poniedziałek, 1 grudnia 2014

Tafelgut i inne duchowe rozpieszczacze ze świętami w tle...

 z początkiem grudnia pojawiło się u mnie uczucie paniki, bo to JUŻ grudzień i to ZARAZ święta, a razem z nimi rodzinna wigilia i związane z tym faktem zakupowe plany ( dodatkowe krzesła, dodatkowe nakrycia, dodatkowe miejsca do spania i mnóstwo innych '' dodatkowych '' ).
Spisuję Menu, tworzę listę zakupów, poszczególnym dniom przyporządkowuję sprzątaniowe zadania i troszkę się martwię, ale tylko troszkę, bo tak naprawdę bardzo się cieszę i wiem, że zbliżające się święta będą bardzo szczególne, może ostatnie w takim gronie....chcę je zapisać w pamięci, wyryć grubą brózdą i wspominać za rok, dwa, dwadziescia lat z rozczuleniem i tęsknotą.
 W ferworze tych wszystkich zadań, sprawiam sobie i najbliższym słodkie przyjemności,  raczę ich cudownie waniliowym aromatem cukru w herbatce - pachnie jak najwspalniajsze waniliowe ciasteczko albo sama jestem rozpieszczana ręcznie wykonanymi pralinkami od męża.
  Wieczorem upajamy się migoczącymi światełkami lampionów, chłoniemy zapach wanilii i cynamonu, który łapie nas za nosy swoim aromatem i czujemy, że mimo tego wieczornego zimna jest nam ciepło, tam w środku, w serduchach...
 Myślę, że każdy z nas zapamięta ze zbliżających się świąt coś innego, jednak wspólnym mianownikiem będzie napewno to, że spędzimy je razem, będziemy dla siebie i ze sobą mimo, że tak krótko, mimo, że często tylko raz w roku.
 Poniżej mam dla Was garść '' pocztówek '' ze świąteczną nutką, może uda mi się wprowadzić Was w tą szczególną atmosferę :-)
                                                                                   Kama





        cukier od Tafelgut znajdziecie w cudownym sklepie z jeszcze bardziej cudownymi właścicielkami - Pogodne Wnętrza . Bardzo go Wam polecam, smakuje naprawdę wyjątkowo i jest tak pięknie opakowany, że śmiało może stać się świątecznym prezentem - w wersji mini lub maxi.










                                           
                                                a to moja wersja świątecznej odliczanki ;-)





 cukier Tafelgut, talerz z gwiazdką Green Gate, kubeczek Green Gate srebrny, świąteczne lizaki Tafelgut, emaliowana filiżanka Ib Laursen - Klik
zapałki w gwiazdki Green Gate, szyld Ib Laursen, kubeczek mini latte Green Gate w czerwone gwiazdki, taśmy washi Green Gate - Klik
naklejka na świecę i pocztówka z Pixy - Maileg

31 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje uchwycone kadry:)

    dobrego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło :-)
      Miłego również dla Ciebie.

      Usuń
  2. Oj kusisz ...pięknie u Ciebie, a zdjęcia wprost cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę :-) dziękuję. Buziaki

      Usuń
  3. Wspaniale to napisalaa wszystko... bedzie cudnie i wzruszajaco na swietach u Was- czuje to;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, że właśnie tak będzie. :-) Ściskam Cię

      Usuń
  4. Kamila po takich słowach, nawet zima mi nie straszna....
    Zdjęcia cudowne...
    Pozdrawiam ciepło!!!
    Ps. lizaki wyglądają super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko cieszę się, że Ci się podoba , a wiesz, że te lizaki mają miętowy smak ?? a nie wyglądają ;-)

      Usuń
    2. Wiem, wiem....mój syn jak je zobaczył to musiał koniecznie spróbować i ja też ;-)

