sobota, 13 grudnia 2014

fabryka świątecznych prezentów

 produkcja w toku, mimo, iż wczorajszy wieczór okazał się być bardzo produktywny to i tak zostało mi do zapakowania drugie tyle ( wigilia w pokaźnym gronie ) . Czynność bardzo przyjemna, relaksująca i satysfakcjonująca. Poniżej zdjęcia z wczorajszej fabryki świątecznych prezentów, może którąś z Was zainspiruję ?
 Kochane dziewczyny, przy okazji mam do Was pytanie związane z kulinariami, czy macie dobry, a co najważniejsze wypróbowany przepis na pierniczki ? ale nie twarde tylko miekkie, próbowałam już wiele przepisów, z ziemniaków włącznie, a i tak wychodzą jak kamienie i mało....hmmm....piernikowe ?
 Podzielicie się przepisem?

                                                                                                 Pięknego weekendu. Kama












                 
                           papierowe torebeczki wykonałam sama z pięknego papieru marki Tilda






32 komentarze:

  1. Piękne paczuszki! Przepis mam, tylko poszperam w przepisach i później wrzucę tu pod komentarzem, są na pewno miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że tak późno ale przy sobotnim sprzątaniu ciężko się ogarnąć z wszystkim...oto przepis:
      1kg mąki
      1 kostka Kasi
      2 szkl. miodu
      1 szkl. cukru
      3 całe jajka
      3 żółtka
      2 łyżeczki sody
      2 płaskie łyżeczki amoniaku
      3 łyżki oleju
      1 szkl. kwaśnej śmietany
      przyprawa do piernika i kakao wg uznania
      Miód (sztuczny) z tłuszczem roztopić, jajka i żółtka z cukrem utrzeć, wszystko razem połączyć
      Pozdrowionka i życzę by się udały jeśli skorzystasz z tego przepisu :)
      A może wpadniesz do mnie na candy :)

      Usuń
    2. Kochana jesteś, dziękuję :-)
      Dzięki za zaproszenie, gratuluję roku blogowania, obydwie szyjemy Tildę i tych pierniczków tyle się w tym roku naszyłam, że chyba nigdy ich tyle na raz nie powstało :-)
      Buziaki i dam znać jak wyszły pierniki z Twojego przepisu.

      Usuń
  2. ooooo, super :-)
    oczekuję na przepis z niecierpliwością. Dzięki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne. Zainspirowała mnie. Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś, cieszę się, że Ciebie zainspirowałam, pochwal się efektami koniecznie :-)

      Usuń
  4. Moc pěkně zabalené dárky,moc se mi líbí ten bleděmodrý hvězdičkový pytlík s girlandou...super nápad.Kami,moc zdravím a přeji pěkný zbytek dne.
    Zuzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzanko ten motyw z girlandą to też mój ulubiony :-)
      Bardzo mi miło, że tu zaglądasz, pięknego weekendu dla Ciebie

      Usuń
  5. cudnie hmm ciekawe który dla mnie pomyślmy ;-)
    rewelka pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) ha, ha Ty to jesteś Karolinka :-)
      Łyżkami można Cię jeść :-)

      Usuń
    2. ;-) no wiesz ja jestem ta od zadań specjalnych min.poprawienie nastroju innym ale to chyba już wiesz ;-)
      kamila cudnie zapakowane prezenty dla mnie droższe niż zawartość
      u ciebie na szóstkę:-)
      ściskam

      Usuń
  6. Tak pięknie zapakowany prezent mógłby jak dla mnie być wypełniony ... niczym, bo tyle już w nim miłości. Przepięknie!
    A propos jeszcze papierów, tasiemek, wstążeczek u nas kompletny deficyt w tym zakresie (jak i w każdym innym "niearabskim" he he he - śmiech przez łzy), i gdy pakowałam prezenty (liczne - 90% z Polski oczywiście) na urodziny dziecka - przydał się każdy skrawek sznurka (również niebieskiego :-*) i tasiemki, w jakie zapakowane były paczki z polskich sklepów. Z papierami marnie (ciężko o odzysk ...), choć jakoś wybrnęłam ostatecznie, ale już wiem, że w przyszłym roku oprócz prezentów muszę też ściągnąć z Polski papier :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi się błogo po Twoich słowach zrobiło, też uważam, że to ważne w jaki sposób zapakowany jest prezent, bo to świadomość, że ktoś poświęcił czas, włożył serce i nieważne czym jest taki prezent owinięty i czym przewiązany, liczy się staranie.
      Zgadza się, u nas z dobrej jakości papierami też jest średnio a jak już są to kosztują krocie. Szukałam białego papieru, gładkiego lub z delikatną fakturą - nic, zero, nul, ni ma, panie dziejaszku :-)
      Dlatego te cudne papiery od Karolinki naszej i błękitny sznurek też, reszta to też internety, jak żyć ja się pytam ;-)
      Właściwie to często pakowałam w szary papier, ale w tym roku tak bardzo mi się koloru zachciało i pięknych dodatków, papierów, sznurków, raz zaszaleć w tej kwestii można :-)
      Buziaki i trzymaj kciuki, bo jutro pieczemy z córeczką ciasteczka, niby łatwe, bo serowo-maślane, ale zdarzyło mi się, że nie wyszły :-(

