niedziela, 19 października 2014

zen , wytchnienie i mekka kreatywności w jednym

  oto mój skrawek nieba dla duszy , kreatywnych myśli upust - mój aztyl !
Z założenia miał to być pokój dla gości , ale odkąd powstał , przywoływał mnie ciągle rozkosznie ciepłymi promieniami słońca. Wstawiłam biurko , zamontowałam półki i ogłosiłam : '' moje , nie oddam ''
   Zapraszam Was do miejsca w którym odpoczywam , miejsca gdzie daję upust swoim pomysłom , gdzie szaleje moja wyobraźnia....
































                            bez zapasu ulubionej piernikowej kawy nawet tu nie wchodzę ;-)

                                               
                                                 


23 komentarze:

  1. O mamuńciu, jak ślicznie!! Zakochać się to mało powiedziane. Ja też tak będę miała. Już dawno postanowiłam, że moja sypialnio-biurowa dziupla będzie miała niebieskie, błękitne ściany i białe dodatki. Jest maleńka więc to ją powiększy. Ale u Ciebie zamieszkałabym od razu, teraz, zaraz, JUŻ!! :) A ta tapeta w paski to też super pomysł - na jedną ścianę, czemu nie? :) No po prostu zastrzeliłaś mnie.
    Ściskam mocno i dziękuję za piękno, które cieszy mnie niesamowicie i sprawia, że mam taaaaaaakiego banana na twarzy :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do kawy - gdzie kupujesz piernikową? Dziś nabyłam sobie o smaku kruchego ciasteczka :) Szału nie ma, ale nie jest też źle ;)

      Usuń
    2. Madziu , dziękuję Ci za tyle ciepłych słów i życzę Ci aby mieszkanie Twoich marzeń dawało Ci tyle radosci ile moje mi.

      Usuń
    3. kupiłam w '' Ipanema Cafe '' mają też sklep internetowy www.ipanemacafe.eu
      Mam od nich kawę w ziarnach " Irish Whisky " i tę piernikową o której wspomniałam . Aromat nieziemski , smak świeżo zmielonych ziaren Boski a zapach to już nie wiem skąd - chyba spoza naszej planety ;-)

      Usuń
    4. Mieszkanie powoli staje się spełnieniem marzeń. Albo inaczej - zamiast wymarzonego domku dopasowuję swoje mieszkanie do marzeń:) Ostatnio moja Mama powiedziała, że zrobiłam z niego perełkę :)) Teraz kolej na sypielenkę :) Za jakieś 2 lata :) Nauczyłam się czekać na różne rzeczy - poczekam i na to :) A do sklepu zaraz zajrzę. Dzięki za namiary.

      Usuń
  2. Jak pięknie. Tak jasno i przytulnie. Fajnie,że masz swój kącik. Ja o swoim wciąż marzę, ale w końcu powstanie, wiem to na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w to wierzę , że powstanie , należę do osób , które bardzo wierzą w siłę afirmacji marzeń i Ty chyba też :-)

      Usuń
  3. Piękna pracownia:-) Jak zwykle napatrzeć się nie mogę!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, sama z chęcią spędziłabym czas w takim pokoiku. Dodatki nadają uroku i ciepła. Chciałoby się nigdy nie wychodzić, zwłaszcza gdy za oknem brak pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu dokładnie jest jak piszesz , nie chce mi się z niego wychodzić a patrząc za okno dziś ( leje i wieje ) to już w ogóle. Ściskam Cię

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, z przyjemnością spogląda się na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne jak zawsze tez kocham biel i Twoje wnętrze jest w moim stylu dodatki tez bardzo mi się podobają bo po matulku zbieram ceramikę Ib Laurden
    i lubię robić zdjęcia na białym tle :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochana i tak jak Ty tez gromadze Iba chociaż mam juz niezłą kolekcję.
      Fakt - zdjęcia na białym , jasnym tle wychodzą świetnie . Buziaki

      Usuń
  7. Ale śliczny pokoik. Marzenie! Ściany bardzo ładnie wyglądają. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie bede obiektywna i przyznam Tobie racje :-)

      Usuń
  9. istny czad :-)ja bym tego miejsca nie opuszczała na krok;-)
    a tablica TODAY chodzi za mną od dawna ale wiem że ma swoje gabaryty:-)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest aż tak duża , wszystko zależy w jakim miejscu byś ją u siebie widziała , u mnie pierwotnie miała zawisnąć w łazience , ale jakoś nie wpasowała się właśnie przez gabaryty , za to w tym pokoiku pasuje idealnie do jego klimatu . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie można tą tablicę Today kupić?
    Jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń