poniedziałek, 29 grudnia 2014

Mój ostatni post...

 ostatni w tym roku :-)
Życzę Wam przede wszystkim wytrwałości w dążeniu do własnego szczęścia, wiem, że każdy z nas przy odrobinie chęci i wiary może je znaleść. Miłości, ale nie tylko tej do dzieci, partnera, ale również do drugiego człowieka, nie osądzajmy zbyt pochopnie, uśmiechajmy się, bo to naprawde zaraża innych i bądźmy dobrzy, bo dobro powraca. Osiągajcie swoje małe i wielkie sukcesy, niech spełniają się marzenia i niech ZAWSZE towarzyszy Wam przekonanie, że jesteście kochani i WAŻNI....
                                



                                           SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2015 ROKU !!!



      
















10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego, samych wspaniałych zdjęć w Nowym Roku, urzekających nas postów, wnętrzarskich spełnień i zdrowia , morze zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o Tobie, zajrzyj do mnie :):):)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilko, wszystkiego dobrego: zdrowia, uśmiechów, sił, chodzenia z głową w chmurach na Nowy Rok ;-). Wspaniałej zabawy sylwestrowej ;-). Świątecznych życzeń nie zdążyłam złożyć ale nadrabiam teraz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze , spełnienia marzeń w Nowym Roku. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiary, co góry przenosi, miłości, która wciąż rozpala, zdrowia, które nie rdzewieje - kochana, wszystkiego, co najlepsze! Oby ten Nowy Rok był dla Ciebie łaskawy, obdarzył Cię wieloma wspaniałymi niespodziankami i był dobrym czasem na spełnianie marzeń :) Szampańskiej zabawy też życzę ;) Buźki poświąteczne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Kamilko, jakie piękne życzenia i jaka piękna kreacja! Zapowiada się elegancki bal? Bal czy nie-bal baw się wspaniale i z przytupem, energią, kwitnącym zdrowiem i niesłabnącą życia radością wkrocz w 2015. I żeby spełniały się wszystkie Twoje nadzieje, plany i marzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz po balu kochana mamciu, tak mnie rozlozylo (paskudny kaszel, katar, bol glowy i straszne oslabienie) ze nie mysle nawet o wypiciu toastu. Ale nic to, mam towarzystwo dwoch najdrozszych mi osob, a z nimi nawet pidzama party jest jak Sylwester :-)
      Wyslalam Tobie rybenko zyczenia na skrzynke. Przytulak przez lzy w oczach, bo zawsze w ostatni dzien w roku wzruszenie mnie ogarnia, dziekuje losowi za kazde doswiadczenie, za to co mam i za ludzi, ktorych poznaje :-*

      Usuń
  7. Dziewczyny kochane, dziękuję Wam pięknie za życzenia, za tak ciepłe przyjęcie do blogosfery, bo ja to płotka jeszcze jestem, ledwo od sierpnia się zaczęło, a tu taki sukces - mój prywatny, największy , bo tu ze mną jesteście, zawsze z dobrym słowem, pozytywną energią. D Z I Ę K U J Ę!

    OdpowiedzUsuń