czwartek, 9 października 2014

Candy !

Candy dla Was za to , że jesteście  takie utalentowane , mądre i piękne , że zaglądacie od pierwszego posta , że czasem zostawiacie komentarz i dzielicie się swoimi myślami i , że mimo iż ten blogowy świat jest tak ogromny to na siebie wpadamy , poznajemy i wzajemnie odwiedzamy ale przede wszystkim wspieramy , doceniamy nasze talenty i zawsze mamy dla siebie dobre słowo...DZIĘKI !
Mam dla Was coś co wiąże się z blogiem , czyli to co Wam często pokazuję na zdjęciach - markę Green Gate a od nich śliczny zaparzacz do herbaty oraz pudełeczko zapałek w gwiazdki , mam nadzieję , że komuś sprawią radość.



http://mywhiteloft.blogspot.com/2014/10/candy.html



Candy trwa do 18.10.2014 do północy , wyniki w których wyłonię jedną zwyciężczynię ( lub zwycięsce , kto wie? ) ogłoszę dzień później .

Zasady :

1. zostaw komentarz pod postem z informacją o chęci wzięcia udziału
2. zostań obserwatorem bloga My White Loft
3. umieść baner z informacją o Candy na swoim blogu wraz z aktywnym linkiem
4. jeżeli nie posiadasz bloga podaj swój adres e-mail

Powodzenia :-)
                                                         Kama






54 komentarze:

  1. Kochana no to ja się z głaszam z wielką przyjemnością:-)
    fajne candy:-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z przyjemnością Cię zapisuję ;-)

      Usuń
  2. Ja również staję w kolejce :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zgłaszam z radością, takiego ślicznego zaparzacza nie mam (From Nord też nie ma ;p), a bardzo chciałabym mieć! :D
    może uda się wygrać :D
    pozdrawiam bardzo :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy można uczestniczyć, również osoby spoza Polski, Jeśli tak, trudno się oprzeć ..... Marki

    Netuším, zda se mohou účastnit i lidé mimo polsko, pokud ano, je těžké odolat a ráda se přidám .... Marki

    hochova.marketa@seznam.cz
    http://markiblog.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się oczywiście i liczę na na szczęście :D
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam przypadkiem, przewertowałam wszystkie strony, odkryłam, że właśnie dziś nadałam taki sam tytuł dla mojego posta jak kiedyś Ty dla swojego i widzę, że łączy nas miłość do Green Gate, więc myślę, że nie będziesz mieć nic przeciwko, że zagoszczę tu na dłużej :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie gdzie zaraz umieszczam banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście taki sam tytuł i ten sam temat poruszyłyśmy :-) bardzo się cieszę , że u mnie gościsz , bo oprócz miłości do GG znalazlam jeszcze jeden wspolny mianownik - Tildę :-) spójrz na www.d-ugu.blogspot.com Ściskam Cię bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam już kilka dni temu :)

      Usuń
  8. witam, wspaniałe cukierasy rozdajesz, więc się ustawię w kolejce. pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Elizo , cieszę się , że komuś sprawię radość

      Usuń
  9. Zgłaszam się i ja. :) Banerek na: http://pilatanna.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda:-) Z miłą chęcią staję w kolejce!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogonek sie wydłuża :-) również bardzo pozdrawiam

      Usuń
  11. Ja także ustawiam się w kolejce. Może tym razem mi się uda coś wygrać :)
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu , nie mogło Ciebie zabraknąć

      Usuń
  12. Ustawiam się w kolejce z wielką chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbuję szczęścia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się uda? któż to wie , ale oczywiście kto nie próbuje ten nie ma ;-)

      Usuń
  14. chętnie spróbuję swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne gratisów!Bardzo ładny blog. Piękny wieczór. Alena
    AlenaChovancova@seznam.cz

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję swojego szczęścia, banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawie sie w kolejeczke po te cudnosci pozdrawiam Ula
    urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super , mam nadzieję , że nogi do soboty wytrzymają ;-)

      Usuń
  18. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie Iwonko , odwiedziłam Cię z przyjemnością

      Usuń
  19. ja też jestem ogromną fanką GG! niestety ceny dość zaporowe skutecznie nie pozwalają mi "powiększać" mojej kolekcji:(
    dlatego chętnie wezmę udział w konkursie! cieszę się, że mogłam dzięki temu poznać Twój blog
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cieszę się bardziej , że tu jesteś :-)
      ceny....cóż....ja zbieram po troszku , po jednym kubeczku czy innym drobiażdżku ;-)

      Usuń
  20. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zaparzacz jest tak śliczny, że nie mogłabym nie wziąć udziału :) cieszę się, że zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie dołączę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością dołączę do grona osób obserwujących Twój blog i oczywiście zgłaszam się do zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , mam nadzieję , że będziesz zaglądać

      Usuń
  24. Świetny blog. Odwiedzam często mam nadzieje ze i Ty mnie odwiedzisz www.whitearthouse.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. O jak miło , zostaw czasem ślad po sobie :-) juz pedzę do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko ja zaczynam od jutra miałam remont, mam małego synka i jakoś nikt mnie odwiedzał wiec porzuciłem bloga ale wracam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dopiero po jakimś czasie spojrzalam na daty :-) czekam na Twoj wielki powrót

      Usuń
  27. Kamilko już jestem ledwo zdążyłam dziękuje za zaproszenie bo super cacka do wygrania ach jak by mi się przydały :) I zapraszam do siebie na nowy post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłas kochana , prawie last minute :-) ale kto wie? moze ostatni będą pierwszymi ;-)

      Usuń
  28. zaparzacz do herbaty zawsze się przyda ;) tym bardziej, że kawy nie pijam tylko właśnie herbatki przeróżne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. W tej sytuacji powiedziała bym , że to nawet rzecz niezbędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudowna nagroda...
    Idealna na jesienne popołudnia.
    Śliczna
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń