czwartek, 26 lutego 2015

biedroneczki są w kropeczki....

 i moje nowe sztućce też :-)
Prezent od męża dodał mi nowych pokładów energetycznych. Ich kolor, kształt jest piękny i te groszki niczym kropki u biedronki. Cudnie komponują się z moimi ulubionymi błękitami i bielą, miałam obawy czy nie przytłoczą swoim kolorem, ale niepotrzebnie, bo stały się uzupełnieniem, dopełniły całości.
Obok gwiazdek, groszki to mój drugi ulubiony motyw, są wesołe, dziewczęce ( ukłony dla Madzi :-) ) urocze i chyba zawsze na czasie ?
Popatrzcie jaki to wdzięczny temat do fotografowania.
Co myślicie o mocnych kolorach ? dodatki, naczynia, sztućce, a meble naprzykład ? bo ja się nie odważę :-)













34 komentarze:

  1. Świetne , takie radosne kolorki , energetyczne :) Zadziwiające że z takich gadżet ow cieszymy się jak dzieci otwierające upragnioną zabawkę , takie uczucie towarzyszyło mi wczoraj , otwierając pierwszą paczuszkę z porcelaną Green Gate. Ściski kochana miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak się czuję jak piszesz :-)
      Jestem bardzo ciekawa co wybrałaś, pochwalisz się :-) Ściskam również

      Usuń
    2. A ja znowu do ciebie zajrzałam , bo bardzo lubię do ciebie lukać :) Miłego dnia kochana :) Słonecznego :)

      Usuń
  2. Cóż za optymizm z nich bije!! Nie sądziłam, że kiedyś to napisze ale ostatnio mam ochotę na wprowadzenie koloru do mojej kuchni. Problem jest tylko taki, że chciałabym i się boję ;P Do Twoich naczynek świetnie się wpasowały, jakby od zawsze razem były. W ogóle u Ciebie to tak zawsze wszystko ładnie nakryte, dopasowane. Ja to nawet nie mam takiego "luźnego" obrusu na co dzień. Te co mam to raczej na wielkie imprezy ;P
    P.S. Mąż ma gust i gest też :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierzę :-) nie bój się , co może z tego wyjść niedobrego ? spróbuj, a jak Ci się nie spodoba to zawsze można wrócić do stanu pierwotnego.
      Ma gest, to napewno :-)

      Usuń
  3. Są po prostu genialne. Też uwielbiam gwiazdki i kropki. Szacun dla męża :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Betuś, jeszcze kilka lat temu nie uwierzyła bym, że zwariuję na punkcie skorup :-)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia <3 Kochanego masz męża, że takie prezenty Ci sprawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada :-)
      To prawda, tym bardziej, że panowie mają różny stosunek do kobiecych słabostek :-)

      Usuń
  5. Poczułam się wywołana do tablicy :))
    Ja też mam w domu troszkę kropek tu i tam. Szczególnie lubię białe na szarym, różowym i miętowym.
    A sztućce - mega! A już w tym słoiku to wyglądają rewelacyjnie. Ja mam w kuchni całą ścianę w kolorze jarzębinowej czerwieni :) Choć już pewnie niedługo :)
    A sztućce naprawdę wyglądają pięknie i pasują do reszty kuchennych skarbów bardzo ładnie. Do niebieskiego termosu najlepiej :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu, a kuchnia będzie w kolorze...?
      Pasują kochana idealnie, cieszę się z nich bardzo.
      Buziak

      Usuń
  6. One sa cudne, też mi się marzą, niestety tanie nie są :(

    p.s. Zapraszam do Pastelowego domku na CANDY, do wygrania aż 3 nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, jak widać na załączonym obrazku :-)
      Dziękuję za zaproszenie, zajrzę.

      Usuń
  7. Oooobłęd! I nie mówię tego z powodu gorączki :D (taaa)
    Po prostu te blade błękity i czerwienie na tle bieli wyglądają przepięknie!
    Wiadomo jak jest ze mną i z kolorem :-). U innych, a szczególnie u Ciebie w TAKIM szlachetnym (to ostatnio moje ulubione słowo, nie? ;-)) wydaniu zachwyca mnie i powala. U siebie - nie potrafię. Ale indygo chodzi już za mną okrutnie i chyba jednak w końcu ulegnę :-).
    Ps. Faaaaajny mąż, niech nie zapomni o "zajączku" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ale ciągotki do kolorów maaaasz :-) indygo, seria z jedynką, szczegónie ta ostatnia bardzo by się polubiła z bielą i szarościami w Twoim salonie :-)
      Zajączek u nas to tylko dla najmłodszych, zresztą ja śiama :-) sobie poradzę :-) Buziakuję

      Usuń
    2. Troszku mam :-). A biały, szary i indygo... naprawdę brzmią jak trio doskonałe :-)
      Ha! Nie mam najmniejszych wątpliwości, że siama :-) sobie poradzisz, ale jak tam od czasu do czasu ktoś fajny coś sprezentuje - z okazji albo i bez - to jeszcze fajniej i kolekcja szybciej się rozrasta. Źle prawię? Jak to "zajączek" dla najmłodszych? Bu! Choć prawdą jest, że w mojej rodzinie Mikołaj przychodził tylko do najmłodszych, a Zajączek nie przychodził wcale ;-).

      Usuń
  8. Śliczne, śliczne, śliczne! :) I sztućce i te zdjęcia pełne energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję, dziękuję, dziękuję :-)
      Energia tkwi w tym kolorze, a jeszcze biel skrzyneczki go bardzo podkreśliła.

      Usuń
  9. Ale się uśmiałam ;-) telepatia????
    Sztućce są suuuuuuuuuuuuper!!!
    Buziaki i miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :-) takie samo rozweselenie towarzyszyło mi jak pierwszy raz zobaczyłam Twojego
      posta, nawet nie zauważyłam, że o mnie wspomniałaś :-) dopiero podczas kolejnej wizyty mnie olśniło :-)
      Buziaki i wzajemnie !

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia a kropeczki są cudowne, fajny prezent .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne czerwone sztućce :)
    Wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne, takie wprost na nadchodzącą wiosnę! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) zgadzam się z Tobą Kokosanko

      Usuń
  13. Śliczne sztućce, pasują u Ciebie idealnie:-)
    Ja też lubię groszki, sa takie wdzięczne!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi dobrze z nimi :-)
      Dziękuję Kasia, buziaczki !

      Usuń
  14. Śliczne te sztućce. I te Twoje aranzacje! Cudownie. Wszystko jak z katalogu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, uwielbiam zestawiać, komponować, cieszę się, że to widać :-)

      Usuń
  15. Ale cuda, ja też uwielbiam wszystko co ma kropki, gwiazdki i trójkąciki, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda, ja też uwielbiam wszystko co ma kropki, gwiazdki i trójkąciki, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń