piątek, 24 października 2014

pomarańczove LoVe...

 już niedługo rozpocznie się sezon cytrusowy  a ja znowu się w nim zatracę , pogrążę w tej soczystości niebiańskiej , będę sycić oczy energetyzującym kolorem i ładować bateryjki optymizmem.
Dla mnie to owoc doskonały , In&Out , piękny w swojej prostocie , idealnie okrągły i nieziemsko pyszny , ale co najważniejsze , przywołujący te najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa , kiedy był od święta , nie na codzień.- zwiastun zbliżających się świąt , pamiętacie ?
Uwielbiam popijać sok z tych owoców i zagryzać czekoladę , czysta rozpusta zmysłów , On - wyrazisty w smaku , zdecydowany , Ona - rozpływająca , delikatna i miękka...ech   :-)
Dziś była próba generalna , pierwsza szaramańcza ( czyt. pomarańcza ) tzw. testowa i....nie jest źle , ale to jeszcze nie to , narazie tylko ładnie na zdjęciach wychodzi.....

                                                                                               miłego
            
                                                                                                                             Kama
































22 komentarze:

  1. Na zdjęciach żeczywiście wygląda cudnie. Jest eneria. U mnie w dużych ilościach schodzi bomba witaminowa w postaci wyciśniętego soku z pomarańczy w połączeniu ze zmiksowanym bananem i porcją zmrożonych truskawek. Pyyyyyycha !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo , to też by mi smakowało :-)
    Trzeba się wspomagać witaminkami żeby choróbskom się nie dać .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach!! - pomarańcza i czekolada to dla mnie połączenie doskonałe:-)
    Uwielbiam!!
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też :-) tak samo jak ciasto czekoladowe z wiśniami albo lody waniliowe z brzoskwiniami....taki smak :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobną zawieszkę DO NOT DISTURB -> http://mamawszpilkach.pl/wp-content/uploads/2014/09/Newborn-2.jpg
    Tak pięknie u Ciebie, że aż zagoszczę tu na dłużej, a na kawę bym się chętnie wprosiła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Ciebie bardzo serdecznie , rozgość się a ja pedzę do ekspresu ;-)

      Usuń
  6. Oj, truskawki z bananem i sokiem pomarańczowym - pychota! A jak zamiast soku doda się jogurtu to wychodzi przepyszny koktajl :) Już rozmrażam truskawki a banan dojrzewa w misce :)
    Kamiś - pomarańcze na choince - to jest to. W czasach dzieciństwa moja Mama schowała pomarańcze na święta - tak schowała, że zapomniała gdzie i się zepsuły - nigdy więcej nic przed nami nie chowała :))
    Pomarańcze rulez!
    Ja też chcę na kawę pierniczkową :))
    Buziaki.
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu , pomarańcze i.....limonka i cytryna a między nimi laski cynamonu - taki kiedyś wyglądała moja choinka , pięknie to wyglądało , chyba się znowu pokuszę o takie choinkowe ubranko.
    Wpadaj na kawke , w sumie to już najwyzszy czas żeby się nią uraczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańcze nastrajają świątecznie, prawda?! :)))
    Każdy ma takie skojarzenia, że będąc dzieckiem w paczce od Św.Mikołaja zawsze były pomarańcze... takie powiew zachodniego luksusu ;p
    Ale to przyjemne wspomnienia, gdy sok z pomarańczy łakomczuchom spływał po rękach i buzi i było tak słodko + wit. C ;p U mnie w domu nie wieszało się pomarańczy na choinkę, bo żal było ;p teraz, to co innego, fajnie je jeszcze goździkami ozdobić i od razu są Święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak...święta...przyciagam ten czas , co by szybciej nadszedł :-)
    Taka scenka - wchodzisz do domu rodzinnego , uderza Cię ciepło piekarnika , zapach piernika , pomarańczy , grzybowej ,choinki perfumy zebranych gości....nieeeeee....zdecydowanie za wcześnie na takie wspomnienia :-)
    Jeszcze chwilka....
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dziś kupiłam z 2 kg pomarańczy i nagle tak zapachniało świętami :) piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie uczta :-)
      Ciekawe czy tylko nam - polakom pomarańcze kojarzą się ze świętami ?
      Miłego cytrusowania Aguś

      Usuń
  11. A jeszcze mi się przypomniała herbata z pomarańczą i sokiem malinowym :) Pycha :))
    Święta już niedługo, ale jeszcze nie czas na takie wspomnienia. Poczekajmy jeszcze trochę :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dosłownie chwilka Madziulku .
      Siedzę w klimacie świątecznym już od września z racji szyciowej pasji i zamówień z których chcę się jak najlepiej wywiązać , od miesiąca mam przygotowaną choinkę w cynowym wiadrze , która służy mi do świątecznych zdjęć z moimi szyjatkami , jeszcze chwila i będę pokazywać :-)

      Usuń
  12. Ale apetytu narobiłaś na cytrusy, a mi zawsze zapach mandarynek kojarzy się z świętami, ja też siedzę już w klimacie świątecznym i nie długo tez pokaże... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. :-) nie mogę się już doczekać , będę zaglądać . Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      " Pstrykanie " sprawia mi ogromną przyjemność, jeżeli się komuś podoba to już pełnia szczęścia

      Usuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, pomarańcza wygląda baaardzo apetycznie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) żeby tak smakowała jak wyszła na zdjeciach to byłoby idealnie.
      Pozdrowienia :-)

      Usuń