czwartek, 6 listopada 2014

święta kolorem malowane...

  decyzje, decyzje :-)
i zadecydowałam, że kolorami tegorocznych świąt w moim domu będą : czerwień i biel z kroplą błękitu.
Dotychczas uciekałam od czerwieni, zastępując ją bielą, złotościami i szarością, ale w tym roku mam ochotę się nią utulić, rozgrzać ( akurat w tym przypadku myślę o czerwieni aromatycznego grzańca..mmmm...lubicie? ).
 Pierwsze zakupy poczynione i powiem Wam, że intensywny odcień czerwieni w duecie z błękitem to jest ''to''. Kto by pomyślał, że to taka udana kolorystycznie para .
Dodatków w obydwu kolorach w sklepach nie brakuje, ale ja skupiam się na ''perełkach'' wyszukuję co bardziej oryginalne i skupiam się na markach którymi lubię się otaczać, i wiecie co? nie zawiodłam się na nich i tym razem. Ib Laursen miał je już w swojej ofercie w zeszłym sezonie, a ja od czasu kiedy zobaczyłam je w katalogu, nie mogłam przestać o nich myśleć, nigdzie ich nie było, mowa o bębenkach w cudownie pastelowych kolorach, które sprowadził ( poniekąd na moją prośbę )  FromNord  :-) Poziom uwielbienia dla tego sklepu rośnie :-)
 Skrzat Maileg-owy który podobno strasznie broi w świąteczne dni, szczególnie nocą to dekoracja która obok bębenków będzie się pojawiać w najbliższym czasie w różnych konfiguracjach. Z rękoma w kieszeni sprawia istnie szelmowskie wrażenie. Zakupiony w sklepie, który bardzo lubię, Pogodne Wnętrza. Do pary jest jeszcze Pani Skrzatowa, ale myślę, że wystarczy mi narazie jeden, skoro tak ma broić ;-)
 Kubeczek Green Gate w czerwone gwiazdki jest przeuroczy, maleńki, akurat do ekspresso, wygląda troszkę jak zastawa do zabawy dla dzieci :-)
 Moje święta kolorem malowane tak będą wyglądać, a Wasze ?

                                                                                          Kama




                                                      skrzat  Maileg - Pogodnewnetrza
                                      świateczny mini szyldzik Ib Laursen - FromNord

                                          a skrzat już broi - tu wcisnął się w kadr ;-)




31 komentarzy:

  1. Ale światecznie się u Ciebie zrobiło:) Piękny skrzat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzat jest w wersji " cool " :-)
      Pozdrowienia

      Usuń
  2. Kama, skrzat mnie rozłożył na łopatki :) Taki zbój, że strach się bać :) U mnie nigdy nie ma koloru dominującego. Czerwony mnie nie porywa, ale pojawia się sporadycznie i w małych ilościach. Bardziej u mnie biały, szary, srebrny...
    Ściskam mocno.
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie będzie żaden kolor dominował, będzie równowaga. Najfajniejsze jest to, że jeden kolor będzie podkreślał drugi. Buziaki Madziu :-)

      Usuń
  3. Wow! Rewelacyjnie! Extra zakupy! I do tego jak cudownie spakowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każda rzecz była tak pięknie spakowana, niesamowite. Buziak

      Usuń
  4. ale cudny elf!!!!!!!
    ja zdecydowałam już tez: czerwień i złoto :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) czerwień i złoto to piękne połączenie , będzie cudnie.

      Usuń
  5. ja jeszcze nie podjęłam decyzji, pewnie to wyjdzie samo z siebie:)
    bębenki urocze!!!

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje Sowie Candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno tak będzie , może coś Cię jeszcze zainspiruje.
      Ściskam

      Usuń
  6. Kapitalny ten skrzat...ja też się zastanawiam nad czerwienią na święta...nie było jej u nas dawno...jak to mówią: "namawiał, namawiał i namówił ;-)'. Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wyluzowany świąteczny ziom :-)
      Wiesz, u mnie czerwień na święta byla ostatnio w domu rodzinnym, jak to się mawia " za panienki " ;-) więc dawno temu...
      W tym roku jakoś jej bardziej zapragnelam, już mnie nie drażni jak kiedyś, może to być też kwestia odcienia, bo lubię i wybieram tę najbardziej nasyconą.
      Miłego Oluś

      Usuń
  7. Skrzat jest "the best" - ma super luz w sobie...., bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Karolinko, fajnie, że dzięki Tobie mogę się nim cieszyć :-)

      Usuń
  8. Kama, Twoje zdjęcia są po prostu boskie! Tak piękne, że aż słów mi brak! Ja w tym roku chyba się trochę zmrożę i postawię głównie na biel i szarości, z odrobiną czerwonego. Zagląda tu do Ciebie regularnie i każdy Twój post to dla mnie uczta dla ducha :) Dzięki, że piszesz, tworzysz i inspirujesz :) Pozdrawiam, Kasia (http://mamawszpilkach.pl/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana, nie wiem czy zasługuję aż na takie pochlebstwa, ale jest mi niewypowiedzianie miło, dziękuje :-)
      Buziaki

      Usuń
    2. oj zasługujesz a jak doliczyc do tego dorobku Twoje prace ręczne bajka:-)

      Usuń
    3. :0) przestańcie, bo się zaraz wzruszę.
      Z takimi cudownymi dziewczynami to może być tylko lepiej :-)

      Usuń
    4. Dołączam do pochwał :-) :-)
      Skrzacik booooski!
      Buziaki

      Usuń
    5. Dziękuję Kasiu :-)
      Cudownego weekendu kochana

      Usuń
    6. Dziękuję!! I Tobie również:-)

      Usuń
  9. hehe my to mamy gusta bębenek ost zachwycił mnie na stronie a szyld jest jednymz 3-ch świ które kupie w tym roku bo sa cudne:-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem " szyldowa "
      Karolinka a widziałaś u Iba ten wielki drewniany czerwony szyld z napisami które tworzyły obraz choinki ? To jest dopiero cudo!
      Buziaki :-)

      Usuń
  10. Pięknie zresztą jak zawsze u Ciebie, lubię oglądać Twoje zajęcia, u mnie w tym roku będzie biel z czerwienią a zobaczymy jak wyjdzie. I pozostaje na razie w klimaciku jesienno zimowym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede wyczekiwac fotorelacji z Twoich biało - czerwonych świąt. Pozdrowienia :-)

      Usuń
  11. U mnie tradycyjne czerwień i złoto. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Miłego wieczoru Marta dla Ciebie

      Usuń
  12. U mnie święta też biało czerwone w tym roku ( no może bez błękitu :(). Bębenki CUDNE, Skrzat - niesamowity, a napis właśnie wczoraj zamówiłam taki sam ale na Pretty Home! :) Suuuperowe dekoracje! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na cudawiankiumaddy.blogspot.com/.
    W mojej pracowni też biało czerwono - na dniach kolekcja świąteczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyld maleńki, ale bardzo klimatyczny.
      Dziękuję za zaproszenie :-)

      Usuń
  13. Zdjęcia piękne, a kubeczek arcypiękny, mikołajkowa zawieszka cudna ;) Oj jak ja już bardzo czekam na święta. Zaopatrzyłam się w sporo pięknych, świątecznych przedmiotów i teraz tylko odliczam, by uporać się z codziennymi sprawami i wreszcie móc napawać się tą wyjątkową atmosferą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwileczkę, już za momencik...;-)
      Ja już powywlekałam świąteczne lampiony i odpalam co wieczór, moze jak wcześniej z tematem świąt zaczne to wkońcu się nimi nasycę?
      Buziaki

      Usuń