czwartek, 12 lutego 2015

biel to podstawa...

 nie bez powodu mawia się, że biel to podstawa, z nią wszystko się łączy, z nią wszystko wygląda pięknie, jest uniwersalna - jako baza, tło. I tak jak na każdej białej ścianie meble w kolorze będą się idealnie prezentować tak w naczyniach jest podobnie.
 Jako bazy użyłam białego talerzyka, wszystko co działo sie wokół niego wyglądało dobrze zmieniając jednocześnie zupełnie swój charakter. A na koniec pokusiłam się o małą wariację i połączyłam kolory prezentowane wcześniej w całość.
 Co myślicie o bieli jako podstawie do łączenia z innymi kolorami ? wolicie all in white czy stawiacie na mix ?

















51 komentarzy:

  1. Biały to baza do wszystkiego, idealnie się komponuję z każdym innym szalonym pomysłem:D Nie obchodzi mnie to, że najczęściej się wszyscy ze mnie podśmiewają "Jaki Kamila lubi kolor? Biały" ;)
    Buziaki Miłego dnia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Kamilko :-) a z tym białym to też tak mam - też mój NAJ.
      :-*

      Usuń
  2. Pięknie prezentuję się to co białe i jest tak niezwykle uniwersalna :) śliczne zdjęcia ;) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga.
      Ślicznie wyglądasz w tym okienku wiesz ? jakbyś przez nie wyglądała taka rozmarzona :-)

      Usuń
  3. Kocham biel właśnie za to, że można łączyć ją ze wszystkimi możliwymi kolorami i zawsze wygląda to dobrze. Śliczne masz te skorupki, obrusiki, tworzą niesamowity klimat :) Turkus i róż kojarzą mi się z ciepłym latem...niech już będzie ta wiosna!!
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ! dobra baza to połowa sukcesu prawda Betuś ?
      Wesoło i kolorowo u mnie, tak umilam sobie to czekanie na wiosne :-)

      Usuń
  4. Ale masz piękną kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, u Ciebie też cudne, pastelowe naczynka :-)

      Usuń
  5. Kamilko,
    no to je zase nádhera!Máš krásné GG kousky.Také jsem pár drobností z nové kolekce koupila.Hlavně se těším na utěrky,chci si ušít něco do pracovny.
    Moc zdravím a přeji příjemné odpoledne,pá Zuzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ještě jsem zapomněla odpovědět na otázku...také ráda doplnuji porcelán o bílé kousky,vede u nás bílá Mynte keramika .
      Zuzka

      Usuń
    2. Zuzanko dziękuję Ci :-)
      To pochwal się koniecznie zakupami z Nowej Kolekcji u siebie. Ciekawa jestem co ciekawego uszyjesz :-)
      Buziaki :-*

      Usuń
  6. Biały - zdecydowanie najlepsza baza do wszystkiego:-). I Twoje kompozycje to udowadniają. Jak jest biały to reszta po prostu wygląda na jego tle pięknie, nawet jak jest biała :D. Oczywiście najbardziej podoba mi się kompozycja z szarością (bieżnik marzenie), ale ogromnie podoba mi się dzisiaj też kompozycja pale blue - jest lekka i urocza, nie pogardziłabym śniadaniem przy tak zastawionym stole :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? a takie groszkowe naczynka i śniadanie na tarasie, w słoneczny dzień, bukiet kwiatów w białym dzbanku na stole ? marzenie :-)

      Usuń
    2. Prawda! :-) Choć gdybym teraz dostała/miała np hmm 500 zł? To bym uzupełniła gwiazdki, a jak 1000 to gwiazdki i no. 1 (indygo tak za mną chodzi, że aż się otrzepuję ze zdziwienia ;-)), a jak 1500 to gwiazdki, indygo i myślę, że właśnie te groszki :-).
      Droga, ale przepiękna jest ta porcelana i dodatki warta wg mnie tych wyrzeczeń rozmaitych ♥ Trzymam kciuki za poszerzanie kolekcji z prędkością światła :-)

