wtorek, 24 marca 2015

w wielkanocnym nastroju...

 Święta tuż, tuż. Powoli nastrajam się na ten wyjątkowy czas, planuję, spisuję listę zakupów. I chociaż spędzamy tegoroczne święta u rodziny, to jednak w naszym domu też uroczysty klimat będzie obecny i w dekoracjach i w jedzeniu.
A jak tam u Was z planowaniem ? już wszystko wiecie ? mazurki, baby i ciasteczka w kształcie zająców się pojawią ? ja sobie i mojej córeczce nie odmówie przyjemności pieczenia ciasteczek :-)
 Miłego tygodnia dla Was












31 komentarzy:

  1. Kamila pięknie u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotografie! Uwielbiam szafirki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zuza i ja też uwielbiam ;-)

      Usuń
  3. Wlasnie skonczylam myc okna,pozostaje mi tylko ogarnac podlogi i powiesic zaslony.W ramach przerwy na kawe, postanowilam zagladnac do Ciebie :) Ogolnie nie planuje tych swiat, raczej wszystko na spontanie. Zakupy typu kielbasa, jajka i to co wazne mam zamiar zrobic jeszcze w tym tygodniu by pozniej nie stac w gigantycznych kolejkach a pozniej juz na biezaco. Ciast nie pieke bo po prostu nie potrafie wiec w kazde swieta maz przywozi slodkosci od zaprzyjaznionego kolegi, ktory jest cukiernikiem :)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolega to jest cos :-) Też nie jestem mistrzynią wypieków, ale ciasteczka i baby upiekę, bo nie wymaga to ode mnie żadnych wielkich umiejętności, no i córka by mi nie wybaczyła tych ciastek :-) Ściskam też

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie planowałam świątecznego menu. Córcia przyjedzie w czwartek, więc razem wpadniemy w wir planowania i zakupów. Uwielbiam te wspólne domowe chwile :)
    Śliczne dekoracje :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką ukochaną pomocnicą wszelkie przygotowania to przyjemność, więc życzę Wam dziewczyny mnóstwa radochy :-) Ściskam również ciepło Agness :-)

      Usuń
  5. Ja już wiem, że mam zrobić przekładane ciasto bez pieczenia :) Mega bomba kaloryczna i mega dobre!! Tacie sąsiad postawił nową wędzarnię więc będą szyneczki swojskie. Poza tym muszę się jeszcze skonsultować z naszym domowym biurem politycznym czyli Mamą i omówić szczegóły. Dekoracje powoli dojrzewają w głowie :)
    A u Ciebie jak zwykle prosto i ze smakiem - tylko Cię zjeść :))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych szyneczek z tatowej wedzarni to Ci zazdroszcze :-) super sprawa!
      Mnie zjesc ? :-) Buziak

      Usuń
    2. No taka słodycz od Ciebie bije :) Ale nie przesadna, lepiąca i chemiczna :) Słodycz lekka, wyrafinowana i obłędnie gustowna w formie :)
      Muuuua :)

      Usuń
    3. Maaaaadziu, no przecież spalę się ze wstydu za chwilę :-) Wiesz co ? słodkość słodkością, ale posiadać takie ogromne serduszko jak Twoje to jest dopiero wielka rzecz ! :-*

      Usuń
  6. Piękne wielkanocne migawki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie przygotowania do Wielkanocy w polu od 10 lat ..., za to opowiadam dziecku i mężu jak to w te Święta jest :-).
    Ale - mam kłopot inny teraz.Beznadziejnie, bez pamięci zakochałam się w tym taborecie. Urzekło mnie w katalogu, urzekło na stronie sklepu, ale tutaj? Zwariowałam. Powinni Ci płacić za reklamę produktów. Coś cudownego te zdjęcia, aranżacje i tak kojącego moje poskręcane w supełki nerwy.

    Ps. Niestety rozchorowałam się też z miłości do tej szafeczki. Idę na kurację kawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! gdyby płacili albo gratis dawali do testowania to to by było :-) ale nie ma lekko, trzeba samemu ciułać...
      Buziaczki mamciu

      Usuń
  8. Ja tam jeszcze w polu z planowaniem. Dziś skończyłam katorgę z myciem okien i prasowaniem, a jutro to chyba na ryneczek wybędę jakieś roślinki kupić i w donicach przed domkiem zasadzić, żeby trochę przyjemniejszego pracy wykonać. Piękne masz szafirki, może wreszcie mi się uda kupić, bo jeszcze ich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś teraz to juz chyba szafirki wszędzie znajdziesz...pewnie już jesteś po ogrodowych rewolucjach i cieszysz się jego urokiem :-)
      Buziak

      Usuń
  9. złapałaś piękne kadry... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak niewiele czasem potrzeba by stworzyć cos tak pieknego
    kamilo cudne zdjecia
    :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Też jestem zdania, że niewiele trzeba :-) Dzięki Karolinka :-*

      Usuń
  11. Zazdroszczę Ci tego "nastrajania", ja nie jestem jeszcze w temacie. Za to Twoje dekoracje są urocze w swojej prostocie. Może przeniosę te inspiracje do swojego domu.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Holly :-)
      Zawsze jest mi bardzo miło jeżeli ktoś poczuje się przeze mnie zainspirowany :-) pozdrowienia

      Usuń
  12. Ja jeszcze daleko w lesie ze świątecznym dekorowaniem.
    Mam jednak cichą nadzieję, że się wyrobię ;)
    Piękne migawki i piękna półka :)
    Ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już chyba trochę bliżej tego lasu ? :-) święta za tydzień - jeny jak czas leci...
      Dziękuje Ci. Ściskam Cię !

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia Kamilko!
    Ja ostatnio w totalnych rozjazdach, więc czasu brakuje na planowanie czegokolwiek. Ech życie!
    Dobrze, że już wiosna!!
    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  14. No popatrz Kasia co za telepatia - myślałam dziś o Tobie ( że coś długo cisza u Ciebie )
    Życie kochana :-) ale, tak jak piszesz : dobrze, że już wiosna - piękne, słoneczne i pachnące dni :-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak-ostatnio u mnie z czasem tak ciężko, że trudno złapać oddech.
      Wiosna mnie przy życiu trzyma:-) hi hi
      Całuski

      Usuń