poniedziałek, 3 listopada 2014

Sezon świąteczny rozpoczęty !

  listopad to miesiąc który oswaja nas z myślą o zbliżających się świętach, kusi migawkami na ekranie, zaczepia wzrok na witrynach sklepowych i delikatnie uświadamia, że czas zacząć opracowywać świąteczne koncepcje dekoracyjne, spokojne przemyślenie gdzie, za ile i dla kogo. Lubię ten okres mimo, że co roku słyszę, że za wcześnie, że to niszczy klimat świąt i przez ten pośpiech ich w ogóle nie czuć....z drugiej strony wiele osób narzeka, że święta trwają za krótko, bądź tu mądry....nie dogodzisz...czy Ci którzy narzekają naprawdę myślą, że klimat świąt zależy od tego wszystkiego? a może wystarczy po prostu ''wyluzować kucyki'' uśmiechnąć się i pozwolić cieszyć się innym ?









            dziś podjadałam do herbatki pyszną chałwę waniliową, którą bardzo kojarzę ze świętami


                          piękne szklane lampiony to Ib Laursen. Zakupione w  www.fromnord.pl

38 komentarzy:

  1. Świetne są...bardzo pięknie u Ciebie. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je Tobie kochana :-)
      Dobrego dnia również dla Ciebie i..... WSZYSTKIEGO BLOGOWEGO !

      Usuń
  2. kusisz kobito kusisz;-)
    jestem nałogowcem jeśli idzie o święta:-P
    lampiony cudne:-)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Ty nałogowcu świąteczny, jeszcze chwilka i będziesz w swoim żywiole

      Usuń
  3. Ale pięknie zdjęcia , a lampiony cudne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) ściskam Cie serdecznie

      Usuń
  4. Superowe lampiony. Święta hymmm.. ten czas tak szybko leci, faktycznie już lada moment będą święta. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lampiony są naprawdę bajeczne, a do świąt naprawdę już niewiele czasu, dlaczego inni tego nie rozumieją ;-)

      Usuń
  5. Podobnie jak Ty lubię ten przedświąteczny okres. To właśnie on pozwala mi cieszyć się nimi dłużej. Dla mnie przygotowania są miłym wstępem do świąt, więc ani myślę z tego rezygnować.
    Chałwę uwielbiam, zwłaszcza taką z migdałami.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą kochana, też tak ten przedświąteczny okres odbieram. Buziaki

      Usuń
  6. A może i Kamcia masz rację z tymi przygotowaniami? Może to właśnie to, że trwają tak długo sprawia, że te święta są takie cudowne :) Prawdę mówiąc ani się nie obejrzymy a będzie grudzień i Boże Narodzenie. To ja chyba się przyłączę do tego świątecznego szaleństwa już teraz. Nawet sobie załączę Stinga zimowego -a co!
    Chałwa pychota, ale nie dla mnie :(( A dziś dostałam kubek z GG w gwiazdki!! :))
    Buziaki.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj...jednak się złamałaś :o)
      Kubek w gwiazdki, jest w nim jakaś magia co?
      Buziak

      Usuń
    2. Magia w kubku jest, oj jest. Tak zadziałała, że zamówiłam serwetki w gwiazdki i łyżeczkę z gwiazdką... We FromNord :) Polubiłam ten sklep dzięki Tobie.
      Buziaki i czekam na kolejne posty...

      Usuń
    3. łyżeczka z gwiazdką powiadasz ? to będziemy obydwie je miały :-) Cieszę się, że polubiłaś FromNord :-)

      Usuń
  7. Ja też już zaczynam planować Święta. Lubię ten czas przygotowań, może nawet bardziej niż same Święta, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że coś w tym jest? żę ten czas przygotowań jest najfajniejszy
      Sciskam :-)

      Usuń
  8. uwielbiam chałwę..mega smakowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od niedawna też ją uwielbiam, kiedyś było inaczej, kolejny dowód na to jak się człowiek zmienia :-)

      Usuń
  9. Więcej takich postów poprosze! Jest cudownie świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę bardzo i wedle życzenia, jeszcze będziesz miała ich u mnie dosyć ;-)
      Buziaki

      Usuń
  10. Jestem jak najbardziej za rozpoczęciem sezonu świątecznego, trzeba się do tego dobrze przygotować :) Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest! a żeby się dobrze przygotować, spokojnie i bez pośpiechu to trzeba wcześniej zacząc, najgorsze to zostawić wszystko na ostatnią chwilę i w wigilię narzekać, że na fryz nie zostało czasu ;-)

      Usuń
  11. ja w tym roku, doczekać się już nie mogę! :)))) ...może to dlatego, że od sierpnia oglądam dekoracje świąteczne u producentów i już powoli wkradają się w nasz progi, a to świeczniczek adwentowy, a to renifer w szaliku itp. A gwiazdki, to cały rok się "przetaczają" po mieszkaniu ;p
    Moim zdaniem, każdy powinien być sobą i jak ma ochotę na Święta w listopadzie, a nawet w październiku, to dajmy się mu nimi cieszyć :))))))))))

    Piękne lampiony i kubeczek srebrny z gwiazdką, ale szał ogarnął mnie na widok srebrnych poduszek! Wow! śliczne są :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinuś , Ty wiesz najlepiej kiedy u mnie się święta zaczeły ;-)
      Buziaki kochana i czekam z niecierpliwością...wiesz na co :-)

      Usuń
  12. wpadłam tu przez przypadek, ale już wiem, że zostanę na dłużej. pięknie u Ciebie!!!

    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :-) a ja Cię przygarniam do naszego dziewczyńskiego grona, fajnie, że jest nas więcej.
      Buziaki

      Usuń
  13. Takim zachciankom nie należy się opierać :-)
    szczególnie, że na takie mega słodkie smaki chyba nie zawsze ma się ochotę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie,ja też kocham święta i powoli do domu znoszę prezenty:)Oprócz tego kilka nowych świątecznych gadżetów już czeka na pokazanie:)
    ściskam i zapraszam do siebie
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :-)
    To pokazuj, pokazuj swoje swiateczne gadżety, chętnie je zobaczę.
    Dziękuję za zaproszenie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wprost ubóstwiam ten przedświąteczny czas i również tego roku jakoś wcześniej niż zwykle zaczęłam o nich myśleć:-) Piękne lampiony i poduszki, o kubeczku nie wspominając:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny czas przed nami Kasiulku, nie ma co !
      Buziaki :-)

      Usuń
  17. Ja też już zaczęłam zimową porę na blogu, ale tą chałwą i tym boskim kubkiem zwaliłaś mnie z nóg. Zima w Twoim wydaniu jest powalająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kubek na żywo jest jeszcze piękniejszy.
      U Ciebie też zbliżający sie czas zapowiada się pięknie.
      Buziaki

      Usuń
  18. Bombowo! Szałowo! Zachwycająco ;) Szczególnie kubeczek i taca ;) Ja już odliczam dni do rozpoczęcia sezonu zimowego w moich 4 ścianach. Póki co remontujemy się i trochę zmieniamy. Ale mam nadzieję, że te nasze zmiany sprawią, że tegoroczne święta będą miały zupełnie wyjątkowy klimat ;) Buzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będzie pięknie :-)
      Ściskam

      Usuń
  19. Witaj. Zamyslilam sie czytajac Twojego posta... super, ze znalazlas chwile, aby sie zatrzymac. Piekne lampiony szklane. Rozgoszcze sie u Ciebie na dluzej;) I oczywiście zapraszam na kawke do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozgość się a ja pędzę do Ciebie :-) bardzo miło mi, że zajrzałaś.

    OdpowiedzUsuń