      Usuń
    3. Nie pytaj co ja bym zrobiła z 500,100 czy 1500 zł :-)
      E tam, zobacz ile by nas fajnych rozmów omineło gdybyśmy nie zbierały powoli, poza tym, że większy fun to jeszcze z każdym nowym nabytkiem, nowa, wielka radocha. Przyjemność rozłożona na raty :-)

      Usuń
  7. Piękne zestawienia :)
    Mi ostatnio biel chodzi po głowie wyłącznie w postaci mojej sukni ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Anitko, to po pierwsze - gratulacje, po drugie - cudowny czas przed Tobą i po trzecie - wcale nie dziwie się, ze to jedyna biel, która Ciebue teraz zajmuje :-)

      Usuń
  8. Piękna ta biel ja też bardzo ją lubię i do wszystkiego pasuje, można ja mieszać z różnymi stylami i kolorami i ceramika cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ściskam Ciebie Ilonko.

      Usuń
  9. Kama, opowiem Ci historię. Wczoraj w pracy dostałam cynk, że w pobliskiej klamociarni jest nowa dostawa. Myślę sobie "Nie, tym razem odpuszczam. Nie mam miejsca na nowe skorupy, późno kończę pracę, nim tam dojadę i wrócę plany popołudniowe w łeb znów wezmą, szczyt korkowego armagedonu.... nie....". Ale nie dawało mi spokoju "może coś upoluję...". Przemogłam się, poczekałam godzinę na koleżanką A i pojechałyśmy. Szału nie było, ale coś tam każda wygrzebała. Ja między innymi białą cukierniczkę, która mnie urzekła. I tak patrząc na nią myślę sobie "napiszę na blogu o bieli, o tym jaka jest ładna". No i co?? Wchodzę dziś, patrzę, przecieram oczy ze zdumienia... NIE WIERZĘ!! :) Kama, czarownico jedna :)))
    Wracając do zakupów - za cukiernicę, dwie filiżanki z podstawkami i trzy delikatne jak śnieg szklane talerzyki zapłaciłam - 11 PLN :))
    A u Ciebie cudnie, wszystkie zestawy są super. Nie potrafię się określić - chyba wybiorę mix :))
    Uściskuję Cię mocno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he kochana Madzia :-) To koniecznie napisz posta o bieli, chętnie poczytam i obejrzę.
      Zakupy udane, więc teraz na potwierdzenie musisz je pokazać :-)
      Buziak :-*

      Usuń
  10. jestem zauroczona biało-szarym zestawieniem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało. Pozdrowienia :-)

      Usuń
  11. Nie ma jak biel. Z nią wszystko pasuje i wygląda dobrze. Mały manewr za pomocą kolorowych dodatków i mamy kompletnie inne wnętrze. Ja wprowadziłam do salonu zaledwie różowe poduchy i pastelowe świece, a już zupełnie inny klimat, świeży i wiosenny. Twoje aranżacje to potwierdzają, a w przypadku dużej ilości kolorów, biel jest elementem spajającym całość.
    Cudnie wszystko wygląda, miło spożywać posiłki w takim otoczeniu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie Betuniu chodzi prawda ? żeby mieć tę bazę i w razie zmian pór roku czy zwyczajnie upodobań, wprowadzić drobne zmiany, poduchy wlaśnie czy drobne bibeloty. To spajanie bielą dużej ilości kolorów to sedno dzisiejszego posta. Buziaki :-*

      Usuń
    2. :((( a moja biel spaja biel i co zrobić? ;-)

      Usuń
    3. A szare gwiazdki to co ? ;-)

      Usuń
    4. to szare gwiazdki :). Moja biel spaja biel, szarości i szarą wiklinę. I jeszcze biel, nade wszystko. Bo ja kocham biel i dlatego ubóstwiam Twój loft! ♥

      Usuń
    5. A Betunia ma sliczny komplecik w gwiazdki i to w połączeniu z bielą...mrau ;-)

      Usuń
    6. Crazy to eufemizm, wiem ;-).
      Taaaak? To ja lecę, pędzę do Betuni! :-)))

      Usuń
  12. Uwielbiam biel, coraz odważniej wprowadzam ja do swojego domku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie miłosniczek bieli :-) Pozdrowienia.

