czwartek, 11 grudnia 2014

raz, dwa, trzy...pakujesz ty !

  pakowanie świątecznych prezentów uwielbiam, nie tylko z uwagi na to, że kiedy to robię, to szelmowsko się uśmiecham, bo wiem co i kto znajdzie pod choinką, ale również dlatego, że mogę się poświęcić szukaniu pięknego papieru, obmyślaniu co z czym, z jakim kolorem, ozdóbką połączyć, a takie dekoracyjne szarady to ja lubię, oj lubię.
 Wszystko już mam, prezenty poczynione, poupychane w takie miejsca, że boję się, że sama ich nie znajdę, kilka w garażu, kilka innych na szczycie sypialnianych szaf a jeszcze inne pod łóżkiem w ''gościnnym ", chowam też papier i ozdobne gadżety, bo jak KTOŚ skojarzy, że to mamine skarby to będzie draka ;-)

 Lada dzień, a właściwie noc ( za pakowanie zabieram się jak Mikołajowi pomocnicy - w nocy ) będę pakować, zaginać, kleić, wiązać, ozdabiać i wyobrażać miny rozpakowujących, pakuję z nadzieją, że każdy obdarowany będzie zadowolony i szczęśliwy, ale nie z posiadania tylko z tych chwil ulotnych, kiedy rozpakowywać będzie te podarki od serca z najbliższymi - mamą, tatą, rodzeństwem, współmałżonkiem, dziećmi, wujostwem, kuzynostwem i z przyjaciółmi, bo często są jak rodzina bez związku krwi, za to z pokrewieństwem dusz ...

 Niebawem pokażę Wam moje dekoracyjne poczynania w zakresie pakowania prezentów, a tymczasem popatrzcie na to czym będę ozdabiać :-)

                                                                                               Kama









 kochani, poniżej  migdały w białej czekoladzie w cynamonie, są przepyszne i każdy z moich wigilijnych gości obok nakrycia w malutkich pudełeczkach znajdzie taki słodki drobiazg







  taką śliczną puchę w kształcie drzwi znalazłam w Tk Maxx, za dwadzieścia kilka złotych może być fajnym prezentem. W środku są słodkości





papier szaro-miętowy Bloomingville, blaszane gwiazdki i sznurek Ib Laursen, drewniana szpulka, taśmy washi Green Gate - fromnord.pl
papier czerwono-biały, czerwony w gwiazdki - Rossmann
torebki błękitne i czerwone w gwiazdki z naklejkami, świąteczne lizaki - pogodnewnetrza.pl
sznurek czerwono-biały, grzybek retro - mintyhouse.pl

25 komentarzy:

  1. Oj coś czuję, że prezenty będą zapakowane cudnie! Papiery śliczne, a dodatki słodziutkie. :)) Na pewno zajrzę żeby zobaczyć Twoje poczynania. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj kochana :-) mam nadzieję, że wkrótce uda mi się pokazać moje pakownicze poczynania :-)

      Usuń
  2. Kamila czekałam na tego posta i zastanawiałam się co tam znów wymyśliłaś
    nie zawiodłaś:-)
    gdzie kupiłaś te migdały hmm
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, spróbuj poszukać w internecie tych migdalów, firma produkująca nazywa się Doti Chocolate Garden i jak wpiszesz obok tej nazwy "migdaly w białej czekoladzie w cynamonie" to wyskoczy Ci napewno jakiś sklep online. Buziaki :-)

      Usuń
  3. Piękne te papiery !!! tak opakowane prezenty z pewnością ucieszą niejednego obdarowanego.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, sztywne i grube, idealnie się w nie pakuje.
      Brydziu, ściskam Cię

      Usuń
  4. Kami,nádherné fotky,radost vždy pohledět!Mám to u Vás moc ráda.
    Přeji pěkný večer,Zuzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzanko, dziękuję za tyle dobrych słów.
      Pięknego wieczoru dla Ciebie :-)

      Usuń
  5. Oj, żeby mnie ktoś tak pięknie zapakował prezent.... U mnie w domu raczej wkłada się po prostu w ozdobne torebki (często jedna jest na kilka lat). Ale ja w tym roku zapakuję te prezenty, które kupowałam ja w szary papier i dodam kolorów i trochę nad tym posiedzę. :)

    Ściskam Cię Kama mocno - z nutką nostalgii.....
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pochwal się koniecznie jak już wszystko zapakujesz i ozdobisz, nie mam wątpliwości, że będzie pięknie. Buziaki

      Usuń
  6. Och jaki piękny wieniec. Pomysł z migdałami świetny mogę pożyczyć? :) Pozdrawiam serdecznie Marta i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak Martuniu :-)
      Pozdrowienia

      Usuń
  7. cudnie ... i ten wianek ... cudnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie czytać taki komentarz :-) dziękuję Ci.
      Pięknego dnia na jutro Tobie życzę :-*

      Usuń
  8. Oj Kamilko jeśli mówisz o pokrewieństwie dusz, to coś mi się zdaje, że coraz bliżej mi do Ciebie. W mojej szafie też schowałam dokładnie takie same czerwone papiery w gwiazdki i paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) super moja pokrewna duszyczko :-) zobaczymy czy tak samo zapakujemy prezenty.
      Buziaczki Betuś

      Usuń
  9. Oj widzę ,że przygotowana jesteś na medal. U mnie też w tym roku już wszystko gotowe i trzy prezenty już zapakowane.
    ściskam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/2014/11/urodzinowy-konkurs.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widzę oczami wyobraźni Twoje piękne prezenty:-) Też lubię pakować!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu chyba podwójnie widzę ;-) to pewnie ze względu na późną porę.
      Za parę chwil bedziesz mogła ocenić efekty pakowania.
      Buziaczki

      Usuń
    2. Hi hi to chyba ja zaczęłam podwójnie pisać, ale blogger czaem figle płata:-) Już jest jeden komentarz:-) Teoretycznie

      Usuń
    3. Ha, ha z dubeltówki komentarz

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo to jesteś Natalio o trzy zapakowane prezenty przede mna, muszę nadgonić ;-)
    Dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię... oj lubię takie posty o pakowaniu prezentów. Twoje 'narzędzia chirurgiczne' są świetnie przygotowane do tej szczególnej operacji :-) Czekam zatem na sprawozdanie po zabiegu i zdjęcia 'pacjentów'. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  14. :-) to trzymaj kciuki co by pacjenci przeżyli ;-)
    Pięknego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń