poniedziałek, 9 marca 2015

coraz bliżej pastelowych dni...

  Wiosna kojarzy mi się przede wszystkim z pastelami, delikatnymi, pudrowymi, nie lubię żółci, mimo, że to podobno ma być kolor sezonu, nie toleruję jej ani w dekoracjach, ani we wnętrzach. Za to kocham pastele i nimi właśnie będę się raczyć tej wiosny, podczas wielkanocnych dni.
Przystrajam więc sobie na pastelowo to i owo, otwieram szeroko okna i zapraszam zdecydowanie cieplejsze powietrze do domu, pachnie świeżym praniem i mieloną kawą...lubię tak...

  Jak u Was z przygotowaniami do Świąt ? już ozdabiacie ? 






  








28 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o święta to coś już wymyślam...ale u mnie będzie tak jak przez cały rok ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co wymyślisz, będę podglądać ;-)
      I wzajemnie - odbuziakowuje i życzę dobrego dnia :-)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie wiem jak będzie na te święta u mnie kolorystycznie. Muszę zerknąć do pudła z napisem "Wielkanoc" i zobaczyć co tam znajdę. Pewnie jak zawsze będzie... biało hahaha bo jakby inaczej Korcą mnie też pastele ale boję się, że to będą dekoracje jednego sezonu, bo co bym nie kombinowała i tak zawsze wracam do bieli i czerni.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biało też lubię :-) mam drewniane, białe zajączki, białego porcelanowego baranka, takie dekoracje są najbardziej uniwersalne, a jak chce się koloru, to w kwiatkach można poszaleć albo pastelowe tasiemki do tych "białości" dołożyć i już jest kolor, może jednak Beti spróbujesz ? :-)
      Też ściskam

      Usuń
    2. Tak sobie myślałam właśnie, że zającom na szyjach pastelowe kokardy porobię, może jakieś tasiemki pastelowe do jajek...no coś tak wyczaruję wiosennego :) Dzisiaj widziałam w gazetce biedronkowej, że fajne obrusiki wiosenne będą więc może pójdę na całość hihi

      Usuń
    3. Super :-) Kolorowy obrusik, do tego białe naczynia i białe dekoracje z pastelowymi tasiemkami plus biało - różowe tulipanki albo fioletowe szafirki i masz pastelową Wielkanoc jak marzenie :-)

      Usuń
  3. zdjęcia piękne. Nie mogę się nadziwić Twoich naczyń. Widzę, że jedna marka króluje w Twoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinka.
      Jednak ta marka co to ją masz na myśli jeszcze nie króluje :-) inna ciągle wiedzie prym wśród skorup i bibelotów, ale bardzo chciałabym żeby było odwrotnie ;-)

      Usuń
  4. Ja wyciągnęła juz cześć pastelowych jaj. Będę robić więcej. .. ale filiżanka :)) piękna! !
    Buziaki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastelowe jaja - brzmi fajnie :-)
      No, nieprzyzwoicie piękna :-) solidna porcja kawy się w niej mieści.
      Buziaki kochana

      Usuń
    2. Zajrzyj do mnie. Zobaczysz jaja :)

      Usuń
    3. Idę Madzia do Ciebie :-)

      Usuń
  5. U mnie z przygotowaniami do świąt, jak wiadomo od lat kiepsko, ale niezmiennie uwielbiam u Ciebie "być". Ta filiżanka! Piękna! No i ta kaaaaawa niomniomniom. Duet wygląda obłędnie :-). I talerz, tak, teraz jestem 100% przekonana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam jak u mnie jesteś :-)
      Kawka smakuje wyśmienicie, ale to już wiesz :-)
      Buziaki

      Usuń
  6. Ja jeszcze o świętach nie myślę, ale tak mam jeśli chodzi o Wielkanoc. Raczej dekoracji będzie niewiele, postawię na kwiaty i oczywiście pastelowe dodatki, chyba, że coś innego mi się w głowie urodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, jeżeli mowa o kwiatach : u Ciebie też problem z dostępnością szafirków ? szukam i szukam i pytam i słyszę, że w hurtowniach nie ma, coś mi się wierzyć nie chce :-/

      Usuń
  7. Ja jestem w lesie.... nie mam na nic pomysłu ani siły...Oby słońce na mnie podziałało energetycznie i mobilizująco, bo inaczej to będzie ciężko;)
    Ślicznie u ciebie:D Bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno słońce podziała, już wiosnę mamy :-)
      Lada chwila będziesz zaliczać zwyżki energetyczne, zobaczysz. Buziak Kami

      Usuń
  8. Ja dla odmiany żółty bardzo lubię, ale właśnie to jest piękne, że różnimy się między sobą. Dzięki temu wszędzie nie jest tak samo i po prostu nudno :))
    Śliczne pastelowe migawki :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ! :-) zgadzam się z Tobą.
      Dziękuję za "śliczne pastelowe migawki" i równie ciepło Ciebie Agness pozdrawiam (a nawet mocniej, bo u nas dzisiaj przenikliwe zimno)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie myślę o świętach, ale zawsze tak mam, jeśli chodzi o święta Wielkanocne...Nie szaleję też z żadnymi ozdobami, stawiam na żywe kwiaty...
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatami można wyczarować piękny świąteczny klimat, naczyniami również, a coś czuję, że Tobie to wychodzi perfekcyjnie :-) Buziaki Karolinko

      Usuń
  12. Muszę już też zacząc działac i coś postroic, ale powiem Ci że na Boże Narodzenie jakoś szybciej mam ochotę ozdabiać mieszkanie a te święta tak średnio, ale w jednym się zgadzamy też nie ujrzysz u mnie koloru żółtego, niecierpię go , a te małe miętowe jajeczka przecudne pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, też tak kiedyś miałam, do czasu przepiórczych i białych jaj :-) szafirków i delikatnych, białych dekoracji. Zajrzyj w poniedziałek do mnie, będę pokazywać dekoracje wielkanocne z szafirkami w tle :-) Pozdrówka

      Usuń
  13. Ja już w serduchu święta czuje i powoli otaczam się pastelami.
    Żółty w wydaniu intensywnym na Wielkanoc również mnie nie przekonuje. Chyba mam awersję po tych straszydełkowatych futrzatych kurczaczkach, które w dzieciństwie obowiązkowo lądowały w koszykach wielkanocnych ... Delikatny pastelowy za to jak najbardziej :)
    Przy okazji - piękny klimat tworzysz - bliski memu sercu :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tę awersję to mamy chyba tę samą i z podobnego okresu :-)
      Bardzo się cieszę, że też widzisz świat na pastelowo. Zajrzę z przyjemnością, dziękuje. Pozdrówka :-)

      Usuń