      Usuń
  13. Cudne kompozycje! Nawet nie potrafiłabym wskazać, który bardziej mi się podoba! Biały jest ponadczasowy i zawsze do wszystkiego pasuje:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Fajne jest to, że nawet jak się nie można zdecydować na jeden kolor to można wszystko ze sobą połączyć i też będzie dobrze :-)
      Pozdrowienia Alu

      Usuń
  14. Ja lubię biały kolor, pasuje do wszystkiego i z dodatkami można zaszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, i to w tej bieli jest najfajniejsze, że ze wszystkim będzie dobrze wyglądać i nie trzeba się martwić o deseń czy odcień :-)

      Usuń
  15. Boże ile ty masz pięknych skorupek! Cudowne to wszystko w każdym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mam :-) powoli, ale konsekwentnie zbierane, okupione wyrzeczeniami, ale jak tak sobie popatrze na nie to wiem, że było warto :-)
      Ściskam

      Usuń
  16. Hmmm wyrzeczenia ... warto się wyczec kolejnej pary butów czy torebki dla takich cudeniek , ja juz coraz częściej mam takie wyrzeczenia :) A biel pasuje doooooo wszystkiego :) Ściski kochana moja i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, ze warto :-)
    Pedzę nadrobić blogowe zaległości, bo ostatnio niedomagałam i ani chęci ani czasu nie miałam na wirtalny świat .
    Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biel to mój ulubiony kolor....ale obowiązkowo w zestawieniu z kolorem...
    U Ciebie wszystkie moje ulubione barwy...
    A Twoja kolekcja Kamila godna pozazdroszczenia...
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie identycznie :-)
      Co do "kolekcji" to brakuje kilku konkretow, ale powolutku byle do celu ;-)
      Ściskam

      Usuń
  19. Kama, jak zwykle pięknie, po prostu dech zapiera. Uwielbiam wszystkie Twoje dodatki, Twoje wyczucie, to jak zestawiasz ze sobą przedmioty nadając im tyle czaru... no znowu to dla mnie My Charmed Loft :) Co do bieli - jestem na tak: gdy robiłam chrzcinowe przyjęcie dla Mateuszka też postawiłam na białą zastawę i byłam bardzo zadowolona z efektu, więc bieli przyklasnę zawsze w wyjątkowych okazjach. I w tych mniej wyjątkowych również ;) Pozdrówka, kochana i zapraszam do siebie - u mnie pączkowo i kanapowo ;) PS E-mail wysłany ;) Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Charmed Loft :-)
      Pamietam i Twoją zastawę i wszystko inne, zrobiło to na mnie bardzo duże wrażenie, pięknie Ci to wyszło.
      Zaraz zajrzę kochana :-)

      Usuń
  20. Ja wcześniej nie doceniałam bieli...obecnie zmierzam do tego aby po remoncie wprowadzic ją na "salony"...bo wierzę, że jest świetną bazą i punktem wyjścia do świetnych aranżacji (patrz powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wszystko się zgadza, jak masz biel za podstawę to możesz kombinować, aranżować do woli bez ryzyka i narażania się na duże koszty. Dziękuję Ci za "patrz wyżej" :-)

      Usuń
  21. Ja również uważam, że biel to zdecydowanie podstawa!:) Uwielbiam ją zestawiać z różnymi kolorami, stanowi dla nich przepiękne tło. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli można śmiało powiedzieć : white is the new black :-)
      Ściskam Cię

      Usuń
  22. Uwielbiam biel. I mix bieli z pastelami i szarością. Czasem ciągnie mnie też do black&white.
    Śliczne zestawy kamilko!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń