środa, 18 marca 2015

o kawie...

 był post o herbacie, przyszła kolej na kawę :-)
Kawa to dla mnie napój bez którego nie wyobrażam sobie początku dnia, ale nie dlatego, że jestem od niej uzależniona ( bez problemu odstawiłam ją na dziewięć miesięcy ) ale dlatego, że wywołuje u mnie przyjemne uczucia. Lubię rano poczuć jej zapach, lubię pierwszy łyk, zanurzone usta w kremowej, mlecznej piance, lubię zapach świeżo pachnącego prania i kawy (znacie to połączenie ? ) lubię zapach mielonych ziaren - czekoladowy, miekki, aromatyczny...ach...no lubię zapach kawy.....po prostu.
Najlepiej, właśnie z nią smakują mi ciasta, słodkości, najprzyjemniej rozmawia mi się w jej towarzystwie, najładniej wygląda w ulubionej filiżance, no i najfajniej brzmi : Kawa - powiedzcie to głośno :-) prawda, że brzmi pysznie ?
 





 
 



20 komentarzy:

  1. Ale apetytu narobiłaś - tym bardziej, że dziś ominęła mnie poranna kawka! Ale zaraz muszę to nadrobić, bo aż ślinka cieknie!
    Podziwiam ekspres, kubki i przepiękne zdjęcia! Cudo!
    Miłego dnia! Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie musisz nadrobić, jak to tak bez porannej kawy ;-) Dziękuję Ci bardzo i Tobie pięknego, słonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawka i ciacho , idealne połączenie , idealny podwieczorek :) Ściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! idealnie idealne połączenie :-) Również ściskam!

      Usuń
  4. Ale ciacho !!!!! Mam kawkę , szukam coś do kawy, chociaż nie powinnam, bo wczoraj wieczorem pierwszy raz w życiu zjadłam prawie kilogram lodów !!!!, nie powinnam o tym pisać, hi hi hi , masakra, jak mówi mój synek, ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG ! :-) to musiały być bardzo dobre lody :-) w sumie to po takiej porcji nie powinno Ci się chcieć słodkiego, ale częstuj się :-) Ściskam też

      Usuń
  5. Właśnie popijam sobie kawkę, tak na spokojnie, bo tak lubię najbardziej. Ciasta żadnego nie jem, bo jadłam dzisiaj jak byłam z koleżanką w kawiarni i to taki kawał, że ho ho. Powinnam się wstydzić, tyle kalorii hihihi Kamilko masz piękny ekspres do kawy, cudny wręcz, taki co oczy cieszy :))) Też nie wyobrażam sobie życia bez kawy, to jak codzienny rytuał, który sprawia niesamowitą przyjemność!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wypić kawkę niespiesznie. Ach tam kalorie, ważne, że pochłonięte w miłym towarzystwie :-)
      Dziękuje za skomplementowanie ekspresu, buźka!

      Usuń
  6. Faktycznie każde ciasto, ciasteczko czy czekoladka najbardziej smakują właśnie z filiżanką gorącej kawy :)
    Prześliczny ekspres i kubaski :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) są też tacy, którzy do ciasta popijają herbatkę, mój mąż na przykład, ale dla mnie do słodkości wyłącznie kawa, podkreśla smak.
    Dziękuje i dzięki :-)
    Słonecznego dnia Agness

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa - brzmi pięknie, pachnie pięknie, smakuje pięknie i czyni świat piękniejszym :D. I jeśli chodzi o mnie, to jestem uzależniona :-). Również od Twoich zdjęć, też czynią świat piękniejszym. Ekspres jest obłędny. Cała reszta zresztą też:-).
    Ciastko? Zdecydowanie do kawki :-), choć tak jak Twój Mąż, moja Mama uważa, że jak ciastko to z herbatką :-), ale nie, nie mogę się z tym zgodzić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "a cicho juz badz i daj buziaka" :-)

      Usuń
    2. "a czy ty mnie dzisiaj w ogóle przytuliłaś" :-)

      Usuń
    3. "Sto razy ! Ale chętnie przytulę sto pierwszy" :-)

      Usuń
  9. Powiem tak - kawa jak kawa :) Lubię zapach, smak pierwszego łyka, ale równie dobrze mogę się obyć bez niej. Mój żołądek się buntuje, gdy piję za dużo kawy, zatem przerzucam się na Inkę, którą zresztą bardzo lubię. Kofeina mnie usypia więc nie muszę jej sobie zapodawać. Czasem lubię sobie wypić po południu małą czarną. Ale jak już to najbardziej lubię smakowe. Ale do ciasta i lodów kawa pasuje mi faktycznie najbardziej.
    Nie wyrzekniesz się siostry oddalonej za takie podejście do kwestii kluczowej?
    Ściskam mocno....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jakże to tak sie wyrzekać ? nawet jeżeli dotyczy to kwestii kluczowej :-) NEVER ! nawet jak mi powiesz, że nie lubisz wyblaklego błękitu to nadal siostry, oddalone :-)

      Usuń
  10. Kamilko jak ja Ci dziękuje za ten post jak zobaczyłam Twój ekspres do kawy to od razu wiedziałam że tojest to czego szukam:) Przewertowałam multum stron i znalazłam jest piękny, funkcjonalny i co dla mnie najważniejsze nie jest na kapsułki, więc to jest mój wymarzony ekspres:) Za jakiś czas dokonam zakupu takiego cudeńka.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) cieszę się, że pomogłam (choć nieświadomie). A ekspres bardzo Tobie polecam, robi pyszną kawę, bardzo dobrze się go czyści i ma dwa sitka : do ekspresso i latte.
      W razie gdybyś chciała o coś dopytać to służę pomocą :-)

      Usuń
  11. O matko,tak kusi i to z samego rana....!!!!te uwielbiam kawe i najbardziej mi smakuje w towarzystwie rozmów z przyjaciólmi i domowym ciastem:)
    cudownego dnia i zapraszam na wiosenny konkurs
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń