnie akcentem kolorystycznym jest błękit, na półce pojawiły się naczynia w tym samym kolorze. Talerze można również komponować z zastawą stołową, obrusem, kolorem kwiatów czy kolorem dekoracyjnych elementów, wtedy wszystko idealnie ze sobą współgra i tworzy całość. Taka półka to dla mnie idealne rozwiązanie ( ponieważ wymarzonego kredensu niestety nie zmieszczę )  marzeniem byłoby móc zawiesić taki mebel po prostu w kuchni.
 Półka to Ib Laursen, niestety wszystkie charakterystyczne odrapania i matowy finish zostały zamalowane przez sklep w którym półkę kupiłam, ponieważ - jak stwierdzono, klienci uznawali te cechy za defekt :-/ żal bardzo, że tak piękny, specyficzny mebel został tych cech pozbawiony...







                                                   cudna girlanda marki Tilda, idealna jako wiosenna dekoracja



27 komentarzy:

  1. Półka jest świetna, podoba mi się takie eksponowanie zastawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ola :-) Prawda, że wdzięcznie to wygląda ? Pozdrowienia

      Usuń
  2. pięknie to wygląda, półka jest cudna, a mnie baaardzo spodobały się te koszyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sandra ! Koszyki cudne, a niby to
      zwykły drut :-)

      Usuń
  3. Piękna półka, piękne naczynia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i pozdrowienia przesyłam

      Usuń
  4. Półeczka jest śliczna:-) A co do IB Laursena, którego uwielbiam to mam czasem mieszane uczucia. Głównie co do ich jakości. Mam od nich półeczki w kuchni i niestety farba mocno żółknie i schodzi, a w pojemniku na sztućce pękło po czasie dno. I chyba dlatego podoba mi się półka taka cała bialutka jak u Ciebie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Kasiu, są takie miejsca na tej mojej "nowej" półce, przez które faktycznie przebija
      żółć, możliwe, że ta półka przeleżała swoje dlatego ją przemalowano, a nie dlatego, że klienci nie uznają stylu vintage (takie było tłumaczenie sklepu)
      a jeżeli ona faktycznie im pożółkła to powinni zrobić przecenę i pozwolić klientowi zadecydować o kupnie a nie sprzedawać i udawać, że nic się nie stało. A przez jaki czas Tobie to tak poniszczało ? bo ja mam jeszcze z Iba półkę z 8- mioma przegródkami, szafeczkę i półkę na sztućce i tam (odpukać) nic się z tym nie dzieje. Buziak

      Usuń
    2. Twoja półeczka wygląda cudnie i to jest najważniejsze:-)
      Ja mam podobnie jak Ty-półeczkę z 8 przegródkami, na sztućce i stojącą szafkę. Z szafką nic się nie dzieje, ale w pojemniku na sztućce po około roku pękło dno na całości, a półeczka z 8 przegródkami po około dwóch latach zaczęła mi nieładnie żółknąć w różnych miejscach. Może to takie felerne partie były i ja się na nie załapałam? Kto wie. Chociaż urok i tak mają.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. Mamy inne półki, bo liczyć nie potrafie :-) moja ma 9 przegródek, widziałam u Ciebie piękną, taką stojąca a ja mam półkę wiszącą i po dokładnych oględzinach stwierdziłam, że w kącikach też pożółkła! a w pojemniku na sztućce też mam pęknięcie! więc niestety, nie masz wadliwej partii :-( Jeszcze chwila i nam sie w rękach rozlecą ;-)

      Usuń
  5. Śliczna półeczka i pięknie wyglądają wyeksponowane na niej talerze i koszyczki :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agness bardzo. Ściskam mocno :-)

      Usuń
  6. Cuda! Cuda! Cuda! Ja swoje skarby również eksponuję :) Niestety nie mam tak wspaniałej półki kuchennej, więc wszystko wystawiam na sosnowy słupek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) na sosnowy słupek ? też ładnie :-) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  7. Jejku no... podobno elokwentna jestem ;-), ale słów mi już brakuje, żeby wyrazić zachwyt nad Twoimi wnętrzami, dodatkami, detalami. Powiem więc najkrócej: przepięknie! Marzenie no ... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podobno - jesteś elokwentna i to bardzo i jak mi piszesz, że brakuje Ci słów to (i to w dodatku takiej słodkiej gadule ) to odbieram to za największy komplement :) Buziakuje mocno :-*

      Usuń
  8. Kamilko ta półeczka jest piękna i piękne skorupki na niej :) Bardzo lubię te Twoje kolorki, takie radosne :)) Zanim napisałam post o relingach to myślałam też o takiej półce ale z ikea u siebie nad stołem, zamiast tego obrazka. Pomysł bardzo mi się podoba a u Ciebie gdzie wisi/stoi?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Betuś :-)
      Wiesz, super pomysł z tą półką nad stół u Ciebie, może powinnaś go na nowo rozstrzygnąć ? ta półka z Ikea ma jeszcze haczyki na których można wyeksponować dzbanuszki albo kubeczki. A moja półka jeszcze nie wisi, docelowo będzie miała za tło ścianę z kamienia i będzie wisieć pod schodami, naprzeciw stołu w kuchni, bo mimo, że na tle białym wygląda najładniej to jednak wolę żeby była w miejscu nawiązującym do kuchni a nie przedpokoju :-)

      Usuń
    2. Myślisz, że to dobry pomysł? Nie chciałabym, żeby zrobiło mi się babcino, bo od stołu do kanapy raptem półtora metra a babciny styl to nie moja bajka. Jeśli wiesz o czym mówię ;P Chciałabym żeby to grało razem z salonem. Muszę zapytać też Ali co ona na to, jak będzie tego zdania co Ty to znaczy, że dwie osoby nie mogą się mylić hihi :)))
      Buziaki

      Usuń
  9. Pięknie jak zwykle. I banerek nowy - muszę w końcu zmierzyć się z tym programem - jak doprowadzę kompa do stanu używalności :)
    Pale blue króluje :) A koszyki wymiatają :))
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :-* no koniecznie musisz się zmierzyć :-)
      O tak! pale blue kocham i coraz baridziej się z nim utożsamiam. Buziak kochana

      Usuń
  10. Cudnie to wygląda! A skąd taka grilanda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) a girlanda ze sklepu scrapgaleria.pl w dziale : Tilda, kosztuje 26 zł . To gruba tekturka, piękne kolory i nadruki, u mnie wisi rozciągnięta przez środek okna w kuchni :-)

      Usuń
  11. Zarówno półka jak skorupki zachwycające:) Pięknie wyeksponowane talerze i kubki cieszą w ciągu dnia nasze oczy! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ala.
      Cieszą bardzo, a jak są ładne to podwójnie cieszą :-) Ściski

      Usuń
  12. otworzyłam posta zerkam na pierwsze foty półeczki i wydałam jeden dżwięk
    ojjjjjjjjjjjjj
    tzn zatkało mnie cudnie
    sciśkam Cię kochana
    :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooch :-) dziękuję Karolinka. Ja Ciebie też...mocno :-*

      Usuń