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, ale bardzo się cieszę ♥ obdarowani na pewno będą zachwyceni, tak jak my ♥
      No jak żyć!? ;-) U mnie dochodzi jeszcze to, że nie mogę kupić tego w kraju, w którym mieszkam, nawet za krocie. Jak żyć? ;-). W tym roku pod grudniowe urodziny Ammara przygotowywałam się już od lata kupując papierowe słomki w lipcu, paterę na tort we wrześniu, a piękne serwetki papierowe w październiku, że o samych prezentach nie wspomnę - bo niestety wszystkiego na raz nie jestem w stanie, a chcę, żeby było wyjątkowo :-). A teraz wiem, że już z Polski muszę przywieźć papier, najlepiej dzierżąc go w rękach :D - w paczce ruloniki doszłyby w opłakanym stanie, te od Karolinki (jak również sznurki wszelkie) przepiękne i na pewno będę w nie celować :-).
      Trzymać kciuki będę mocno! Zakładam, że włożycie w nie tyle serca, że wyjdą idealne! :-*

      Usuń
    3. Bardzo mam już ścierpnięte kciuki :D Jak ciasteczka? Udały się? Mogę zwolnić uścisk? :-*

      Usuń
    4. O mamma mia, zapomnialam, ze ciagle je zaciskasz...ale musisz byc w tym najlepsza na swiecie, bo ciacha wyszly pyszne :-) szkoda, ze nie mozesz wpasc na degustacje :-( specjalnie dla Ciebie wyeksmitowalabym cyprysa z lustrzanego kubka co by Ci kawki w nim zaparzyc :-)

      Usuń
    5. Zgodnie z obietnicą :-). No to cudownie! :-). To są ciasteczka z białym serem?
      O tak, szkoda wielka, jeszcze ten lustrzany kubek ... No ale co robić, gdy odległości takie makabryczne :-(. Ale to nic: cieszy samo zaproszenie i obrazy/smaki podsuwane przez wyobraźnię :-). Cudnego dnia dla Was!

      Usuń
    6. Tak, z bialym serem :-)
      A propos lustrzaności, wiesz, że ktoś sprzatnął Ci lustrzany talerzyk z pogodnych ? To nie byłam ja :-)
      Buziaki kochana

      Usuń
    7. U mnie problemy z prądem i internetem od niedzieli, ale tak na ostro, stąd opóźnienie. Wiem, że ktoś mi sprzątnął :-( (nawet bym się cieszyła gdybyś to była Ty :-)), ale musiałam dokonać "trudnych" wyborów i padło na coś ważniejszego, na ferie dla dziecia :-)
      Buziaki i proszę poczaruj może trochę, bo wiem, że potrafisz, żeby mi już tego prądu i internetu nie odcinali? :-*

      Usuń
    8. Oj to niedobrze :-( ale nie smutkuj się, poczaruję ze zdwojoną mocą....mocy ;-)
      Dzieciowe ferie to nie ma to tamto, jakis tam talerzyk lustrzany...pfi....ferie to jest to! Super ma ten dzieć z Tobą wiesz ? No dobra, my tu gadu, gadu a czarowanie odłogiem leży :-) Buziak

      Usuń
    9. Na razie czary działają! :-*
      Wyszło na to, że talerzyk za 39,00 zamieniłam na dzieckowe ferie haha - obóz dwutygodniowy w górach zamiast talerzyka? No nie, ale z kilku rzeczy zrezygnowałam, żeby dzieciowi kilka rzeczy-rozrywek na ferie (caaały styczeń a na razie przygotowanie aż mózgi parują do egzaminów semestralnych) zapewnić. Własnie to jest jedna z niewielu rzeczy, które wiem, bo ten dzieć mi to ciągle powtarza, bo dziecka takie kochane są, prawda? :-)
      Nie ustawaj w czarowaniu, plizzz - dziękując z dołu i z góry, ściskam w pasie ♥

      Usuń
  7. Kama, cudnie wyglądają te Twoje prezenty :) Pewnie kilka pomysłów wykorzystam u siebie. Część będę pakować we czwartek a część dopiero u Rodziców.
    Dobrej niedzieli :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :-)
      Czekam na efekty czwartkowego pakowania. Buziak

      Usuń
  8. Oj Kamila sama bym chciała taki prezent dostać, wszystko idealnie zapakowane - po prostu ślicznie!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie Karolinko, wierzę, że znajdziesz pod choinką równie ładnie zapakowane prezenty. Serdeczności :-)

      Usuń
  9. Wpadam tu do Ciebie i nadrabiam zaległości :) Powiedzieć, że pięknie to wszystko zapakowałaś to mało... Szalenie podobają mi się te trzy serduszka na jednym prezencie. Ja jeszcze nie mam wszystkich giftów, a Ty już popakowana i to tak ślicznie... Muszę zakasać rękawy, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes przeciez usprawiedliwiona, przygotowac tak wazna uroczystosc, w takim stylu, tak pieknie to dopiero kawał ciezkiej pracy, i to z dwoma bąblami w asyście :-)
    Buziaki Kasia
    p.s wlasnie zamawiam tkanine na obrus w gwiazdki :-) u mnie beda jasno szare.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oby obdarowani pomyśleli to samo :-)
      Ściskam

      Usuń
  12. Przepięknie zapakowane prezenty - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, troszkę żal , że już niedługo śladu po nich nie będzie. Serdeczne pozdrowienia :-)

      Usuń
  13. Sama bym chciała taki prezent otrzymać.Pięknie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń