czwartek, 16 października 2014

The Best Things in Life are Free

   no tak , Miłość na przykład albo uśmiech dziecka - najszczerszy jaki może tylko być , albo " kocham Cie mamuniu najbaldziej na świecie " :-)  nic na to nie poradzę ,że za każdym razem jak to słyszę łza ciśnie się z oka a serce otula ciepło i nawet kiedy usłyszę to jeszcze kolejnych sto razy to te 100 razy będę się wzruszać , powiedzcie za jakie pieniądze mogłabym to kupić ?
 Za Free są też zapachy pieczonego ciasta , zapach cynamonu , wanilii czy kakao albo gołąbków w sosie pomidorowym mojej Mamy ....ależ to pamiętam , ale przede wszystkim pamiętam zapach mojej Babci - jej kuchenny fartuszek pachnący olejkami do ciasta i goździkami  i to , że uwielbiała siadać w bujanym fotelu i słuchać Pink Floyd -ów, wspomnienia też nic nie kosztują .
 Za darmo są zachody słońca , piaszczysta plaża i zanurzone w niej stopy i morze jest za darmo , jego bezkres i bezmiar.
 I spacer po lesie oraz drzewa , które były przede mną i będą po mnie , które mają czas zapisany w bruzdach kory.
 Jest mnóstwo bezcennych rzeczy , które nas otaczają , nie trzeba być bogatym żeby je posiadać , to one czynią nas bogatymi....

                                                                                                 
                                                 Kama
































18 komentarzy:

  1. Pięknie napisane...i widzę moje/nie moje lampiony. Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Oluś...zgadza się , lampiony Marrakesh U W I E L B I A M ! Buziaki ;-)

      Usuń
  2. Kamila wszystko co napisałaś jest prawdą
    doceniam każdą z tych rzeczy i wiele innych a swoje dzieci uczę by cieszyć się z każdego maleństwa z każdej drobnej przyjemności :-)
    kocham mówią często i dodają "mamusi jestś ładna i młoda";-) hihi bezcenne
    pzdr ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochane maluszki....Karolinka , bo jak jest miłość to jest wszystko i cudowne jest to , że dzięki temu Twoi mężczyźni będą tak samo kochać swoje partnerki a potem dzieci. Ściskam Cię bardzo

      Usuń
  3. Ale pięknie.... I tekst i zdjęcia.... A... Rozmarzyłam się :) Swoją sypialnie urządzę na biało! To już postanowione (tylko muszę odczekać jakieś 2 lata) :) Miło się u Ciebie siedzi :)
    Ściskam
    M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Madziu.
    Trzymam kciuki żeby czas oczekiwania na białą sypialnię się skrócił :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłam się po przeczytaniu. Tak wiele mamy za darmo, a niestety nie zawsze o tym pamiętamy. Twój wpis z pewnością wielu osobom o tym przypomni. Najważniejsze to umieć dostrzec te małe skarby i zachowywać je w sobie, by po latach móc powiedzieć, że jest się naprawdę bogatym.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to zwyczajne prawdy kochana . Wiesz , to nic nie kosztuje a tyle daje . Podobnie jest z byciem miłym dla innych , to jest w nas za darmo a tak ciężko niektórym się tym podzielić . Buziaki :-)

      Usuń
  6. Piękne wnętrze takie w moim klimacie wszystko takie stonowanie i pasujące do siebie i masz dużo ładnych dodatków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeszcze jedno Kamilko czy to jest bio kominek czy tylko taki podobny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko podobny :-) ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co się ma ;-) Faktem jest , że brakowało mi czegoś pod to lustro a komoda jakoś mi nie pasowała . Jest jeszcze sporo do zrobienia , to jeszcze nie jest ten efekt do którego zmierzam , ale i tak jest fajnie , bazę mam neutralną , zmieniam tylko dodatki . Buziaki słoneczko

      Usuń
  8. to wszystko prawda... za darmo jest uśmiech i miłe słowo, za darmo piękny widok, zachód słońca i kwiat, który kwitnie, za darmo widok tęczy i przyjemne wspomnienia :) dlatego uśmiecham się do Ciebie i macham łapką :)))
    bo tym postem przypominasz, co jest w życiu najważniejsze, przynajmniej dla Ciebie i dla mnie, i mam nadzieję, że jeszcze dla kilku osób na tym świecie :))))

    ps. lampiony śliczne i wszystko inne też :) a abażury w gwiazdki! Wow! i Kto tu ma inwazję gwiazdek ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Karolinko , TAK , JEST INWAZJA ! ;-) tyle , że ja nie zamierzam się w ogóle bronić , rozkładam ręce na boki i czekam na więcej :-)
    Abazury w gwiazdki od GG są po prostu przepiękne , narazie wetknełam jeden na jedyną pasujacą podstawę lampy , muszę wykombinowac dwie takie same , bo abazury są dwa i nie wiem co będzie lepsze - drewniane białe czy metalowe srebrne :-/
    Ściskam Cię bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i białe i srebrne będą świetnie wyglądać! :))))
      choć ja bym bardziej, ale tylko troszkę bardziej, wybrałabym biały drewniany ;p
      pozdrawiam gwiazdkowo ;)

      Usuń
  10. Nic dodać nic ująć:-)
    Ale piękne lampiony!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Kasiu :-)
    Lampiony od Iba to był strzał w dziesięć , są wyjątkowe . Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ u Ciebie urokliwie!!! Bardzo w moim stylu. Inspirujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , rozgość się u mnie wygodnie , idę parzyć kawkę :-)

      Usuń