      Usuń
  5. Ja będę miała Kamciu podobne święta - przyjedzie moja siostra ze swoimi córami (26 i 24 lata). Ostatni raz w takim składzie to chyba 5 lat temu... Całą Rodzina razem.
    Zdjęcia - cud, miód i orzeszki :))
    A zajrzyj do prezentownika u Asi - chyba na villanostalgia są filiżanki w gwiazdki. O ile mnie wzrok nie myli :)

    Buziaki ogromniaste!!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, to fajny czas przed nami :-)
      Prezentownik Asi już przejrzałam i pochłonełam oczami i wszelkimi innymi zmysłami. Dzięki, że pamiętasz o moich filiżankach :-*

      Usuń
  6. Och Kamilko, zdjęcia są zniewalające. Prawie czuję ich zapach. Sklep Pogodne Wnętrza też polecam, dziewczyny mają naprawdę dużo fajnych rzeczy, a z racji tego, że wygrałam ostatnio u nich w zabawie (ale o tym to już wiesz) zrobiłam sobie małe zakupy i czekam na pyszną Herbatkę i cukier imbirowy od Tafelgut.
    Moc uścisków dla Ciebie
    Beti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) witam naszą kochaną szczęściarę , ależ Ci się trafiła niespodzianka, co?
      Ten cukier jest niesamowity, opakowanie każdy widzi jakie jest, ale smak, aromat to jest to co sprawia, że nie żałuję wydanej złotówki na to cudo.
      Buziaki kochana :-)

      Usuń
  7. Zapraszam do mojego wielkiego rozdania!!! CZEKAJA super NAGRODY! http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2014/11/dobilismy-do-1000-polubien-na-facebooku.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zbieżność zakupowa powalająca
    część w posiadaniu pixy w koszu czekają:-)
    wpadaj na bloka kama
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wpadne :-) do zobaczenia u Ciebie...

      Usuń
  9. Śliczne aranżacje. Ja też dziś pomyślałam: Aaaa już grudzień :)) Szybko to potem mija w grudniu....
    PS. Ja też zapraszam do mnie na Candy :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chce nikogo straszyc, ale ten grudzień naprawdę szybko zleci :-)
      Dziękuję za zaproszenie kochana.

      Usuń
  10. Ależ się dzisiaj naczekałam, żeby sobie tu na spokojnie pobyć :-). I teraz napawam się! Cudnie tak, że aż zatycha, a kubkowi lustrzanemu - co tak pięknie udowadniasz - jest przepięknie w każdej aranżacji i użyciu. Obłęd no i nawet moja anty-wnętrzarska siostra postanowiła, że właśnie taki chce na urodziny :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz jaką ma moc ten kubek :-)
      Świetna sprawa z tym uniwersalnym wykorzystaniem, ale uniwersalny jest pewnie dlatego, ze jest taki ładny :-)
      Pięknego dnia dla Ciebie

      Usuń
  11. Mniami. Cukier wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pysznie u Ciebie Kamilko a świeczka z kalendarzem jest cudowna. Buziaczki Ilona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczka fajna tylko tyćko przykrótka :-)
      Buziaki Ilonko.

      Usuń
  13. Jakie świetne zestawienie kolorów!

    Nie podejrzewałam, że bladoniebieski tak ładnie łączy się z bielą i czerwienią. A przecież to wszystko kolory zimy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawda ? :-)
    Tegoroczne święta w moim domu ubrane będą właśnie w te trzy kolory - kolory zimy :-)
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się cieplej na duszy robi czytając Twoje słowa Kamilko:-)
    No i kusisz tymi waniliami od Tafelgut, oj kusisz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to Tafelgut kusi, ja jestem niewinna ;-)
      Buziaki i dużo siły na te cuda, które produkujesz jakbyś miała Elfy do pomocy :-)

      Usuń
  16. Ślicznie tu u ciebie! pozdrawiam i zapraszam do siebie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te Twoje zdjęcia! Takie jasne, dodające energii i wnoszące tyle słońca w serducho:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Moniu czytać takie wpisy, one z kolei rozjaśniają moje serducho :-)

      Usuń